Gece Hayatı
Petersburg 2014
Petersburg 2014

Petersburg 2014

Arkadaşlar Merhaba 11-17 Ağustos Tek başına gitmiş gezmiş biri olarak;
1-Pasaport ve Yurtdışı çıkış pulu, haricinde hiçbir şey gerekmez.
2-Sağlık Sig vb. gerek yok
3-Gitmeden Telefonunuza Yandex yükleyin.
4-Gitmeden Airbnb Sitesinden Tek oda Kiralayın (Nevsky de seçin) 7 gece 65o tl ye mümkündür. Hemde kahvaltı dahil.
5-Atatürk havalimanında 500 $ Iık Ruble alın
6-Uçaktan indiğinizde Pasaport kontrolü yapılan yerde herhangi birinden geçebilirsiniz. Ordaki Russian and other us vs takılmayın. Havalimanı tamirde olduğundan oturmuş bir düzeni henüz yok. Rusların geçtiği pasaport kontrolden de geçebilirsiniz.
7-Registire vs yok. ONU kontrolde Polis size bilgisayarda doldurup Veriyor. Kaybetmeyin. Çıkışta lazım.
8-Çıktıktan sonra Üzerinde Taxi işareti olmayan bir araca binin 600 Ruble (36TL) ücrete Nevsky Prospect deseniz yeter. (NEVSK diyin götürür )
Google translation ile Rusça konuşmak mümkün :) Deneyin. Ben çok konuştum
9 -Nevsky bir baştan Sona 40dk yürüyerek . Kapı Numaraları çok basit. Bakın
10-Nevsky de Çokça MTS Marka Cep telefonu hattı satan Mağaza var. bizdeki VODAFONE gibi. 3GB 20TL Alın. İngilizce biliyorlar Merak etmeyin .
11-Odanıza gidin yerleşin . ve cadde kenarında herhangi bir yerde bekleyin (hop on hop off adı verilen üstü açık 2 katlı Otobüsler önünüzden geçecek binin ve ilk olarak onla gezin
12-Nevsky sonunda Turist information office var/ Ordan muhakkak gezi alanları haritası alın ve ordaki belirtilen yerleri gezin
13-24 saati 30 TL bisiklet kiralayın heryeri 1 günde gezersiniz .S. Petesburg by bike yazın googla
14-Yat turu heryerde var göreceksiniz.

Petersburg 2014
Petersburg 2014

MADDE 15 DEN devam edeceğim……

Arkadaşlar üste yazılanların dışında Gece Hayatı ve diğer;
15- Airbnb sitesinden tuttuğunuz odalar genelde guzel temız ve hıckımsenın sıze karışmayacagı ve rahat olabılecegınız bır durumda.ev sahıbı sızın hıcbırseyınıze karışmaz.zaten ne sız onu görursunuz nede o sızı.
16- ben size gece hayatı ıle ilgili şunu önerırım.çoğu club nevsky ustunde.rossi club, maximus bunlar nevskyde..metro club bıraz uzak taxi ile cok uygun fıyata gıdersınız.(24 tl=400 ruble). nerden bulurum nasıl ederım dıye dusunmeyın..açın yandex i BARLAR kısmını tıklayın size hepsını gösterecek..hafta içi metro club guzel.perşembe rossi guzel.maxımus devamlı guzel.
öneriler;
metro cluba istedıgınız kıyafetle gıdın sorun yok..
ama rossiye gıderken mal olmayın.özellıkle kapıdan gecerken bır rus kadar rahat kımseye bakmadan dogrudan kapıya yönelın ve dırek gecıs yapın , ıcerı gırınce 300 ruble ödeyeceksınız ve ıcerdesınız.kapıda duran guvenlıktekı adamlar bırseyler söylerse (silah ceptelefonu vb şeyler varmı dıye soruyorlar) sız cebınızdekı telefonu metal arama cıhazının yanına koyun ve dırek gecın..rahat olun..bakarsanız adamlara acaba ne olacak tipi ile.sorun cıkarır.içeri girdiğinizde yalnız ısenız bır masadakı ruslara yaklaşın tanışın ve arkadaş edının.önemli…sızı kollayacaklardır emın olun..sorun cıktıgında yardım edeceklerdır emın olun..
ben her gıttıgım kulubte girişte muhakkkak bır rus ıle tanısarak onlara katıldım ve benı devamlı kolladılar..yabancıları sevıyorlar.degısıklıgı ve farklı zaman gecırmeyı sevıyorlar.sızı tanımak ve yenı bırı ıle olmaktan cok memnun olacaklar ve sıze yardımcı olacaklar.ama dıkkat çok aşırı el kol yakınlığı yapmayın.sevmıyorlar.
stritipz club ve barlara gıtmeyın..bızdekı aksaray ne ıse onlarda da odur.sızı duzmek ıcın herseyı yaparlar..ben gıttım gezdım tattım ama para vermedım..sevmem.1000 ruble(60 tl )girişte alıyorlar.
sonra kadın gelıyor sıze dans vs..sızden devamlı para ıster 100 luk ruble takın:) sonra odaya gıdelımmı dıye sorar. yanı eger hıcbır nane yıyemedıysenız 3000 ruble verebılrım sadece dıyıp anlaşarak özel odaya gecebılırsınız.ama sanırım s** yok rahatlatma var.bence saçmalık.ben sevmedım.
gelelim disko ya;
arkadaşlar ne kadar söylesemde boş olacak ama ben yınede söylıyeyım belkı bır kaç arkadaşımız yapar;
arkadaşlar dısko veya bar a 01.00 gece gıdın.öncelıkşe şunu belırteyım rus kızları tipe, kıyafete, paraya vb hıcbır boka önem vermıyorlar. rus kızları eglenmeye geldıgınde zaten ıcecek kadar parasını yanına alıyor. onların aradıgı tek şey CESARET ve DANS.onlar pistte eglenırken kım daha ıyı dans edıyor ıse ona yaklaşır.tip 2.sırada.ve muhakkak yakınlaşın.aklınızdakı acaba bunun erkek arkadaşı varmı dıye bır fıkır ıle pistte dolaşmayın.ve devamlı etrafı kontrol ederek süzgeclemeyın.gidin yanına elınızı uzatın.gönlu varsa gelecektır.o gece ordan boş cıkmak ıstemeyecektır..ben ılk gun rus arkadaşların bana fıkırlerı ıle baya ekmek yedım:)
malısef kenarda duran bır kac turk gördum:)bakıyorlar sadece.bır kacını zorla kızların ustune ben göturdum..ama malısef..
saat 5 gibi zil zurna serhoş oluyorlar..zaten bırsey görmuyor gözleri.ve hıcbırı yalnız cıkmak ıstemıyor..hızlı davranın ve ruslardan önce kapın.konuşmaya gerek yok.dans edın.
hafta ıcı butun klubler guzel.cunku hergun clubler bırazda olsa dolu oluyor cunku devamlı hhafta ıcı ızınlı gunlerı olan ruslar var ve ogun eglenmeye gelıyorlar..bu bılgıler ruslarda..gun ıcerısınde turızm alanlarında dolaşırken kızlarla tanışın.turıstler daha rahat oluyor.akşam bırlıkte takılabılırsınız.ben 2 gece öyle yaptım.

DÖNÜŞTE…1 saat kala gelsenız yeter.pulkova 1 dıye bırsey yok..PULKOVA 2 VAR SADECE VE YALNIZ O CALISIYOR.butun geçişler pulkova 2 den.yurt içi ve yurt dışı..zaten taksıcı sızı oraya getırecek (700 ruble) hava alanı 35-40 dk.

****************************************************************

Petersburg 2014 tavsiyelerini ve Hikayesini sitemize gönderen leninsgrad isimli müdavimimize Teşekkürü bir borç biliriz. Sizde makale göndermek isterseniz lütfen gecehayati.biz@gmail.com adresine mail atınız.

Yorum

  • leninsgrad rumuzlu hocam, Petersburg sayfamızda yazdığın yorumlar o kadar değerli ve pratik bilgiler içeriyorduki, yazdıklarının yorum olarak kalmasına gönlüm razı olmadı ve birleştirip makale olarak siteye ekledim. Umarım mazur görürsün. Ayrıca sorusu olan arkadaşlar buradan direk seninle irtibat kurmuş olur. Teşekkürler.

  • leninsgrad hocam sitede son zamanlarda okuduğum en direk sonuçlu yazılardan biri bu 🙂 Teşekkürler.

    Benim sorularıma gelince:

    1-Benim size sorum şu: Petersburg’a gidiş dönüş toplam harcadığınız parayı, yaptığınız etkinlikler ile ortak olarak değerlendirdiğinizde sizce gitmeye değdi mi?

    2-Ben sadece ingilizce bilenler Peterburg’da iş yapabilir ve kendi ekmeğini çıkarabilir mi?

    3-Kendi çabalarımla kulüpten bir kız çıkarabilirmiyim. (paralı asker olmayacak)

    4-Özellikle önerdiğiniz ve sizinde çok sevdiğiniz kulüp varmı?

  • Cevap 1-650 tl bilet , 750 tl konaklama , 1000 tl yeme içme + si sana kalmış. .yaptığım en iyi geziyi. .memleketin herseyin e bayıldım. .
    Cevap 2 – ben sadece ingilizce biliyorum.dile gerek yok.dans dans:))
    Cevap 3- dans edebiliyorsan mümkündür.
    Cevap 4- rossi club..Air club..Metro club..maximus

  • ya bu site kalın bir kitap hergünü ayrı bir ders az önce bir taylant yazısı okudum ardından hemen petersburg anında kıta değiştiriyorsun kalın bir kitap bu kardeşinizde çalışkan bir öğrenci üniversite garanti ya leninsgrad hocam bu nasıl bir taktik böyle hiç top çevirmek yok direk skora yönelik bir oyun bu skor garanti böyle forvet tuttuğumuz her takıma lazım ben böyle bir forvet bulmuşken onu tanımadan bırakırmıyım sayın admin benim leninsgrad hocamla irtibatımı sağla gelecek günlerde tüm dünya ülkelerinde mastır yapıp prof olunca tüm sayfalara yazı yazacak bir kardeşiniz geliyor geriden bugün bu kardeşinize destek zamanıdır ne ekerseniz onu biçersiniz leningrad hocam duy sesimi özel ders isterim gelecekteki istilbalim için fedakarlıklar yapabilirim çoçuk okusun vatanına milletine faydalı bir evlat olsun nihayetinde görüşmek üzere

  • genç 17 rumuzlu kardeşim, sana kardeşim diyorum çünkü aramızda hayli yaş farkı var. Umarım maruz görürsün. leninsgrad hocamızın mail adresini sana verebilirim ama onun onayı olması lazım elbette. Onaysız bu mümkün değil ne yazıkki.

    Birde yaşın çok genç ne yap ne et ingilizce ve rusçayı bir şekilde öğrenmeye çalış. Gramer seviyesinde değil konuşma seviyesinde 🙂

  • leninsgrad hocam makale için çok teşekkürler.Daha önce petersburg hakkında bu kadar detaylı bilgi içeren bir yazı okumamıştım.Eğer gittiğin başka ülkeler şehirler varsa onlar hakkında da makaleler yayınlarsan seviniriz 😀

  • yakın arkadaşlarımın yaa maddi durumu el vermedi ya işten izin alamadılar gidemedik şuralara,alanyayla kemerle idare ettik.bende onları bırakıp gitmek istemedim.şimdi kimisi evlendi kimisi başka şehire taşındı yalan oldu gitti.Ne kadarda hata yapmışım.Tek başıma bırak yurt dışına gitmeyi sadece bir kere sinemaya gittim.gidip tek başına gezmem bile.Aslında ne kadar büyük eksiklik.keşke zamanında cesaretim olsaydıda bende tek başına keşfedebilseydim dünyayı. Yaş oldu 32 şimdide ciddi bir ilişkim var.Anlıyacağınız yine gitmem mümkün değil.Annem babam evlende torun sevelim diye gözümün içine bakıyor ahhh ulan özgürlük ahhhhh.Bu yazıları görünce içim kıpır kıpır ediyor.cesareti olan arkadaşları tebrik ederim

  • Değerli Leninsgrad arkadaşımızın emeğine sağlık ama gece 3-4’e kadar emek verdiğin dans pistinde nefes nefese kaldığın hatunu bu saatten sonra eve atsan ancak bir kez ateşleme yapabilirsin. Sonra mışıl mışıl uyursun.
    Burada elbette Rusça bilmek devreye giriyor, o hatunla ertesi gün de vakit geçirebilmek ve normal saatlerde birlikte olabilmek için sadece İngilizce ile işiniz zor.
    Aynı parayı harcadıktan sonra Romanya’nın, Slovakya’nın ve Çek Cumhuriyetinin orta büyüklükteki kentlerinde de benzer performans elde edebilirsiniz üstelik sadece İngilizce bilmek de yeterli olacaktır.

  • barco sevgili kardeşim.ben benim gezimdeki gözlemleri dile getirdim.Ayrıca başında bahsettim, tek dileği performans olan insan için uzağa gitmeye gerek yok, burdada fazlasını hayli bulabilirsin.benim amacım ile senin amacın arasında farklılıklar var. ben gezerim hem gündüz hem gece..

  • evgili dostlar , üşenmeden bütün yazılanları okudum :=))
    Öncelikle bende daha önce geçen yaz Moskovada bulunmuş biri olarak önümüzdeki hafta Pteresburg a gitmeye karar verdim , bu sefer yalnız gidicem sanırım.
    Rus kızlarını Moskovada ki gece kuluplerinden ögrendim denebilir , bende sunu soliyebilirim kesinlikle ama kesinlikle eğlenirsiniz. Cesaretli olun eğlenin öpüşün ama olay gecelik ilişki boyutuna geldiğinde o kadar da kolay olmuyor , olmuyor değil hani ama çantada keklik değil..Bende Rusça olmamasına rağmen vücut diliyle bile gayet iyi anlaşmışdım , hostelde kaldım oarada ve insanlarla tanıştım ve bütün günümüzü beraber gecirip alemlerede beraber aktık , hatta içimizde ki rus kızlar bile yardımcı oldu diğer kılarla tanışmamıza..İnşallah bu seferde bole bir ortam yakalayabilirim.
    Sitede emeği geçen herkese çok teşekkürler..

  • merhaba arkadaşlar,

    ilk baharda st petersburg ya da budapeşte ye gitmeyi düşünüyorum. tek gidicem. 4 gece kalmayı düşünüyorum. tek giden ve az biraz ingilizceden başka yabancı dili olmayan biri için güvenli bir şehir midir? güvenlik şart. daha önce tayland a gittim. oradaki masaj salonlarını duymuşsunuzdur muhakkak. listede fiyatlar vardır, masözleri görürsünüz. neyi ne kadar alacağınız bellidir ve güvenlidir her şeyden önce.

    St petersburg ta bu tür masaj salonları var mı? Varsa isim ve adreslerini rica ediyorum. Bunun yanında güvenli olan lejyoner mekanları nerelerdir? Kısaca 4 gece şehrin tarihi turistik yerlerini gezmek ve 3 kaliteli lejyoner vs. toplam her şey dahil (uçak, otel, yemek) 4000 lira yeter mi? Alkol ve klüp kültürüm azdır bunu da ekleyeyim. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.

  • yazını beğendim leninsgrat gerçekten dediğin gibi olay dans ile bitiyor bu antalyadada marmaristede bodrumdada ve rusyadada böyle iyi dans ediyorsan birazda sempatik davranırsan senin kızlara gitmene gerek yok kızlar sana geliyor zaten 😀

  • tecrubeli abiler st.petersburga 1-5 mayis gidiyoruz uygun dusundugumuz gibi ev bulmakta zorlaniyoruz otelde bi suit oda alsak e***** ve kiz arkadas getirmede sikintilar olurmu ? olursa ne tur sikinti olur oneri otel varsa alabilirmiyim ( 3 kisi 4 gece icin 1700 tl konaklama butcesi ayirdik ) yorumlarinizi bekliyorum