Prag

gecehayatiAvrupa, Gece Hayatı, Video16 Yorum22 Nisan 2013

Çek Cumhuriyeti Prag Gece Hayatı / Prag Eğlence Hayatı / Prag Geceleri hakkında bu makalemizde yeterli bilgiye ulaşacağınızı düşünüyoruz. (Gecehayati.biz)


Öncelikle Prag kentine geleceksenizse kesinlikle kışın gelmemeye çalışın. Hem çok soğuk olur hemde güneşi asla göremezsiniz. Doğu Avrupa ülkelerinin tamamında olan Kışın aşırı soğuk burada sizi iliklerinize kadar hissettirir. Geliş için Yaz mevsimini size öneriyoruz. Yazında hava o kadar bunaltıcı değil ama en azından soğuk değil.

Prag gece hayatı yazımıza başlamadan önce bazı püf noktaları yazalımki geldiğinizde dikkat edin bu kurallara. Aksi halde moraliniz çok bozulabilir.

  1. Prag’da çok fazla yan kesici vardır. Paranıza çok dikkat edin.
  2. Prag’da exchange ofislerinde para bozdurmadan önce mutlaka sorun ne kadar olduğunu. Para bozdurduktan sonra mutlaka sayın. 100 Dolar verirsiniz, adam size eksik veriri. Tabelada söylenen rakam çoğu zaman aldatıcıdır.
  3. Restoranlarda kesinlikle ilgi beklemeyin. Garsonları falan öküzün önde gideni. Asla sizinle ilgilenmezler.
  4. Yemekleri berbat. Türk restorantlardan yemeye çalışın.
  5. Taksiciler kazıkçı. Yabancı olduğunuzu anladıkları an kazığı basarlar. Kazık yememek için AAA isimli taksileri kullanın. Onlar kazıklamazlar.
  6. Turist metro biletlerini kullanmayın. Pahalı geliyor. Normal halkın kullandığı normal biletler daha uygun. Zaten şehir küçük yürüyeceksiniz.
  7. Prag büyük bir şehir değil. Her yer yürüyerek gezebilirsiniz.
  8. 22 numaları metro ile son durağa kadar gidip gelin. Şehrin tamamını gezmiş olacaksınız.
  9. Metroya bindiğinizde kimse size gelip bilet sormaz ama biletsiz yakalandığınızda müthişl bir ceza yersiniz. Ben riski göze alıp hep biletsiz dolaştım :)
  10. Paranız varsa nehrin üzerinde tekne turu yapın. Değişiklik olur.
  11. Son olarak gezilecek yerlerden bahsetmiyorum bile. İnternette bununla ilgili yığınla bilgi bulabilirsiniz.

prag gece hayati

“Prag Gece Hayatı”

Prag gece hayatı genellikle Old city yani eski şehir civarında toplanmıştır. Şehir merkezindeki Barlar falan güzel ama çok iç içe oturuyorlar ve hizmet sıfır. Fakat içkileri falan hem güzel hemde ucuz. Yanlış hatırlamıyorsam Avrupa’nın en ucuz içkileri bu şehirde. Kafayı bulana kadar içebilirsiniz ama asla sarhoş olup ta yollara düşmeyin. Unutmayın yankesiciler çok bu şehirde.

Gelelim mekan önerilerine….

Cross Club: Metroyla şehir merkezine sadece 2 durak mesafede olan bu mekan tasarım olarak biraz farklı. Her tarafta makine parçaları falan var. Ben bir tekerleğin üstünde oturduğumda çok şaşırmıştım. Biraları falan ucuz. Biradan sıkılanlar farklı kokteyller deneyebilir. Bu kulüp Prag’ın en büyük diskoteği ve içeride bir sürü insan var. Çok katlı ve her katında farklı müzik çalınıyor. Bu kulüpte 2 (iki şey) çok dikkatimi çekti ayrıca.

Birincisi gelen yabancı kızlar ingilizce biliyor ve sizde biliyorsanız kolayca konuşup muhabbet edebilirsiniz. Çekinmenize gerek yok. Bir iki içki filan ısmarlarsanız sa zaten akşam sizi mutlu saatler bekliyor olabilir. Yeteneğinize bağlı birazda tabi.

İkinci şey ise arkadaş bu kulüpte millet paso uyuşturucu kullanıyor. Sahnedeki çalgıcıdan tut, dans eden kalabalıktaki erkekler kızlar falan paso çekiyorlar. Tuvalette falan bildiğiniz kaşığı ısıtıp ısıtıp eroini damardan içeri akıtıyorlar. Hele bir kızı gördüm hem uyuşturucu kullanıyor hem seks yapıyor ulu orta. Bacım biraz çekil de işamağımı yapayım dedim ama hiç siklemedi. :) Sırayı beklemek zorunda kaldım :) Sonradan yaptığım araştırmalara göre meğer Prag’da yeni çıkan yasaya göre 15 grama kadar uyuşturucu kullanımı serbestmiş. Yazık valla…

Mecca: Prag’ın en sosyetik kulüplerinden biridir. Sosyete filan hep bu mekana takılıyor. Geceleyin önünde falan baya bir kuyruk var. Önceden rezervasyon yaptırmazsanız masa falan bulmanız mümkün değil. İçeride mükemmel güzellikte kızlar var. Ağzınızın suyu akmazsa bende adam değilim. O kadar iddialıyım yani :)

Duplex: 6 katlı bu gece kulübü gerçekten mükemmel. Büyük dans pistleri var ve gece boyunca millet tepiniyor. Gerçekten eğlenmek istiyorsanızsa güzel bir yer oalcağını düşünüyorum. Prag’ın en popüler gece kulüplerinden birisidir. Sırf sizin için üşenmeden adresini bulup yazıyorum:Vaclav Meydanı 21, New Town

Sasazu: Burasıda sosyetik praglıların çok sık olarak kullandıkları bir mekandır. Özellikle gece önnünde büyük kuyruklar var. Ben sırf merakımdan kuyrukta bekleyip içeri girdim bir iki tek falan attım ama pek beğenmedim. Yinede farklı zevklerin beğenebileceği bir yer diye düşünüyorum.

Karlovy Lazne: Burasıda yine çok katlı bir diskotektir ve her katında farklı müzik çalıyor.Birinci katında Klasik diskotek müziği, ikinci katında rock müziği, üçüncü katında ise house yada tekno müzikler çalıyor. Prag’da uzun süre kalanlar için mutlaka görülmesi gereken bir yer.

La Fabrique: Bu diskotekleri gece hayatı iyi olan hemen herkes bilir. Çünkü hemen her Avrupa şehrinde bu La Fabrique diskoteklerinden bir şube mutlaka bulunur. Prag kentinde de var bunlardan. Çok katlı ve eğlencesi iyi sayılır. Gidilebilir yani.

Roxy: Funk Müzikten hoşlanıyorsanız gidebileceğiniz bir mekan. Eğlenceler falan gece 12′den sonra başlıyor. Gece 22:00′da falan gelemyin içerisi bomboş.

Bombay: Old Town’a çok yakın olan bu mekanı bir çok kişi tavsiye eder ama bence kesinlikle gitmeyin. Küçük ufak tefek bir şey. Umduğunuzu asla bulamazsınız.

Gelelim Prag’daki Hayat Kadınlarına. Prag’da özellikle gece vakti şehir merkezinde tur attığınızda köşe başlarında bekleyen bir çok hayat kadını görebilirsiniz. Bunlar genellikle 200 dolardan ağızlarını açar ama sıkı bir pazarlıkla 100 dolara iş bağlayabilirsiniz. Size tavsiyemiz bunları kendi yaşadığınız otele yada aparta götürün. Öyle daha güvenilir sanırım. Diğer türlü kendi çalıştıkları otellere götürürlerse sizi bazen nahoş olaylar olabiliyormuş. Dikkatli olmakta fayda var. Birde beraber olacağınız kadınlarla ilişkinizde mutlaka kondom kullanın.

Prag yazımız bu kadar. Sizinde Prag’da yaşamış olduğunuz gece hayatı anılarınız varsa lütfen aşağıdan yorum olarak bizlere yazmayı unutmayın lütfen.


VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.9/10 (13 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +5 (from 7 votes)
Prag, 8.9 out of 10 based on 13 ratings

Bir önceki yazımız olan Bakü başlıklı makalemizde Bakü Eğlence Hayatı ve Bakü Geceleri hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler: ,

Prag Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. ferdi diyor ki:

    Prag gece hayatını gerçekten mükemmel anlatmışsınız. tEŞEKKÜRER

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  2. Hopalı diyor ki:

    Bazı gece kulüplerinin gördükleri saf turiste 1 birayı 50 dolara itelediklerini bilirim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. Hannoverli diyor ki:

    haftaya prag dayim haci…bakcez gorcez artik ne var oralarda :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  4. gecehayati diyor ki:

    Hannoverli kardeşim dönüşte maceralarını yazarsın artık :)

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (1 vote cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Hakan diyor ki:

    Alternatif eglence mekanlari olarak K5 Relax Club i öneririm. Çok güzel bir kızla saatliği 130 euroya birlikte oldum. Girişte zaten sizi bütün kızlarla tanıştırıyorlar ve bana yaklaşık 20 kız önerdiler. Beğendiğin kızla özel odaya gidiyorsun. Beraber duş alıp sonra yatağa geçiyorsun. Temizlik çok iyi. Parayı en son kasaya ödüyorsun. Ya da istersen sadece içki içip kızlarala sohbet edip striptici kızları izleyebilirsin ama zamanada 500 koruna yani yaklaşık 50 tl giriş ücreti ödemen gerekiyor. İkinci mekan olarak da Tanta Swinger Club ı tavsiye ederim. Burada 2000 koruna yaklaşık 200 tl giriş ücreti ödeyiyorsun. İçeride sadece bir çarşafla oturuyorsun. İçeride clubın müdavimleri ve yeni müşterileri vardı. Kızlara içki ısmarladıktan sonra özel odaya geçebiliyorsun. Seks için para verilmiyor. Sadece içki parası ödüyosun. Masaj seanslarında tantrik masaj sırayla kızlarla birbirinize grup olarak yapıyorsunuz. İlk seansta ara verdiğmizde bize masajı öğreten kız beni özel bir odaya götürüp oral yapmaya başladı ardından ben de aynısını o da yaptım. Birleşmeden sonra ağzına boşalmamı istedi sonra duş alıp ona bir içki ısmaradım . İkinci masaj seansından sonra çok tatlı hafif kilolu bir kız yarım saat bana erotik masaj yaptı sonra onunlada seviştikten sonra onun göğsüne boşalmam için elleriyle ve ağzıyla 20 dakika beni zevkin doruklarına taşıdı. Çıkışta yaklaşık 800 koruna yaklaşık 80 tl içki parası ödedim ama o r4 saat hayatımın en güzel anlarıyla.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  6. gecehayati diyor ki:

    Hakan hocam gerçekten olayı müthiş anlatmışsın. Tebrik ederim seni. 3.gidişimde mutlaka dediğin yerlere tekrar bir göz atacağım. Teşekkürler

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. Prag Rehberi diyor ki:

    Heryerde yazan yerler degil daha kendine ozgu cok bilinmeyen ama kaliteli yerleri tercih edin bence. Gelmeden once bana mail ile ulasin konaklama dahil butun konularda yardimci olurum. Sevgiler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. gecehayati diyor ki:

    Prag Rehberi kardeşim teşekkürler. Anladığım kadarıyla Prag hakkında yeterli bilgiye sahipsin. Peki bize Prag 2014 isimli bir makale yazman mümkünmü acaba sitede yayınlayalım.
    Tekrar Teşekkürler

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. orhan diyor ki:

    prag rehberi kardeşim şubat ta gelmeyi planlıyorum. sana nasıl ulaşabilirim. siteden bana yazarsan sevinirim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. Bayram diyor ki:

    Selam

    2hafta Sonra prag gelmeyi düsünüyorum
    Yeni tavsiye edecek yerler varmi ?
    Masaj ….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. Ozzy diyor ki:

    15 temmuz haftası Prag’a gidiyorum, gündüz kültür gece paldır küldür takılmayı planlıyorum.

    çok güzel privat clublar olduğunu duydum, deneyen tavsiyesi olan var mı?

    İngilizcem çok iyi fakat Rusça hiç yok clublarda sosyalleşme şansım var mıdır?

    o tarihlerde prag’a gelecek varsa haber etsin…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. gecehayati diyor ki:

    Ozzy hocam sosyalleşme şansın tabi var. Bende de hiç rusça yoktu ama Prag Avrupada çok turist alan bir şehir olduğu için tusitlerin takıldığı kulüplerde ingilizce şansı var. Bol şans

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. Orhan diyor ki:

    19 Temmuzda Pragta olacagım o tarihte orada olacak arkadaşlar varmıdır
    Arkadaşımla 7 gece orada kalacağız

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. oanli@yandex.com diyor ki:

    :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. PartyAnımal diyor ki:

    Prag rehberi hocam bana dehadogan23@gmail.com dan ulaşır mısın 10 agustosta ordayım şehir hakkında bilgi istiyorum

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  16. ege diyor ki:

    kesinlikle geziniz yemeklerde berbat değil tam seks üzreine kurulmuş bi şehir paranız cebinizdeyse ve ortalama bir tipe sahipseniz herturlu pompa çıkar

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Prag Hakkında Yorum Yaz





Batum Anadolu Otel ve Lale Restoran

Batum Anadolu Otel ve Lale Restoran

Batum'un merkezinde bulunan bu otel, çakıllı Karadeniz sahiline 3 dakikalık yürüme...

gecehayati0 Yorum16 Ağustos 2014
Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati5 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati157 Yorum19 Mayıs 2013
Batum

Batum

Batum sayfamıza yeni resimler ekledik. Batum sayfamız artık bir fenomen. Bu sayfada tüm sorular...

gecehayati451 Yorum2 Ocak 2013
Kharkiv

Kharkiv

Ukrayna Kharkiv Gece Hayatı / Kharkiv Eğlence Hayatı / Kharkiv Geceleri hakkındaki bu...

gecehayati358 Yorum3 Mayıs 2013
Odessa

Odessa

Şehir halkının %80'i Bayan olduğu söylenen Lviv'den (Ki bu bir katmerli yalan) bir gece treni...

gecehayati308 Yorum10 Mart 2013
Batum 2

Batum 2

Batum Gece Hayatı / Eğlence Hayatı yazımızın 2.kısmını bir kullanıcımız bize gönderdi....

gecehayati222 Yorum2 Nisan 2013
Petersburg

Petersburg

Petersburg Gece Hayatı / Petersburg Eğlence Hayatı için yeterince genç ve sağlıklı iseniz...

gecehayati195 Yorum17 Nisan 2013
Batum Anadolu Otel ve Lale Restoran

Batum Anadolu Otel ve Lale Restoran

Batum'un merkezinde bulunan bu otel, çakıllı Karadeniz sahiline 3 dakikalık yürüme...

gecehayati0 Yorum16 Ağustos 2014
Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati5 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati157 Yorum19 Mayıs 2013
Tayland Gece Hayatına Cunta El Koydu

Tayland Gece Hayatına Cunta El Koydu

Sevgili arkadaşlar az önce okuduğum üzücü bir haberden sonra bu makaleyi yazmayı uygun...

gecehayati3 Yorum1 Eylül 2014
Kemer Hikayem

Kemer Hikayem

Sene 2001, artık Rusçamız ilerlemiş, ilerlemiş derken kendi ekmeğimizi çıkaracak kadar,...

gecehayati6 Yorum30 Ağustos 2014
Animatör  Tüyoları 2

Animatör Tüyoları 2

Gittiniz otele verdiğimiz tüyolar işe yaramadı veya yapamıyorsunuz çekiniyorsunuz. En...

gecehayati8 Yorum28 Ağustos 2014
Animatör Tüyoları

Animatör Tüyoları

Çok animatör arkadaşım oldu, bazılarıyla kardeş gibi olduk, hala da çoğuyla...

gecehayati6 Yorum27 Ağustos 2014
Antalya Kemer Tüyoları

Antalya Kemer Tüyoları

2008 yılında çapkınlık turlarını evet bıraktım, ancak 2009′dan sonra iş için birçok...

gecehayati11 Yorum26 Ağustos 2014
  • lavyelas
    genç 17 kardeşim, gülmekten kırdın geçirdin beni, "bu sesi hiç duyan tüm hocalarımın ellerinden öper vatanına milletine faydalı bir vatan …
  • Koçero
    Vartutre ayın 12 sinde türkmen air ile mi gidiyorsun? şayet onunla ise yola arkadaşı olabilriz sanırım.
  • hüseyin
    merhaba 10-25 Eylül 2014 tarihleri arası Bankong, pattaya phuket gezisi yapıcam tursuz. aynı dönemde de gitmeyi planlayan varsa iletisime geçebilir …
  • Vartutre
    Haberi okuyunca 1 Nisan şakası sandım ..Hayat kadınları derken neyi kastetdiler anlamadım çünkü pazarlıkların yapıldığı eğlencenin dibine vurulduğu barlar,klüpler halen …
  • Kazım
    Paylaşım için teşekkürler yöntemler orjinal. Kafayı yormak gerekiyor. uzmanlık işi :)))

E-Bülten

E-Posta adresinizi aşağıdaki bölümden bültenimize ekleyerek yeni yazılarımızdan haberdar olabilirsiniz!


Aboneliğinizin onaylanması için lütfen verdiğiniz mail adresini kontrol ediniz.!

İletişim Formu