Gece Hayatı
d1BIdTddL9c
d1BIdTddL9c

Lviv ve Karpat dağları – Pablo

Herkese selamlar, Gecehayati.biz milletinin güzel insanları..Yine bi kısa Ukrayna seyahatinin minik notlarıyla sizlere son durumları,yakında gidecek veya gitmeyi planlayan arkadaşlara nacizane tavsiyelerimi iletiyorum, daha önce Odessa ve Kırım ile ilgili bir kaç makale yazmıştım burada ancak bu diğerlerinden biraz farklı olacak,ilginizi pek fazla çekmeyebilir, ancak içinde muhakkak faydalı birşeyler barındırabilir.. 🙂
Öncelikle bu yolculuğa bu sefer tek başıma gitmeye karar verdim,Vkontakten yaklaşık 2 yıldır konuştuğum bir kız vardı ancak, 2 yıl içinde 3-4 sefer ukraynaya gitmeme rağmen hiç irtibat kurmamıştım hem lokasyon olarak uzak olmasından hemde genelde Odessadaki çeşitlilikten dolayı sıra gelmemişti o kıza.. Lviv;..Ukraynanın yaklaşık 8-9 şehrini dolaştım ancak Lvive hiç gitmemiştim açıkçası merak ediyordum hani o %85i kadın yalanından dolayı değil merakım…Vkontakteden irtibatta olduğum kız beni havalimanında bekleyeceğini söyledi inanarak çıktım yola, ama tabiki kafamda her zaman bir olumsuzluğa karşı B planı C planı mevcuttu..

Lviv havalimanı Ukraynanın en sıkıntılı pasaport geçişi olan şehiri diye söyleyebilirim, Bir çok soru ile karşılaştım ki pasaportumda birçok Ukrayna giriş çıkışı olmasına rağmen..Pasaporttan geçtim, ben kısa kollu gitmişim T-shirt ile abi dışarıda kar yağıyor baktım beni bekleyen kimse yok..sırt çantasından kalan viskiyi açıp sigarayı yaktım moralim bozuldu 🙂 hemen kızı aradım yarım saat sonra geleceğini yolda olduğunu söyleyince bi gevşeme geldi..gelip beni alınca kalacağımız eve doğru yola çıktık evi internetten ben beğendim kıza telefonla irtibata geçip tutmasını söylemiştim halletmiş o işi, ev çok güzel tam merkezi konumda günlüğü 15 dolara tekabül ediyor,

sexy-valentines-day-girls-105

Lviv Odessaya göre çok çok daha ucuz bir şehir, zaten ucuz memleket anasını satayım dahada ucuzumu olur.. ucuz ucuz :)bu şehirde inanılmaz şekilde genç nüfus var muhtemelen sebebi üniversitelerin çokluğu ile alakalı..herkesin merak ettiği gece kulupleri.. ben sadece bir tanesine gittim lvivde,fazla zıplamadım ordan oraya yanımda kız var diye arayış içine girmedim,çunku sadece onunla birlikte takılmaktı bütün düşüncelerim..ancaakkkk..kardeşim gittiğimiz gece klubunun adı Rafinad Clup..ilk gittiğimiz gece ben Ukraynayı tavaf etmiş birisi olarak böyle bir kız yoğunluğunu ilk defa bu gece klubunde gördum.. klubmu çok tırt beş para etmez ufacık boktan bi yer..gerçekten klup diye gidilmez anasını satayım hiç beğenmedim..ama o gece varya o gece bütün hayalgücünü zorlasan o kadar güzel kızı bir araya getiremezsin mekanda bu arada 4 sap var başka sap yok..bu abartı değil o geceye özel birşeydi sanırım,,ertesi akşam gittiğimde kız yoğunluğu düşmüştü erkek sayısı 15-20 lere gelmişti zaten 5 taneside Türktü 🙂

Simdi bu mekanda ben bizim Türkleri gördüm abi 4 kişi niye çıkıyorsunuz Ukrayna seyehatine,benim hatun tuvalete gittiğinde benim yanıma kızlar iş atmaya geliyor,öpüyor,adımı soruyor,sarılıyor. hatuna dedim sen yokken kızlar benimle tanışmak istiyor,sen benimsin kimseye bırakmam tribinde, o gece bu muhabbet sürekli devam etti acaba dedim benimkini bırakıp bunlaramı zıplasam,tek olduğumdan ve şehiri tam çözemediğimden cesaret edemedim açık konuşmak gerekirse,şimdi bizim Türk arkadaşları takip ediyorum bunlar bir ara ikili gruplara ayrılıp av peşine düştüler, bende yanlarına gittim geçmiş tecrübelerime dayanarak sakın fiyatını bilmediğiniz şeyleri ısmarlatmayın kızlara 1-2 saat dans edip numarasını alın eve davet etmeye çalışın dedim,çocuklar abi bizde seni izliyoruz 3 saattir ibretle,sen heralde burada yaşıyorsun biz çok fazla dil bilmiyoruz bize yardımcı ol şu kızları çok beğendik tribine düştüler,arkadaşlarda rusça ukraynaca yok, çat pat ingilizce varmış, benim hatundan rica ettim git kızlarla tanış bu çocuklar iyi karakterli,kızlarla dans edip tanışmak istiyorlar diye söyle dedim, kız hemen konuştu ayarladı çocuklar dans, numara tribi arada tercümanlık hizmeti derken yürüdüler kızlara o gece 🙂

Ukraine_girls_dating_3_090215

Lviv tarihi şehir dostum,avrupa şehiri,kültür şehiri,sanat şehiri, güzel ve mutlu insanların şehiri..kentin belli noktalarında avrupa birliği bayrakları dalgalanıyor yaptığım konuşmalara göre 2-3 yıl içinde avrupa birliğine girmesi bekleniyor merkezde satılık evler 20-25 bin dolar civarlarında eski sovyet zamanında kalma.. parası olan yatırım yapsın abi geri dönüşü güzel olur..Lvivde bir çok yemek yiyebiceğiniz restaurantlar mevcut, bir tane Türk restaurantıda gördüm ancak ihtiyaç duymadım,pizzacılar oldukça fazla sayıda, 5 katlı çikolata fabrikasını atlamamak gerekiyor.. gidecek olanlar mutlaka gidip eşine dostuna hediyelik eşya alabilir hertaraf ve herşey çikolata burada muazzam bi yer..şiddetle tavsiye ederim..daha sonra mazosh diye bi kafe mevcut burası mazoşist şekilde dizayn edilmiş,kahveni içerken kendini kırbaçlatabilirsin garson kızlara kelepçeletebilirsin,birşeyler yemenizi tavsiye etmem ama 🙂
Gelelim Karpatlara..Lvivden  tura katıldım kişi başı 600grivna ayrıca 200 grivnada yemek için para veriyorsun 800 grivnaya denk geliyor günü birlik.. araç ile 2bucuk saatte gidiliyor belli bir noktaya kadar,kardeşim ben ömrü hayatımda bu kadar bozuk çukurlu bir yol görmedim kesinikle birşey içilmemeli bu yola çıkarken, kusma olasılığınız %100..araç yolculuğu bittikten sonra tren ile yolculuğa başlıyorsunuz yavaş yavaş belli noktalarda duruyor size tarihi anlatıyor fotoğraf çekiyorsunuz ve yola devam..abi hava soğuk karpat dağına çıkıyoruz ağzım burnum uyuşmaya başladı, bir yerde durdular köyün içine girdik yöresel yemekler falan derken meğersem ev yapımı vodkada varmış, hatun dedi üşümemek için sarımsaklı ekmekle bu vodkadan içmeliyiz..yanımda bir bucukluk şaşal vardı dedim sen şaşala vodka doldur parası neyse ödeyelim.. yarısına kadar ev yapımı vodka aldık köyden..kızda baktım sarımsaklı ekmek gibi bişey almış, lan dedim aç kalmamak için yicez bunları..vodkayı içmeye bi başladık ben böyle bir trip görmedim cayır cayır yanmaya başladık, kız bana diyorki bundan 3 bardaktan fazla içmemelisin benim 6. bardak oldu ama üşüme falan kalmadı 🙂 daha sonra karpatları dolaşmaya başladık, bizim katıldığımız tur karpatlar için çok ufak kalıyor, karpatlara gitmeyi düşünüyorsanız oradaki otellerde konaklamanız lazım 4-5 günde bitmez o karpat dağları inanılmaz çok sayıda görülmesi gereken yerler ve muhteşem manzaralar var..sadece karpat dağlarında kalmak için tekrar gidicem 4-5 günlüğüne çünkü ben sadece günübirlik gittim ve doyamadım,acayip acayip kanyonlar, nehirler,ormanlar çok çok eskilerden kalma kiliseler ahşap yapılar inanılmaz doğası olan bir yer burayıda şiddetle tavsiye ederim..

0b99ccbbca0c64c2f5738e3f832184a3

Rivno şehiri kardeşim Ukraynanın bir ucuna gidiyoruz trene biniyoruz 300 km daha uzaklaşıyoruz hani havalimanı olmayan şehir Türke denk gelmeyiz tribindesin, kardeşim biz heryerdeyiz bizim olmadığımız yer yok her şehirde her ülkede yürüyoruz enteresan bir milletiz,öncelikle bu Rivno ve Lutsk şehiri için ayrı bir seyehat programı yapıcam,eğer falan filan uçuş için gitmeyi düşünen arkadaşlar varsa hemen gitsinler, bu şehirdeki Türk imajı fena sayılmaz yaklaşımları çok samimi,burada sadece 1 gün geçirdim tam detaylı tarayamadım şehiri 1 kere burdada gece klubune gittik, aynı Kırım-Kerch makalemde anlattığım ortam burdada vardı, tek başıma olsam ve yanımda kız olmasaydı çok çok uç noktalarda tamamlanırdı herşey ama yanımdaki kıza sadık kalarak tatili tamamladım,
Kısaca söyleyeceklerim; Lvive pompa için değil gezmek,değişik yerler keşfetmek, kültürlenmek için gitmeniz mantıklıdır,hee illa kardeşim ben pompada yaparım muhakkak diosanız, Lvivden trene binip Rivno veya Lutska gidin orada 2-3 gün vakit gecirin boş çıkma ihtimaliniz yok ordaki gece kluplerinden, hiç olmazsa ordaki gece klublerinde Odessa-Kiev ve Lvivdeki gibi mekana calısan kızlara denk gelmezsiniz..

Paramı veririm ugrasamam diyenler varsa Lvivde de calısan kızlar mevcut..Ben açıkçası Lvivi çok beğendim tekrar giderim,gitmek isteyen arkadaşlara tavsiye ederim ancak Lvivde maksimum 3 veya 4 gün kalınır 2 gün rivno veya lutsk yaparsın 3 günde Karpat dağları güzel bir tatil programı olur,hem sanat,kültür,eğlence,tarih,doğa,manzara hepsi bir arada olur..Saygılarımla..

Yorum

  • Selamlar ; ben kız arkadaşım nedeniyle yaklaşık iki senedir neredeyse her ay , bazen ayda iki kere Lviv’e gidiyorum. Rivne ve Lutsk’u da Lviv kadar olmasa da bilirim. Çok iyi İngilizce, orta Ukraynaca , temel Rusça bilirim. Rafinad benim hatunun sevdiği bir mekandır , sayamayacağım kadar çok gitmişimdir. Bilekliklerini hatıra olsun diye atmıyorum 🙂 Ben kızların sağdaki soldaki yabancıları veya Ukraynalıları kestiğini hiç görmedim. Başka bir blogda Kiev içinde böyle birşey yazılmıştı , belki eskiden vardı fakat artık yok arkadaşlar , tabi Kenan İmirzalıoğlu veya Kıvanç Tatlıtuğ tipinde değilseniz. Ben sadece kız arkadaşımla takılıyorum fakat gidenlerle uzun zamandır konuşuyorum ; Türk veya diğer yabancılar , çoğu sonunda paralı için telefona sarılıyor. Eylül ayında iki arkadaş misafir ettim ( orada yaşıyormuş gibi yazıyorum , seneye yaşama planlarım var ) onları güzelce gezdirdim , şehri beğendiler fakat kız durumları kısa süre gelenler için paralı olabiliyor. İstisnalar olabilir. Çoğu insan ; buradaki yazılar için bilemiyorum , fakat gördüklerime göre ilişkiler konusunda doğru bilgi vermiyor. Benim İstanbul’daki komşum geldi Lviv’e , uçakta bayağı umutluydu , fakat dönüş uçağında Lviv’e bir daha kesin gelmeyeceğini söyledi. Tarihi ; turistik , kültürel açıdan ve arkadaşın yukarıda belirttiği gibi çevre doğası açısından görülebilir , benim Ekim gidişimde Türk kız grubu vardı uçakta , dönüşte çok memnun kaldıklarından bahsediyorlardı. Şimdi sorabilirsiniz , böyle yazıyorsun sen gidiyorsun devamlı.Doğru fakat ben bu kız için Türkiye’de hiç bir kıza yapmadığım şeyler yaptım , çok uğraştım. Muhtemelen Türkiye’den bir kızla bu kadar uğraşsam şu an evliydim. Gönül işte , geri de dönemem artık normal şartlarda. Gide gele ülkeyi de sevdim , Kiev ve diğer şehirleri de. Sonuçta kızlar Lviv’de , Rivne’de , Lutsk’ta ve diğer şehirlerde sizleri gelin diye beklemiyor , bu tip yorumlara inanmayın. İstanbul ve İzmir’deki kızların ortamına göre oradakilerden daha rahat olacağını biliyorum. Tabi Ukrayna’da mekana çalışanlar ve küçük bir azınlık hariç. Yazdıklarım sizlere garip gelebilir fakat gerçek. Özellikle sadece İngilizce bilenlerin durumu çok zor. Balkan ülkelerinin bu konularda daha doğru adres olduğunu gelen misafirlerimden biri anlatmıştı. Sevgilerimle.

  • selam ozzy,söylediklerinin bir çoğuna katılıyorum,hiç kimse beklemiyor Lviv,Kiev,Odessa veya diğer başka büyük şehirlerde..ancak burada belirtmek istediğim daha küçük şehirlerde,daha az turistin, yabancının uğradığı yerleşim yerlerinde,,insanların bakış açısı çok çok farklı bunu bizzat yaşadım hem daha önce gittiğim ufak yerleşim yerlerinde hemde en son seyehatimde..tabiki senin dediğin gibi bekleme işi yok..sadece şansın yükseliyor…Ben Ukraynada çalıştım, 2007 senesinden beride sürekli gidip geliyorum,belki senin kadar ayda 1 veya ayda 2 defa gidemiyorum işimden dolayı,ancak bu güzel memleketi ve güzel insanları yeterince iyi tanıyorum, şu anda gayet ciddi olduğum kız arkadaşımda orada yaşıyor, yazdığım makalelerdeki amacım,biraz bilgi vermek biraz anı paylaşmak,bekar veya evli farketmiyor burada hertürlü insan mevcut diye düşünüyorum, Türkiyede tatili geçirmektense böyle ülkelere gidip değişik yerler,değişik tecrübeler yaşanması gerektiği fikrindeyim, Ukrayna olur,Sırbistan olur Belarus olur vs vs. bir çok ülkeden makale mevcut burada, kimisi biraz 3ü 5 yapıyor kimisi tamamen hayal ürünü yazıyor, zaten anlaşılıyor..Orada yaşama fikrine senin gibi bende sıcak bakanlardanım, her gittiğim şehirde ev fiyatlarını yapılabilecek iş potansiyellerini araştırırım, bu ülke yakın zamanda avrupa birliğine girecek,buda böyle düşünmemdeki en büyük etkenlerden birtanesi,Tekrar tekrar yazıda da belirttiğim gibi Ozzy arkadaşımın söylediklerinin bir çoğuna katılarak, yakışıklı, şanslı ve en önemlisi uyanık olup dillerini konuşabilen herzaman avantajlıdır, ancak; Lvive büyük umutlarla gidilmemeli,paralı yapıcaksanda Lvive düşmeyin abi,sanat,kültür,manzara,tarih için gidin kız arkadaşınız için gidin..Ben tek başıma gitmeme rağmen sadece kız arkadaşımla vakit geçirip hiç sıkılmadım çok çok memnun kaldım, en kısa zamanda tekrar gideceğim..saygılar sevgiler..

  • merhaba ben de bu yaz lviv e gitmiştim,bu yüzden konu ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum. Ozzy isimli arkadaşa katılıyorum öncelikle.. lviv çok abartılmış bu yazıda. öyle kadın sayısı falan çok fazla değil. ben fashion cluba metro cluba gitmiştim oradaki durum hiç de iyi değildi. marmaristeki clublardan tek farkı damsız girebilmeniz, içeride kızların karşısına geçip biraz daha dans edebilmeniz. onun haricinde hiçbir ekstrası yoktu. kız tavlamak öyle çok kolay değil. iyi bir rusçanız, bakımlı bir erkek ve girişken olmanız gerekiyor. yani buradaki durumla çok büyük fark yok kısacası. o güzel günler zannediyorum 10 sene öncesine kadarmış. çok sayıda arap, zenci, avrupalı zengin erkekler var. rekabet öyle kolay değil.orada devamlı yaşasanız belki ihtimal fazla onu söyleyebilirim. çünkü dul vb çok milf kadın var gibi. ama onlar da öyle sokakta bir selamla üstünüze atlamazlar. yani eski komünist dönemin öyle rahat kadın tipi değişmeye başlamış, her şey paralaşmaya başlamış, yani bize benzemeye başlamışlar kısacası. sadece aşk s*** bulurum diye giderseniz sanırım çoğunuz üzgün dönersiniz. bunu samimi bir arkadaşınız olarak söylüyorum.ha gidip de paralı ilişki arıyorsanız zaten benden yorum beklemeyin. ben takılmadım . oraya kadar gidip de paralı ilişkiye girmek bana çok mantıklı gelmedi. ama şunu söyleyebilirim, tarihi bir şehir , çok güzel binalar, kiliseler fln var, gidip bolca fotoğraf çekip kültürel bir gezi yapabilirisniz. sanki avusturyadan bir şehir geziyor gibi bir hisse kapılabilirisniz. benden bu kadar, umarım ilk defa gidecekler için yeterince faydalı olmuştur. ben bir gece 90 tl civarında bir evde kaldım merkezde. ama sonra 3 gece lviv merkez otel var oraya geçtim. yer bulamamaıştım o nedenle. uzak evlere gitmeyi de istemedim.

  • Lviv 3 gun yeter klisede muzede gezerim diyorsaniz ayrı. Hava sıfıra yakin gidiyor kasım ayinda cok soguk hadi sokakta gezin dolasin bakalim. Halk ukranyaca konusuyor rusça bilmeme rağmen zor anlaşıyoruz. Klubu denemeye gerek yok muhabbet ayni 2000 3000 grivnaya masa tutucagana 1500 e masaja git yada eve hatun cagir daha iyi. Bardan kiz cikarmak ilk gece çok zor bakmayin milletin dediğine mubarek hepsi tom cruise. Neyse club lere anca kiz arkadasiniz varsa eglenmeye gidin ama kız ayarlicam derseniz telefon vk facebook alip ertesi gün yemeğe davet edin. Zaman para çaba sonuca ulaşırsınız eğer vaktiniz varsa.

  • @mertxy makaleyi dikkatli okumadın sanırım, abartılı bi durum söz konusu değil,bu Ukraynaya ilk gidişimde değil, neyse onu yazarım diğer makalelerde yazdığım gibi,amacım paylaşmak, bilgi vermek..Saygılar sevgiler..
    @alper katılıyorum Lviv için maks. 3 veya 4 gün yeterli kesinlikle,Bardan kız çıkarma olayınada katılıyorum, masa tutmaya herzaman karşıyımdır, barda deskin etrafında takıl ortamı kes,ava giderken av olma barda hayat yoksa,sabah 5lere 6lara kadar durmanın hiç bi mantığı yok,bara çalışan hatunlara dikkat etmek gerekli ısmarlattığı şampanya şişeleri cebinizi yorabilir..

  • Arkadaşlar Merhaba,

    Lviv için verilen bilgiler ve izlenimler tamamiyle doğrudur. Ben bir uyarıda bulunmak için yazıyorum. Odessa’da Palladium adlı bir mekan var. Loca tuttuğunuz anda tezgah devreye giriyor. (Loca limiti 3 bin uah) Kızlar masaya geliyor Sushi ve Şampanya 3 kişi 50 bin uah’lık oluyorsunuz. Adanalı bir grup 2 masa 6 kişi 97 bin uah ödemişler. Ve hesabı öderken de kızlar kayıp. Kesinlikle dikkat!!

  • @Kanakan herzaman ne yaşandıysa onu yazarım,paylaşırım gidicek arkadaşlara makalelerde ufakta olsa bilgi verebildiysek ne mutlu bize!!ayrıca Odessa hakkında doğru diosun çoğu büyük mekanda bu sistem var, bunları yazdım daha önce,en yakın arkadaşlarımı uyarmama ragmen onlarda çarpıldı 3000 dolar şampanya mevzusu yüzünden, masa tutmayın abi ne gerek var al eline viskini ortamı incele.

  • Keko keko yazıp sallıyorsunuz. Sanki kızlar gucağa atlıyormuş gibi. Eskortluk yapanlar haricinde kızlar gayet normal insanlar. Eğlenmeye geliyorlar oraya. Sizin gibi kıllılar için değil. Size sokulan kızdan şüphelenmezseniz işiniz iş. Ya eskortsa, ya sponsor girl ise? Kaptınız hiv’ i diyelim ne yapacaksınız? Uçkur davasına küçülmeyin oralarda, bizi kaliteli temsil edin. Yapacağınız birşey varsada bulun bir kız
    konuşun kaynaşın insan gibi davranın, sonra tabii yatarsınız. Eşim o memleketten ve bir çok arkadaşıyla bu muhabbetler geçmiştir aramızda. Size Homo Erektus gibi bakıyorlar olum. Azıcık oturaklı olun her gördüğünüze saldırmayın öyle. Sokakta “g**e bak agaaa” diye bağıran hanzo görmüşlüğüm var Market Square’ de. Ayıp değil mi?

  • @Khameleon, İlk önce saygılı olmanı, daha sonra okumanı, daha sonra da okuduğunu anlayıp yazmanı öneririm, malesefki okumasını bilmediğin gibi aynı orantıda yazmasınıda bilmiyorsun, Senin anlatmaya çalıştığını ben burda sayfa,sayfa şehir,şehir defalarca kez “SAYGI” çerçevesi içinde, saatlerimi harcayarak,makul bi anlatım dilinde yazmaya çalıştım, Okumasını becerebilen birçok arkadaştanda çok güzel geri dönüş mailleri, aynı zamanda bu site sayesinde çok güzel arkadaşlıklar kazandım, senin o söylediğin “hanzo”ve “keko” terimlerine bu sitede yakıştırabilceğin hiç kimseninde olmadığını düşünüyorum.. Biz burada insanlara bilgi verebilmek, mekanlara gittiklerinde kızlara dikkat etmelerini söylemek, şu ne kadar bu ne kadar diye sorduklarında cevap verebilmek, dışında bir fonksiyonumuz yok, ayrıca Market Square gidip sormanı tavsiye ederim Ayıp değilmi? diye.. benide cevabını aldığında yeşillendirirsen bahtiyar olurum..Ve son olarak kucağa atlayanlarıda her gittiğim şehirde görüyorum, ama paraya atlıyodur, ama tipine, ama başka bişeyine, önemli olan ne için atladığını iyi süzgeçten geçirmek..parayı yürek kazanır,ciğerde yardımcısı olur..saygılar

  • @Pablo
    demıssınya ayrıca Market Square gidip sormanı tavsiye ederim Ayıp değilmi? diye.. benide cevabını aldığında yeşillendirirsen bahtiyar olurum.

    ben hayatta böyle bır sey demem onu dıyen kısıye bu nu desem kesın soyle cevap verır bana SANA NE LAN 🙂