Gece Hayatı
Batum Gezim
Batum Gezim

Batum Gezim

Arkadaşlar merhabalar. Öncelikle bazı yerleri gidip görmeden bilgi sahibi olma fırsatı veren bu ortamı oluşturan gecehayatı.biz ekibine çok teşekkür ederim.Batuma 4 sefer gittim. Ben son gidişimi anlatacağım.İnşaallah sizlerin işine yarayacak bilgiler veririm.Otobüsle izmirden çıktık yola.Önce artvine sonra hopaya sonrada malum batuma.Gece saat 2 idi batum merkeze vardığımızda.Ben tabi tecrübemden dolayı gruba önderlik ediyorum.Her gidişimde gittim otele gittik.Geceliği 50 lari ye anlaştık.Sonra gecelere akmak için dışarı çıktık.Önce stara ortamı beyenmedik.Ordan çıktık Arenaya gittik.Neyse oturduk mekan cıvıl cıvıl.Amacımda kadın yoktu.O gece sadece dinlenmek istiyordum.Ama bir bayan beni benden aldı ve masaya davet ettim.Yarım saat kadar daha takıldıktan sonra otele geçtik.Sonrası malum.Kadın sabah 8 de kumarhaneye gidelim dedi.Yok dedim.Sonra ağlamaya başladı.Dedim sen git ben uyucam.Kadın gidicem ama 15 dakka sonra geri gelicem dedi.İnanmam dedim gelmezsin.Kadın pasaportu bıraktı gitti.15 dakika sonra kadın bi tane jiple geldi.Aldı beni gezdirdi karnımı doyurdu.Sonra saat 15 e kadar bida mesai yaptık.Normalde kadınlar sabah 6 7 gibi giderler.Ama bu kadın biraz farklıydı.Sonra 15 te gitti.Akşam 6 da bi daha buluştuk.Biraz daha gezdik.Diğer 3 arkadaşımla beraber bizi evine götürdü.Kahve yaptı.Neyse biz çıktık evden.Tekrar arenaya gittik.Arkadaşlar kız aldı ama ben almadım.Çıktık mekandan otele gittik.Sabaha kadar uyudum sonra memlekete döndük.Diğer gezilerimi ilerleyen zamanlarda paylaşırım.

Tavsiyeler
1-Sarptan taksiye binmeyin 1 liraya dolmuşlar var
2-Lüks otellere gerek yok Hostelleri tercih edin daha uygun
3-Ordaki türklerle pek muhattap olmayın en fazla onlar geçiriyo
4-Arabaya uyuşturucu atıyorlar yok efendim polise yakalatıyorlar gibi sözlere itibar etmeyin
5-Kluplere geç saatlerde gidin özellikle kapanışa yakın kadınların kendilerini almaları için size yalvardıklarını göreceksiniz
6-Gecelik 200 lariden fazla vermeyin siz yüksek verdikçe piyasa artıyor unutmayın
7-Kesinlikle gürcü almayın çok pis oluyorlar
8-Mekanda kadına çok içirmeyin sonra adisyonu müzeye koyarsınız
9-Yemek konusunda türk mahallesinde türklerin lokantaları var oraları tercih edebilirsiniz.

Son olarak; Batumda hayat ucuz falan filan öle bi dünya hala göremedim. Alkol sigara ve benzin dışında herşey bizden pahalı. Gece klupleri bizim ülkemizde daha ucuz. Batumdaki insanların dini imanı para olmuş. Dikkat edin.Ama tüm bunlara rağmen havasındanmıdır suyunmadır insan genede gitmek istiyor. 🙂

Hadi kalın sağlıcakla 🙂

****************************************************************

Batum Gezim tavsiyelerini sitemize gönderen Batum Gezisi isimli müdavimimize Teşekkürü bir borç biliriz. Sizde makale göndermek isterseniz lütfen gecehayati.biz@gmail.com adresine mail atınız.

Yorum

  • Merhaba kısa süre içerisinde batuma gitmek istiyorum birebir bilgi almak için bana yardımcı olursanız sevinirim sürekli kaldığınız o otel örneğin

  • Mustafa bey Tebrikler ..meselenin özetini çıkarmışsın 9 maddelik yazınız batum gerçeklerini gosteriyor.cok pahalı orda harcayacagin parayla başka yerlere gitmek lazım.en xaraxura bayan Gürcü tabiriyle saatlik 150 lari istiyor.arkadaslar kendimize gelelim 2 sene önce manken gibi kızlar 50 60 lariydi ne olduda yüzde 300 zam yaptılar. saatliğine bizim paramizla 200 tl eder bu çok büyük bir para orda aylık 200 lariye markette lokantada vs. çalışanlar var.biz bu paraları bu yola bu şekilde savurursak herkes orda rahat para kazanmanın peşine düşüyor bu vebaldir biz paramızla adamların ailelerini dagıtiyoruz.ben bir ay önce yemin ederim 80 lariye aldım gecelik ister inanın ister inanmayın bu bayana bir müşterisı ona hediye samsung galaksy mini 3 almıştı bu bayanın yaptığı iş belli ….gereken değeri ve gereken parayı verelim….fazla para veripte piyasayı yükselten erkekler prostat olsunlar kalın sağlıcakla..

  • batumoloji uzmanarina bir kaç sorum olacak…. hotel ve hotellerde hatun geçirmek serbest mi yoksa ek ücret aliyorlar hatunlarin kimlik istiyorlarmi eğer serbestse eyvallah eger serbest olan hostel var ise hangileri “isimler” 2 soru hangi hotellerin restoraninda hatunlar bulunuyor var mi oyle bi oteller direk bardan odaya (düşünüyorum) hotel işletmesi yamuk ve ya vukuatları olanlari almaz daha garantili yalnişmiyim? .. 3 hangi massaj salonlarında mutlu son vardir eger çok ise isimleri tavsiye edip ve ya etmeniz yerler ve en son EĞER BÖYLE BIR SITE VARSA HATUN VE YA MEKANLARIN KARA LISTESIN YAZMAK BANA MANTIKLI GELIYOR …MESELA HATUN ISMI ŞU ŞU MEKANDA TAKILIYOR FOTOĞRAF OLSA DAHA IYI KI diyerlerimizin garantisi olsun

  • Arkadaşlar her konuda yardımcı olabilirim. Batum abarttıkları kadar ucuz bi yer değil. Hatta şunu söyleyebilirim Türkiyeden pahalı. Sorularınızı elimden geldiği kadar cevaplarım..

  • Selam ben ilk basta sunu söyleyim ben daha yeni gittim dima diye yezidi bir gurcu arkadasim var ben onunla gezdim batum inanmayacaksiniz ama sadece bir gece bayanla dakilacakdim ve bayan bir gece sadece 20 dolar verdim at gibi karı idi ukranyali karı sabah kadar tek kalemac yapdik sonra karihosuma gitti 7 güne bayan 100 dolar verdim
    Dimanin arkadaşı ayarlamisdi oradaki sansar türkler var bunların amaç size bayan ayaralamak ve bubayanlardan hep erkenden komisyon almak eger arkanizda harbiden bir gurcu arkadaşınız varsa hic korkmayın hani 250 diyorsunuz ya
    Onlara en fazla 100 verin ben ahiska turkuyum ana dilim gibi ruscam oldugu icin daha cok iletişim kuruyorum ve ayrica dima gurcice öğrendim onlarin dilinde konusdunmu sana daha yakin oluyorlar

Son Yorumlar

Son Yorumlar