Gece Hayatı

bangkok-pattaya (sagittarius)

11-18 aralık tarihleri arasında ki tatilimden arda kalanları işinize yarayacağınızı düşünerek paylaşmak istiyorum.

öncelikle ben tur şirketiyle gittim ingilizcem olmadığı için ve hem gündüzü yaşamak hemde geceyi biraz yaşamak istediğim için. kendinize bu soruyu sorun ben oraya neden gidiyorum.eğer amacınız sadece seks ise sakın turla gitmeyin hem zaman kaybınız olur hemde fazla para verirsiniz. ama benim gibi hem biraz gündüz hemde 2-3 gece takılırım diyosanız turla gidin. ingilizceniz varsa ve eşiniz arkadaşınızla gidiyosanız tura bulaşmayın bütün heryerde tur şirketinden 3 te 1 fiyatına daha kapsamlı turlar var. ayrıca size gün gün yaptıklarımızı yazınca gündüz turları hakkında da bilginiz olur. 10 baht=1 tl olarak hesap yapabilirsiniz. gitmeden maps.me yi yükleyerek tayland güney haritasını indirin gprs le çalışıyo büyük kolaylık sağladı bana. ayrıca havalimanına iner inmez dtec 7 günlük internet simkartı satın alın. 1.5 gb internet 300 baht.
çantanızı hazırlarken; arkadaşlar allah rızası için gidip bi spor ayakkabı ,soket çorap ve deodorant koymayı unutmayın. barlar da hayat kadınları tarafından resmen aşağılanıyoruz. bi örnek verim bu konuyla ilgili. ben bi kızı aldım barda, yanında da arkadaşı var kız parayla beraber olmak için adam aranıyo arkamızda iki türk arkadaş var onları gösterdim burnunu tutup kötü koyuyolar dedi. gittim çocukların yanına resmen kaçtım tek kelime etmeden. kızların, şort altına kundura ayakkabı ve uzun çoraplada reddettiği erkekleri gördüm. yanınızda sadece dolar götürün bana 1500 dolar fazla geldi.

1.gün: sabah erken bangkoka indik önce buda heykellerini gezdik sonra, 2 den önce otele giriş yapamayacağımız için tur şirketi bi masaj salonuna götürdü 800 bahta 1 saat masaj yaptırdık.pattayada aynı masajın 200 baht olduğunu görünceye kadar herşey normaldi. yani masaj işlerinizin hepsini pattaya ya bırakın bangkokta masajı unutun. tur şirketi akşam 10 euroya sea food reastaurant ve gece pazarı turuna götürdü. sea food denilen yere sakın gitmeyin arkadaşlar hem kazık fiyatlar hemde lezzetsiz ürünleriyle herkesin tepksini çekti. zaten taksi tutsanız 10 tl ye kendiniz gideceğiniz yerler. gece pazarında çakma ürünler var çok ucuz diğer gittiğimiz yerlere göre mutlaka alışverişlerinizi burdan yapın bize pattayadan alırsınız demişler di herkes pişman almadığına. ben turdan ayrılıp gece hayatına başladım. önce soi cowboya geçtim. burda go go barlar var eğer bi kız alacaksanız burayı tavsiye ederim diğer gittiğim yerlere göre en düzgünü buralardı. ben almadım pişman oldum. ilk gece saat farkında dolayı sabaha kadar oturdum bi kız alıp günü kurtarabilirdim. neyse açıkcası içerde ki barlara girmeye korktum, hem ingilizcemin olmaması hemde burda anlatılan kabarık hesaplar gözümü korkuttu. ama turda ki diğer arkadaşın tecrübelerini size aktarayım soi cowboyda ki. içerde bi kız gözünüze kestirip yanınıza çağırın. bi bira kıza ve kendinize söyleyin adeti 80 baht. daha sonra kızla gece pazarlığına girin. arkadaşa 4000 baht demiş kız 3000 e bağlamış mekanda 1000 istemiş 600 e bağlamış. ben aşağı yukarı gezdim ama daha sonra keşif için nana plazaya geçtim. orayla ilgili kim ne anlattıysa hepsi gerçek arkadaşlar. leş gibi her yer. zaten nanaya geçene kadar sokakta seyyar satıcı gibi kızları sağlı sollu görürsünüz. ben bi kızı orda gözüme kestirip konuşmaya cesaret edene kadar birisi geldi kızı aldı götürdü hevesim kaçtı otele geri döndüm.

2.gün yüzen çarşı,coconat çiftliği,tik atölyesi turu vardı. siz bi başka tur şirketiyle anlaşıp sadece yüzen çarşı ve bangkok kanallar turuna katılın diğerleri gereksiz ve pahalı. ayrıca detaylı gezdirmiyolar ben memnun kalmadım keşke bangkoktan bi turla gitseydim yüzen çarşıya. akşam route 66 ya turdan iki arkadaşla gittik. hemen yanında onyx diye biyer vardı benim aklım orda kaldı. eğer gece kulubü seviyosanız burayada bi bakın direk seks arıyosanız yeriniz soi cowboy veya yolların üzerinde ki kızlar haberiniz olsun. route 66 nın girişi 300 baht 200 bahtını içki alırken kullanabiliyosunuz. girişte pasaport soruyolar en azından fotosu yanınızda olsun. biz 70 lik jack ve 4 redbul söyledik, jack 2500 baht red bul 120 baht. içki marketlerde pahalı ama barlada inanılmaz ucuz şişe açmanızı tavsiye ederim mekanda acayip havanız oluyo.içemezseniz bi kart verip ertesi günde devam edebilirsiniz. neyse içerde kızlar var ben biraz hareketli dans edip bütün karizmayı bitirdim diğer iki arkadaş cool takıldı ve kızların dikkatini çekti. yani şunu demek istiyorum para veriyo olmanız tayland da herşey değil kızların da sizi istemesi lazım. o gece diğer arkadaş bi kızla tanıştı arkadaşım var istersen çağırim dedi geldiği masaya bakıp beğendiğim bi kızı çağırmasını istedim. yaklaşık bi saat kız kucak dansı yaptı gecelik 3000 bahta anlaştık bardan çıkarken lady boy musun dedim hayır dedi. bu soruyu orda sormaya sakın utanmayın. neyse otele gittik kız kimliğini verdi otel çalışanı bişeyler anlatmaya çalışıyo ingilizcem olmadığı için anlamıyorum. neyse google translatten çevirdim ve yanımdakinin erkek olduğunu ve otele lady boy almadıklarını söyledi. başımdan aşağı kaynar sular döküldü. dedim sen bana olmadığını söyledin farkeder mi kestirdim dedi. taksi parasını verip gönderdim. aman ha bu önemli detay kavga gürültü çıkmasın istiyosanız 20 tl yi verin gitsin.

3. gün pattaya ya harekete geçtik yolda mücevher ve deri fabrikalarını gezdik bana pahalı geldi ikiside eğer alacaksanız buralardan alın ama şehirde bn bulurum dedim tekrar buralara gelip hediye almak zorunda kaldım. pattaya da her köşe masaj salonu. central festival avm yön bulmanıza yardımcı olur. 4. katında türk restoranı var orayı yemek için kullanabilirsiniz. pattayanın gece hayatı sokak sokak aynı arkadaşlar. pub a benzer yerlerde kızlar bira ısarlama anlaşma otel bu kadar. walking street ve beach road da ise işler farklı biraz. beach roadda kızla anlaşıp içkiyle uğraşmadan otele gidebilirsiniz. buralarda pazarlık önemli bangkoka göre daha ucuz ben ortalama burası için gecelik 2000 bahtın normal oluğunu düşünüyorum. walking street te ise yine go go barlar ve cluplar var. ben insomniayı tercih ettim. %10 indirip kartı çıkartıp 70 lik jack ve 5 enerjiyi 2500 bahta aldım. route 66 da ki hatamdan der alıp masa da ufak ufak içkimi içerken barın bütün kızları bana bakıp masaya davet etmemi bekledi. ama ben bekleyip istediğim kızla takılmak istedim. yaklaşık 1 saat bekledikten sonra nihayet barın en güzel kızı geldi. bütün erkekler garsonlarla kızı masasına çağırdı kız gitti merabaşlaştı teşekküe etti ve masasına geri döndü. yaklaşık 15 kişi çağırdı kızı. bana çok yakındı masası. neyse ben bi yolunu bulup yanında ki kız arkadaşıyla şakalaşmaya başladım ingilizcem olmadan hareketlerle. bu kızın da dikkatini çekti. daha sonra arkadaşı bu gece bana eşlik edebileceğini söyledi ama ben güzel olanı istediğimi söyledim ve kız masama geldi bi anda bütün garsonlar etrafımı çevirdi. bütün erkekler bana döndü. meğer en güzel kız gelince garsonlara bahşiş vermek lazımmış. iki tanesine 10 ar tl verdim. kızla acayip eğlendik 2-3 saat bi anda şansımın döndüğünü hissettim. neyse içkimizi yarım bırakıp yarın devam edeceğimizi söyleyip otele gittik. kız arkadaşım olsa bu kadar ilgilenmezdi. 2000 baht verdim sabah 500 baht geri vermek istedi yok dedim önemli değil. gece insomniaya buluşmak üzere ayrıldık. gün içinde 10 kere mesaj attı napıyosun yardıma ihtiyacın var mı diye.

4. gün pattaya:cennet adasına gittik mutlaka gidip görün ben çok beğendim. body masaj sırası 🙂 arkadaşlar ben honey1 e gittim fiyatlar 2000-2500-3000 baht.alternatif biçok body masaj salonu var isimlerine bakın netten. ben 3000 bahtlık kız aldım ve gerçekten çok iyi kızlar var. odaya çıkıyosunuz önce sizi yıkıyo kız sonra body masaj sonra bumbum. yaklaşık1 buçuk saat sürüyo tavsiye ederim. akşam yinee insomnia da kızın en güzel masada yer ayırıp beni beklediğini görmek innanılmaz mutlu etti beni. sonrası klasik otel 2000 baht.biraz barda ki diğer arkadaşlardan bahsedim. orda ki kızların hepsi iş için ordalar arkadaşlar. eğer bi kız ayarlayamıyosanız bilin ki bi yerde hata yapıyosunuz. ya saçma sapan benim gibi dans ediyosunuz, ya suratınız asık,ya kötü kokuyosunuz yada kötü giyinmişsiniz. yakışıklılık hiç önemli değil kendimden biliyorum. sadece gülümseyin ve sempatik olun.


5. gün dönüş. pattaya da gün boyu zamanımız vardı ben masaj yaptırdım.sahile yakın yerlerde 200 bahta masaj yapıyolar daha kaliteli temiz yerler, biraz yukarılarda 150 baht. 5 tl için değmez kaliteyi orda öncelikli seçenek olsun. size bi taktik daha vereyim bangkok ve pattayada sakın alışveriş için zaman kaybetmeyin gece pazarı hariç herşey türkiyeden çok pahalı. çakma ürünler bile türkiye ye göre pahalı, bu taktikle 1 gün kazandınız.ama illa alacağız diyosanız., central festival avm ve mikes shopping avm lri. elektronik içinse tuckom walking streete yakın oraya bakın. bide turda ki diğer arkadaşlar whatsup diye bi yerden bahsetti walking street te gidip görmediğim için bişe diyemiyorum ama gidip bi tecrübe edin. 50 kadar çıplak kız sadece 70 baht bira içip kızlarla sevişebiliyomuşsunuz iki kişi aynı şeyi söyleyince inanmak zorunda kaldım bi gidip deneyin bana da yazın.

aklıma gelnler bunlar çok müsait olamıyorum ama hatırladıkça yazarım…

Yorum

  • Gayet samimi, uyarıcı bir çok püf noktası içeren bir makale yazmışsınız Çok teşekkürler hocam. 🙂 Ukrayna’yı yiyip bitirdikten sonra bir gün rotam kesinlikle Tayland olacak ve bu makalenin çıktısınıda yanımda götüreceğim. 🙂

    • Eğer başka merak ettiğin şeyler olursa yardımcı olmaya çalışırım, bende sizler gibi burda ki tecrübeleri okuyup yola çıkmış bi arkadaşınızım ?

  • Öncelikle yazın mükemmel olmuş abi. Bende yazın gitmeyi düşünüyorum ama biraz korkum var.
    İngilizcem iyi sayılabilir, yaza kadar çalışmaya devam edicem zaten. İlk yurtdışı deneyimim olucak. Havaalanı işlemlerini pek bilmiyorum, aktarmalı uçuş filan biraz karışık geliyor bana.
    Oldu da gittim diyelim bana 15 gün için şöyle bi fiyat çıkarsan ne çıkar. İçki, sigara kullanmıyorum. Gidiş sebebim hem malum olay hemde kendini aşmak kabuğumdan sıyrılmak amaçlı. Her türlü aktiviteyi yapmak istiyorum. Görülebilecek tarihi yerler varsa oralarıda görmek istiyorum.

    metto4429@gmail.com‘a mesaj atarsan süper olur be abi.

    • Dostum benim hiç ingilizcrm yoktu yanımda 65 yaşında 4 tane adam vardı onlar yapıyosa sen o uçakta yardımcı pilot olursun hiç çekinme. Ben 1 hafta tur dahil 7000 tl harcadım kızlara verdiklerim dahil, kızlara para vereceksen 10 bin enaz koy cebine derim

      • Abi çok dedin ya, benim bütçem şöyle en fazla 4 bin civarı. Tayland’ı şimdilik askıya alalımda, ben bu bütçeyle nereye gidebilirim. Kıbrıs düşünüyorum ama senin ve sitedeki diğer tecrübeli abilerin fikirlerini almak isterim.

        @OSMAN TASCI abi gidipte önerebileceğin bi yer varmı bütçeme göre.

      • Ben 10 gunde 5000 tl harcadim hersey dahil(ucak otel vs). Bir gunumde bos gecmedi. 10 bin tl naptin hocam korkutma milleti. Hatta 6000 tl.ye 26 gun geciren arkadasim var.

        Turk parasi ile gunluk 300 tl yeter. 150 hatuna verirsin max 200. 100 liranin 50 lirasi alkole gider. 50 lira yemek sigara vs. Gidip tek basiniza sise actirmayin. 3 kisi viskiye girin. Orta kalite viski icin illa jack icmek zorunda degilsiniz. Hadi 350 tl olsun gunluk

        • @berksvc
          CAN DOSTUM ! DEGERLI PAYLASIMIN ICIN TESEKKURLER..
          Pratiksel matematik hesabına göre total 6000 TL maliyet 26 gun için hersey dahil ( ucak +konaklama +yeme +icme v.s.) tayland gibi uzak destinasyon icin IMKANSIZ ÖTESI.
          Zaten en ucuz ucak biletini 2000-2500 TL aralıgında satın alırsın. ( 3 sene öncesine kadar istanbuldan bangkok sehrine en ucuz MAHAN AIR ucuyordu. Iran aktarmalı ve o seferlerini durdurdu.)
          Geriye kalan bakiye ile 26 gun konaklama ve kişisel giderler imkansız..Minimumkonaklama icin gunde en kötu HOSTEL BILE 30-50 TL GECELIGI. 26 GUNDE 1000-1500 TL MALİYET OLUR ZATEN KI hostelde 26 gun kalınmaz .10 kişilik odalar..orta segment otele gunluk 100-150 tl ödersin..

          LUTFEN RASYONEL VE REALITEDE OLAN BILGILE R PAYLASILSIN. DEZENFORMASYON (yanıltıcı bilgi) yapmayalım..

          TEORIK HICBIRSEY, PRATIK HERSEYDIR.
          SELAM VE SEVGILERIMLE
          ÖZ-OSMAN TASCI

          • 1250 tl ye sabihadan fly dubai (skyscanner.com dan bakin isterse iz) gidiyor bangkoka. Illa thy ile gitmek zorunda degiliz. Ayrica a-one star otel var 3 yildizli gayet temiz beachroda yakin gunlun 60 tl. Tamam 6000 bin tl 26 gun icin biraz abarttim ama tekrar konustum kendisiyle 7600 tl harcamis 26 gunde net ve kesin bilgidir..bir onceki yanlis bilgi icin ozur dilerim

          • Herkese merhaba güncel bilgi olması amacıyla şu bilgiyi paylaşmak isterim 16 kasım 2016 tarihinde qatar airin takip ettiğim kampanyasından 460 dolara 24 haziran gidiş 8 temmuz dönüş şeklinde uçak bileti aldım ilgili firmanın promo economy saver biletlerini takip etmek gerekiyor 2 günlüğüne fiyat girip tekrar artıyor ve bu fiyatlar belirli tarih aralıklarında uçak doluluğuna göre geçerli oluyor

        • 6000 tl ye 26 gün nasıl idare etmiş ya. Ben 15 gün kalmayı düşünüyordum bütçede 4 bin civarı ama 5 bin de olabilir. Reyiz biraz daha detaylı anlatsana 10 günde neler yaptığını. Bide otel masrafı ne kadar tuttu.

          • kardeş özet geçiyim sana. sen bana inan gerisini bırak.

            günlük 100 dolar at cebe. ettimi sana günlük 350 tl. yani 3600 baht gibi bişey yapıyor.
            (ben gittiğimde dolar 2.8 di çok daha az harcadım o yüzden)

            2000 baht hatun. 500 baht yemek. 1100 baht günlük alkolun(fazla bile hatta). toplam 3600 baht.

            uçak bileti max 1400tl.(2500tl ucak biletine vermeyi becerebileni alkışlıyorum. sanırım thy den başka firma bilmiyorlar)

            10 gün otel. 600 tl (a-one star otel)

            1400+600+(10×350)= 5500 TL 10 gün için fiyattır. hadi sana 500 tl de ekstra günlük sigaran masajın condomun falan filan.

            6000 tl 10 gün herşeyi yaparsın. zaten 3.günden sonra canın sevişmek istemeyecek. 3.günden sonra hatun alma sayında azalır. hergünde 2000 bahtlık hatun almayıver 1500e de güzel düşürürsün.

    • @metin
      ortalama hersey dahil ( ucak +konaklama +yeme+icme v.s.) 1 hafta ( 7 gunluk) uzakdogu tatili total 5000-7000 TL arasında bir maliyet olusturur..Orta segment bir yasam tarzı icin.

      TEORIK HICBIRSEY, PRATIK HERSEYDIR
      selam ve sevgilerimle
      ÖZ-OSMAN TASCI

    • @metin
      SELAMLAR CAN DOSTUM..ARAMIZA HOŞGELDIN !
      Tayland maliyetlerden bahsettim..Detayli olarak bilgi alabilirsin. 15 gunluk tatil sana hersey dahil ortalama 10 bin – 12 bin TL arasında bir maliyet oluşturur..ORTA SEGMENT YAŞAM TARZI … Bu maliyet skalasını artırmak veya azaltmak sana bağlı..
      ilk defa yurtdısı deneyim olacak ise herseyden once en az INGILIZCE bilgin olmalı. Ayrıca tayland içindeki bangkok ve diger sehirlerde dikkatli olmanı öneririm. Turist AVCISI olan cok yerli halk insanı var. Kötü NİYETLİ OLANLARINA DIKKAT.. Tayland’da hapishanelerde yatan cok sayıda TÜRK VATANDASI var.Özellikle amaçı kötu niyetli olan yerli HALKA dikkat edin derim..

      NOT: Tayland seks turizmde dunya pazarında ilk sıralarda oldugu için BULASICI HASTALIKLARA karşı önleminizi alın ve bu konuda ÇOK HASSAS olun.
      Örnek: AIDS, HEPATIT B , FRENGI, v.b.
      AIDS hastalıgının SEMPTOMLARI (belirtileri) virüs vucuda girdikten minimum 5 yıl sonra ortaya çıkmaktadır. Dolayısıyla sinsi ve uzun sure sonra oluşan bir enfeksiyondur.Bu zaman içerisinde başka kişilere bulaştırma durumunuzda vardır.

      TEORIK HICBIRSEY, PRATIK HERSEYDIR
      selam ve sevgilerimle
      ÖZ-OSMAN TASCI

        • @metin
          kardesim, can dostum..bunlar detay degil gercekleri paylasiyoruz..
          diger bir konu tayland-bangkok gibi uzak destinasyonlara ancak seyahat tarihinden cok önce bilet satınalımını yaparsan uygun fiyata bulunabiliniyor..seyahat tarihinden minimum 2-3 ay önce…

          cok kereler tayland destinasyonu icin bilgi paylasımı yapıyoruz. hatun konusunda kalite ve guzellik aramayanların destinasyonu. yeterki “karşı cins olsun ” mantalitesini yaşayanlar gidiyor

          TEORIK HICBIRSEY, PRATIK HERSEYDIR
          selam ve sevgilerimle
          ÖZ-OSMAN TASC

    • gideceğiniz tarihler için enuygun.com , ucuzabilet.com gibi skyscanner gibi bir siteden uçak bileti alın. 1500-2500 TL arası tutar. Vize gerekmiyor. sadece uçakta veya havaalanında basit bir form dolduruluyor. Bangkok havaalanına inince Pattaya ya taksi veya otobüsler var. Gelen yolcu girişinde daha ucuza Pattayadan müşteri getirmiş boş dönecek taksi her zaman denk gelebilir. 70 -80 TL ye çıkıştaki taksilerin yarı fiyatına gidersiniz. Normal bir Otel için günlük 100-150 TL. Yemek için 40-60 TL. Masaj istersen bir ayak bir thai masajı için günlük 50 -70 TL. malum işler için de saatlik alırsan (short time diye geçer ) yaklaşık 150 TL günlük alırsan (long time diye geçer) 200-400 TL/gün gerekli. Dİğer aktiviteler müze gezi adalar alışveriş vb için de ne harcarsanız. ek sorularınız olursa da cevap veririm. Thai insanı Güler yüzlü ve iyi insanlar. Nezaket ve saygı ve iletişim becerisi çok pirim yapar. Uçak, konaklama, yeme içme, gezi ve malum işler için 7000 – 8000 TL bütçe yeterli.

  • Ellerine sağlık mütevazi bir şekilde anlatmışsın yaşadıklarını. Beni yanlış anlama ama nedense birşey dikkatimi çekti. Sitedeki bütün pattaya yazılarını okuyun abi hepsi aynı şeyi söylemiş. O gece insomniadaki en güzel kızı ben aldım, herkes o kızı istedi ama kız beni kesiyordu ve benim oldu falan. Abi yalansız bu sözü en az 20 makalede okudum. Valla helal olsun bize. Türkler olarak insomnianın o geceki en güzel kızını almakta çok başarılıyız. İsim vermiycem ama bir arkadaş daha yazmıştı böyle, İnsomnia ya bir kız geldi afet bebek mükemmel bir kız. Kızı görünce ağzımın suları aktı mükemmel bi kızdı harika bir gece yaşattı bana falan diye. Neyse farklı bir isimle yazdım arkadaşa kızı merak ettim resmi varmı diye. Arkadaş o anlata anlata bitiremediği kızın resmini bi attı bana Aman Allahım yok böyle birşey. Yrmin ederim bedava verse bırak kızla yatmayı, yan yana geçerken değmemeye çalışırım??? Arkadaş burdan okuyorsa kusura bakmasın ama gerçekten çok çirkindi o anlatarak bitiremediği kız? Sanırım şu Pattayadaki hatunların güzelliğini biraz fazla abartıyoruz. Tamam şirindir sevimlidir. Sana aşırı ilgi gösterir eyvallah ona laf diyememde bir melekti victoria secret mankeniydi falan diye söyleyenler biraz abartı geliyor bana. Abi bu arada sözüm sana değil makalen için teşekkür ederiz. Güzel bilgiler vermişsin ellerine sağlık.

    • Hahaha okuyunca şimdi bende farkettim. Ama dostum biliyosun bizde meşhur türküler atasözleri var bu konuyla ilgili, bide onu benim gözümle gör gibi. ? Bilmiyorum ama ben orda kendimi özel hissettim hem çalışanlar hem diğer erkekler olsun bana onu yaşattılar. Ayrıca sana katılıyorum kızlar hiç bana göre değil ben beyaz ırk seviyorum o barda ki kız hariç hiç kimseye dönüp iki kere bakmadım. Farkettiysen hiç kızlarla ilgili bişe yok makalede çünkü gerçekten yoklar :))) sanırım herkes aynı kızla tanışmış ama bildiğin benden iyi türkçe biliyodu o da yeni aklıma geldi 🙂

    • Ben yazmadim valla oyle bisey yazimda ben berksvc :)))) ama hakisin baskan hakkatten abarti guzel degiller kimse thai li kizlari balkan kizlariyla kiyaslamasin.ama muamelede thai kizi kuzey irklarina cakar. Bu son cumle benim yorumum. Kimisine gore cakmayadabilir.

  • makaleni keyifle okudum dostum eline koluna sağlık,çokda bilgi vermişsin,tavsiyede bulunmuşsun,uyarıda bulunmuşsun,eyv emeklerine sağlık.
    Bu asyalı kadınlar hiçbir zaman ilgimi çekmedi,birde uzun yol ve diğer erkekden dönmelerin çokluğu kaçamak için bana hiç iç açıcı gelmiyor.

    • Değişik kültür ve havası için gidilebilir diye düşünüyorum ama geri kalan bütün konularda seninle aynı fikirdeyim bir daha gidersem kesinlikle phuketi merak ettiğimden giderim. Bende beyaz seviyomuşum 😉

      • @Sagittarius
        Harika ve cok dogru tespit CAN DOSTUM ! Tum içtenligimle seni kutluyor profesyonel bakış açısına sahip oldugun icin TAKDIR edyorum..
        Tayland icin HARİKA VE MUTHIS hatunlar var söylemini yapan kitlenin özelliklerini belirttim.. Her zaman bu konulara PROJEKTÖR tutuyor ve gitmeyen , görmeyen yerinde deneyimlemeyen kişilere bilgi paylaşımı yapıyoruz.
        Kısa ve öz bir anlatım sunuyorum. lutfen METAFOR yapın:
        “Amerika-ingiltere-italya v.b. destinasyonlara gitmek icin uçağa bindigimde yanıma oturan ve ucagın cogunlugu olusturan kitle ile ukrayna-tayland’a gitmek icin uçağa bindigimde ise yanıma oturan ve ucagın cogunlugunu olusturan kitlenin PROFILI, MUHABETTI VE YASAM TARZI v.b. neden FARKLI ACABA ? ” FARKI ucaga binerken boarding card ( BINIS KARTI) kontrolunde farkediyorsunuz.

        Emege ve her düşünceye SAYGI DUYUYORUM.

        teorik HICBIRSEY, Pratik HERSEYDİR.
        selam ve sevgilerimle
        ÖZ-OSMAN TASCI

        • böyle saçma bir yorum olabilir mi ya allah için. uçaktaki tiplerin kalitesi değişiyormuş falan!! hacı hiç kusura bakma ben tatilde emekli subayında, ünlü bir şirketin ege bölg. genel müdürüne, tekstilcisinden, esnafına, elektronik mühendisine bir cok adamla tanıştım. Yani hepside 30-35 inde çok kalifiye adamlardı. Hayır bundan ne çıkaralım yani pattaya ya gidenler alt kesimmi abazamı ney? Ozaman burda makale yazan herkesi aynı kefeye koyuyorsun çünkü malesef bizde o taylanda giden ucaklara bindik.
          hayır ne bekliyorsun onu anlamıyorum. taylanda takım elbise giyipmi gidelim. uçakta dünyanın son 10 yıldaki ekonomisinden bahsedip ceo kılığınamı girelim. eğlenmeye gidiyoruz yani. o tipler daha çok kieve gidiyor. kieve gidenler beni yanlış anlamasın sadece kiev uçağında daha çoktur.

          kiev otobüsü diye video var osman hocam aç izle youtube da.

  • @Ivano,

    güzel bi konuya değinmişsin. bu arada insomnia’da hep en güzel kızı ben alırdım. diğer bin erkek gibi 🙂
    şaka bi yana Insomnia dan başka kuş tanımıyor bizim Türkler. misal soi 6. beer barlarla ünlüdür. oraya da bi göz atın. LK Metro, gogo barlarla doludur bi gününüzü de oraya ayırın. insan hiç mi değişiklik yapmak istemez tatilde anlamıyorum ki. bu soğukta Tayland’ta olmak vardı. Pattaya yı sittir et Phuket kumsallarında uzanıp güneşte kavrulmak vardı. ah amk. yaktın bizi dolar.

    • Kesinlikle haklısın dostum biz sadece giderken belli bi yer kafamıza koyup gidiyoruz. Mesela arkadaşlar WhatsApp ı öyle anlattılar ki gitmediğime pişman oldum. Senin gibi arkadaşlar gidip yaşadıklarını gördüklerini paylaştıkça sanırım bu sorunumuzu da halledicez. Tşk bilgilendirme için.

  • haha benden iyi turkce biliyor dedigin kizin turk ismi de zeynepmiydi yoksa 🙂

    bu arada eylul ve aralik aylarinda pattaya ve phuket seferi yaptim musait bir zamanda cok uzun bir yazi yazacağım..

    suan soyle bir tavsiye verebilirim…
    sex icin ve fazla paraniz yoksa kesinlikle pattaya
    ama hem kaliteli kluplerde takilayim, hem guzel hatunlar ayarlayayim hemde denizin gunesin ve motorsikletle gezmenin keyfine varayim derseniz tabiki phuket

    daha sonra cok detayli bir yazi paylasacagim 🙂

  • @barış
    Ince ipucları paylastıgın icin tebriklerimi gonderiyorum. Guzel ve yararlı bilgi (y)
    Genel ve PANAROMIK bir söylem belirtmek isterim; cekik göz, siyam surat ifadesi ve hafif soya yagı kokulu ten tercih edenler icin tayland guzel destinasyon. COK MUTHIS HARIKA hatun söylemi bana göre tayland için ASPARAGAS ( gercek dışı ) olur. Hatunların hepsi ; çekik göz ve siyam surat..fazla bir beklentiniz olmasın. Abartılı sekilde anlatan ve cok super hatunlar var diyen kitleye fazla inanmayın…
    TAYLAND SEYAHATİ ; 1 hafta icin total hersey dahil 5000-7000 TL bir maliyetiniz olur. Orta segment bir yaşam tarzı. Bu maliyet 10.000 TL limitinide zorlayabilir..DEGER MI DEGMEZ MI tamamen sizin kişisel tercihiniz.
    Not: bangkok, pattaya ve phuket sehirlerinden yasam tarzı, hijyenik ve güvenli olması açısından beklentileriniz yuksek olmasın. METAFOR – EMPATI ( benzetme, örnekleyebilme ) yapabilmeniz icin SUNACAGIM TEK ÖRNEK: MARMARISIN dogası ve denizi PHUKET’in denizinden COK COK DAHA GUZEL VE IYIDIR. tarafınıza empoze edilen PAZARLAMA VE REKLAMATIK anlatım ,gösterim ve söylemler ile bu destinayonları TOZ PEMBE yerler olarak ALGILAMAYIN.

    TEORIK HICBIRSEY, PRATIK HERSEYDIR.
    selam ve sevgilerimle
    ÖZ-OSMAN TASCI

  • Pratik osman haklı..uzakdoğu düşünenler Tayland yerine..Filipinler,vietnamı araştırsın daha az turist ve daha ucuzdur.

  • yani insana zorla bir şeyler yazdırıyorsunuz.
    Osman Taşçı;
    Pattaya aşığı biri olarak dediklerine kesinlikle katılmıyorum. Bir kere oldukça hijyenik bir yer. Ama sen gidip de İstanbul’da nişantaşı varken Tarlabaşında gezmek istersen orası da hijyenik değil. Bayanlar için ise çirkin diyen arkadaşlara 1500 baht sabaha kadar verdiğin bir hatun burada 50 TL ye nasıl bir tip olabilirse orada da o tip bulursun. İyi Hatun iyi para. Ayrıca kiev lyiv ve odessaya gitmiş biri olarak saati 200 USD verip elimden tek farkı güzelliği olan hatunlara , odun gibi yatan hatunlara vermiş , hatta burada okuyorum 100 USD gece para harcayıp heheheh diye bar gezen tipleri görünce Pattayanın kıymetini daha çok anlıyorsun.
    Ricko ;
    Biz seninle burada çok yazıştık. Ben bir hatuna iyi diyorsam hakikaten o hatun iyidir. Ben hiç kötü hatun almadım . Paraya kıydım en iyilerini seçtim. Paraya kıydım derken Ukrayna Rusyanın saatlik ücretinin yarısına sabaha kadar aldım . Ben ne zaman istersem o zaman gitti. Biliyorsun ki burası gibi bir yer dünya üzerinde yok kardeşim. Senin yazılarını yorumlarını okurum severim . Pattaya için kötü söz söyleme bakayım bir daha 🙂 🙂
    İvano Franko;
    Burada bende okuyorum bu yazıları. Hatta youtube ta falan milletin aldığı hatunları görüyorum.Evet haklısın çok çirkin hatunları alıyolar ama napsın adamlar. Burada 1000 Baht verdim diyor adam. Ona da gelen o kadın yani. Güzel diyorsa bırak bozma evet abi güzelmiş de yani ne olacak 🙂 Sen de bende biliyoruz ki iyi hatunlar iyi para yani . Ama gerçekten bebek gibi hatunlar çok. Ben çok yakaladım. Sana bir tanesini atsam ki sen de mutlaka bulmuşssundur onun gibileri; mutlaka beğenirsin. Önemli olan orada eğlenmek . Onların enerjisini hissetmek

    Son olarak 8 gece için her şey dahil 7000 TL gider. Uçak yemek eğlence hatun .
    Ama o 7000 TL ile yaptığınızı Ukrayna Rusya Moldova AMsterdam görmüş bir kardeşiniz olarak söylüyorum kesinlikle ama kesinlikle 4 katına bile olsa hiç bir yerde yapamazsınız.
    Bu arada 20 Ocakta 9 günlüğüne oradayım . Sormak istediğiniz bir şey varsa lütfen sorun. Doğru bilgiler vereceğime emin olabilirsin.
    Bu arada Osman Taşçı;
    Sana da kıl oluyorum . Hele teori pratik cümlen var ya beni deli ediyor. Bir şey de yapsan da okusak be. he ? Devamlı burda çok bilmiş edalarla konuşmalar falan. Tır şöförümüydün? gemi kaptanımıydın ? pilotmuydun neydin kardeşim sen ?ya da çok zengin birisin ki her yerde sen varsın . her konuda da abuk sabuk fikirlerin var. Hele Pattaya konusunda gerçekten sıfırsın . Nerde bu Watsapp go go söyle bakayım bana? hangi aradan giriyosun ? gittiysen pattayaya bu yakınlarda 8 ay kadar , bilirsin yani.

    Bu arada watsapp go go bar inanılmazzzzzzzzzzzzzzzzzz. Bence oradaki en iyi go go bar. Kız almayın ama eğlenin orada. benden tavsiye 🙂
    Herkese iyi günler iyi tatiller dilerim . Osman Taşçı sen hariç 🙂 🙂

  • Whats up oranın en iyi go go barlarından birisi, baccaradan sonra bana göre. Kızlar çıplak yıkanıyor sen onlara 100 baht yapıştırarak okşayabiliyorsun, özellikle gece 12 den sonra çok güzel dans gösterileri var özellkikle Avrupalı ve japon turistler bazen eğlenmek için kız erkek beraber geliyorlar,diğer go go barlara göre biraz pahalı ama kaliteli.

  • cok guzel yazi olmus ellerine saglik daha once tayland a gitmedim hic insallah bu yaza gitmeyi dusunuyorum ama fiyatlar artmis galiba bana yuksek geldi bu paralara avrupanin en iyi ulkelerinde daha fazla is cikartirim diye dusunoyorum misal amsterdam

  • Merhaba arkadaşlar ben uzun zamandır iş için Tayland’a gider gelirim hemen hemen senede 5-6 kere hatta geçen hafta döndüm. Bu siteyi bulduktan sonra bende deneyimlerimi vs yazmak istedim ama mekanlar ve fiyatlar hakkında zaten fazlaca bilgi verilmiş. Benim sürekli gitmemden dolayı çok thai li arkadaşım var ben genelde sagittarius kardeşimin (yaşım 38 benden küçük olduğunu düşündüğüm için kardeşim dedim) bahsettiği Route 66 nın oduğu RCA de takılırım thai li arkadaş grubumla aslında RCA 4-5 yıl öncesine kadar sadece Thai gençliğinin eğlendiği bir bölgeydi ama son 3-4 yıldır orasıda turist akınına uğradı. Kardeşimin dediği gibi giriş 350 baht ama yanınızda mutlaka pasaport ya da kopyası olsun 200 baht lık içki içebilirsiniz hatta içtiğiniz içki 200 den ucuzsa size para üstü gibi indirim kuponu veriyorlar. Mekan çok dolu oluyor masanız yoksa ortada kalmak sizin için çok kötü olabilir eğlenemezsiniz sıkışıklıktan ve size çarpanlardan dolayı. Ortamda bir çok kız var ama yarısından çok fazlası kesinlikle bedava yiyip içip eğlenmek derdinde olan kızlar özellikle 3-4 arkadaş takılan kızlar o gece eğlenmeye çıkmıştır ve o gecenin maliyetini size yıkmak için yanaşacaktır. Naçizane tavsiyem en baştan ne istediğinizi söyleyin ona göre devam edin. Mekan 3 te kapanıyor ışıklar yanınca 100 erkek 100 kız olan popülasyon 100 erkek 20 kıza düşüyor. Ben daha geçen hafta en az 3-4 kez bu manzarayı gördüm benden söylemesi. Ha birde buradan parasız kız bulma şansınızda çok yüksek biraz tip kibarlık ve iyi giyim ve güzel bir lokasyonda olursanız şansınız burada çok çok yüksek. Mekan 3 te kapanıyor yok bizi kesmedi derseniz skumwit soi 12 de insanity klübe gidebilirsiniz sabah 5-6 ya kadar açık benim sevdiğim bir yer. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim o saate kadar herkes seçimini yapmış oluyor kalanlar sizi mutlu eder mi bilmem ama sabaha kadar takılmak için iyi mekan.
    Yıllardır bkk taki mixx e gitmemiştim bir thai li arkadaşımın rusları görmek istemesinden dolayı gittik orasıda 350 baht giriş ilk içki bedava şişe fiyatları route 66 gibi 2500-3500 arası bira en ucuz singla 180 sigara paket 200 bahttı benim hatırladığım. Ama arkadaşlar mixx bir kulüpten çok markete dönüşmüş gözlerime inanamadım sadece alış veriş var zaten kadınlar direk kendileri geliyor ve asılıyor. Sigara içilen bölümde ağırlıklı yabancı uyruklular var özbek, kazak vs hatta türkçe konuşanları bile gördüm 🙂
    yani tercih meselesidir ama beni sarmadı bu arada kendini rus olarak çakmaya çalışan özbek hanımlar 500$ iki saate istiyorlar ve veren arap ve hintli abiler var. Ordaki thai arkadaşlarda 5000 baht tan kapı açıyorlar haberiniz olsun.
    Ben yıllardır bangkok a iş için gidip gelirim birazda tahi ce konuşabiliyorum bu yüzden sağlam bir arkadaş grubum var orda ben genelde thai lilerin takıldığı mekanlara takılırım chitlom ve ekkamai de buralar oldukça lüks semtlerdir ve bu site tarzı bir gece hayatı yoktur ama uzun kalıyorsanız tip ve para yerindeyse mutlaka takılın çok sağlam kız arkadaşlar edinebilirsiniz.
    Nana, soi cowboy, patpong, silom civarı yerler için hiç birşey yazmak istemiyorum zaten benim bildiğimden on kat fazla bilgi makalelerde mevcut. Zaten yıllardır da gitmediğim yerler ben taylandı bir thai li gibi yaşamayı seviyorum zaten uzun kaldığım için biraz da mecburum ama hiç şikayetçi değilim.
    Yazar kardeşime bir konuda daha katılıyorum giyim, kişisel temizlik ve kibarlık çok önemli ben bunlar olmadığı için paralı ilişkiyi reddedeni çok gördüm ya da yüksek fiyat çekeni.
    Arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama bir konuda uyarıda bulunmak istiyorum sakın ola bangkok ya da dışında tanımadığınız bir kadına orospu gibi yaklaşmayın ve sözlü bile olsa tacizde bulunmayın sonu öldürülmeye kadar gider. Ben yıllar önce hua hin de böyle bir cinayete tanık oldum bir italyan yada ingilizdi hatırlamıyorum yerel bir lokantada lokanta sahibinin kızına tacizde bulundu ortalık karışınca biz dışarı kaçtık yanımda eğer thaili kız arkadaşım ve bir kaç kişi olmasa benimde yabancı olmamdan ötürü başım belaya girecekti neyse kısa geçeyim baba admı öldürdü ve sadece 2,5 ay yattı. Thai insanı naif ve kibardır ama iş kavgaya dönerse biri ölmeden bitmez genelde ölen de yabancı olur.
    Çok uzattım sürçü lisan ettiysek affola…sevgiler….

  • @Barça,

    uzakdoğuda hangi ülkelerde bulundun bilmiyorum ama ciddi şekilde Filipinler, Vietnam ve Kamboçya’yı araştırmış biri olarak haklısın diyemem. 1) Vietnam zor vize veriyor. vizeyle uğraşmak istesem Tayland’da 13 günde harcadığım 7500 lirayla çok daha farklı ülkelere giderdim. 2) Saydığın ülkelerde batı tarzı yemek Tayland kadar yaygın değil. 3) Saydığın ülkelerin hiçbiri bir gece hayatı avcısı için güvenli değil. En azından Tayland kadar değil. Filipinler kapkaç ve gasp olaylarının sıkça yaşandığı bir ülke.

    @Ali,
    seninle bu siteden yazıştık mı, gerçekten hatırlamıyorum belki nickin farklıydı.
    Pattaya hijyenik falan değil abi. Elbetteki mekanlar, gece klupleri hijyenik ama kedi büyüklüğünde fareler sahilinde dolaşıyorsa, yemek kokularından tezgahlara yanaşamıyorsan, kumsalı pislik içindeyse oraya hijyenik falan denmez. ama pattaya her şeye rağmen güzel yerdir. sana bu konuda katılıyorum. sırf güzel diye yatakta odun gibi yatan, sanki sen ona değil de o sana para veriyormuş gibi kibirli hareketler yapan bir Ukraynalıyla birlikte olmaktansa ortalama güzellikteki bir Thaili ile birlikte olmak kat kat iyidir. Bunun tartışmasına bile girmem.

    @Pratik Osman 🙂

    Yağmasan da gürle mübarek. Anca gürlüyosun zaten.

  • genç, güzel ve iyi bir vücuda sahip olan kızlar artık insomniada pek yoklar, genç, güzel olanlar, gogolarda çalışıyorlar.Çünkü sadece gogolarda dans ederek, müşteriye bile gitmeden günde 1200-1500 baht para kazanabiliyorlar.
    insomnia da güzel yok mu, evet oluyor veya sen öyle olduğunu sanıyorsun, çünkü çok çok iyi makyaj yapabiliyorlar, birazda içtiysen zaten gözüne miss asia gibi görünüyorlar. Ama gerçekle sabah yüzleşiyosun.

    whatsapp, fuzili pahalı bir mekan ,bir içeceğe 200-250 baht veriyorsun barfine olarak 2000-3000 bht istiyorlarki, eskisi gibide değil kızların diğer sıradan gogolardan hiç bir farkı yok.
    Bu sıralar revaçta olan 2 gogo var. 1-skyfall, 2- palace, bu 2 yerden sahnedeki model kızı çıkarmanın longtime maliyeti minimum 6000 bht, güncel kur ile 600 TL.(3 sene önce 1000 baht 60 tl yapıyordu,şimdi 100 tl, onlarında günahı yok TL de çok değer kaybetti ), Bir kaç lady drink, bir kaç tane de bir şeyler içersen. 700Tl civarlarınıda geçersin.
    3.dünya ülkesinde, 6 ay evvel pirinç tarlasında 1 kg pirinç için çalışırken, pattaya ya gelmiş, kıza bu para fazla. Veren var mı? var.(yoğunluk japon-koreli-tayvanlı). Ama bu paralara doğu avrupadada,kıbrısta da güzel eğlenirsin.

    • Baskan seks artik heryerde bahali. Lipstickte hatunun saati 400 tl kibrista. Kiev miev deden dolarlar havada ucusuyor. Dolar olmus 3.50 amk sansimiza sicayim.

      Bugun thai kizlari evet cok guzel degiller ama soyle bi gervek varki 2000 bahta sabaha kadar klupte cok guzel eglendirip sabahinada zehiri attirip o geceyi guzel yasatabiliyorlar.

      Kendi yazimdada yazmistim tekrar yaziyorum.

      TAYLANDA SADECE SEVISMEK ICIN GITMEYIN. ALKOL KULLANMIYORSANIZ KLUP VE DANS ETME KULTURUNUZ YOKSA, INGILIZCENIZ COK ZAYIFSA SADECE SEKSLE KEYIF ALAMAZSINIZ.

      Herkes bi manken arayisina girmis ya ben ankarada yasiyorum valla sokaktaki cogu hatundan guzel insomniadaki kizlar. ates gbi karilar var. Tamam makyaj gidince suratlari biraz cirkinlesiyor ama bence fizikleri gayet yilan gibi. Haci hatuna 150 lira para veriyon kopek oluyor yapmayin alah icin.

  • Parali iliskide reddedilme yada yuksek fiyat alma sebepleri(THAI li hatunun dilinden yaziyorum):

    1-kotu giyinme. Ama hakkaten abarti kotu giyinmeniz lazim. Yabi orta karar herturlu is yapar.

    2-kotu kokma. Iptalsiniz direk.

    3-sisman olma yada kellik. Basarisiz olmazsiniz ama hatun 2000 baht piyasasindaysa 3000 baht diyebilir size.

    4-yasli olma. 40 yas ve uzeri yuksek fiyat alabilirsiniz tabi bu sizin dinc gozukmenize tipinize gorede degisebilir. Ama bazen yaslilari isterler cunku postasi az parasi coktur.

    5-sarisinlar net daha cok goze batiyor. Iskandinav avrupa erkeklerini cok acik seviyorlar. Sarisinlar sansli. Yada yakisikliysaniz 2000 bahtlik hatunu 1000e cikarir 2.gunde para odemezsiniz tavlayip. Ama tavlarken dikkat edin basa bela oluyor bana oldu dayak falan yedim. Asik etmeyin yani.

    Bu saydiklarimin hepsi kesin reddedilme sebebi degildir. Ya reddedilirsiniz yada yuksek fiyat cekerler. Insomniada ölucu kizlarda vardi. Bu kizlar para icin herkesin altina yatar ama tum kizlar boyle degildir. Bu sebeplerden hicbiri herhangi bir seye etkide etmeyebilir kotu kokma disinda. Hijyeni bi kenara birakiyorum.

  • Tekrar Selam, özellikle RCA tarzı yoğunlukla Thai li gençlerin eğlendiği yerlerde takıldığınız zaman eğer sarışın düzgün giyimli ve cool bir kişiliğe ve dış görünüşe sahipseniz paralı hatunlar bile belli bir saatten sonra müşteri bulamadıklarında size yanaşacaklardır. Ben göçmen olduğum için sarışın ve renkli gözlüyüm berksvc arakadaşın dediği gibi sarışın erkeklere bayılıyorlar. Geçen hafta ben insanity de çok güzel bir melez hatunla tanıştım baba vietnam anne thai oldukça da uzun boyluydu ilk başta ladyboy olabilir diye de şüphelendim. Gerçekten başta barda çalıştığını farketmedim kızlı erkekli bir grupları vardı zaten thailiyede çok benzemediği için. Neyse bana kaçamak bakışlarda atıyor sonra tanıştık biraz eğlendik gerçekten çok hoş bir bayandı ingilizceside çok çok iyiydi bu ana kadar hiç şüphelenmedim taaki bangkok ta ne iş yaptığını sorana kadar. Kozmetikçide çalıştığını söyledi ek gelir için bazı akşamlar dışarı çıkıyormuş. Ben biraz bozuldum açıkçası çünkü paralı ilişkiye karşı bir kişiyim, ben birlikte olacağım kişinin benimle ve benimde onunla birbirimizden hoşlandığımız için birlikte olması gerektiğini düşünüyorum. Ama paralı ilişkiyi savunan ve yapana da saygı duyarım herkesin kendi seçimi. Neyse dediğim gibi sorun para değil çok şükür halim vaktim yerinde. Zaten mekan da kapandı hemen çıkışta yemek yeme yerleri var gitmiş olan bilir. Ben çok açtım ona yemek teklif ettim sonra konuyu açıkladım ondan çok hoşlandığımı ama geceyi birlikte geçirmek istemediğimi çünkü paralı sexe karşı olduğumu anlattım. Zaten oda ona vereceğim 2-3 bin baht ya da her neyse dert etmeyeceğim bir gelirim olduğunu anlamıştır. sabah 6 oldu yaşadığı yer benim evime çok uzak değildi taksiyle onu da bırakmayı teklif ettim kabul etti ama sonra takside benden çok hoşlandığını para için değil benimle vakit geçirmek için benimle kalmak istediğinden bahsetti bu arada ben karanlıkta bu kızın bu kadar güzel olduğunu gerçekten farketmemiştim tabi bunda en büyük etken melez olmasıdır. Beraber eve geçtik saat zaten sabahın 7 siydi. ayrı odalarda kaldık sabah kahvaltı falan derken olan oldu 😉 gerçekten çok hoşlandığım için tipinden ve sohbetinden ona 2000 baht vermek istedim kibarca çantasına koydum ona kendisine benden bir hediye almasını rica ettim ve bomba kabul etmedi ne yaptıysam almadı hatta bozuldu 500 baht bari taksi parası vereyim dedim onu bile kabul ettiremedim neyse benim sitenin taksisiyle yolladım para almamasını tembihledim. Bu bayanla daha sonra bir çok kez görüştüm bu son seyehatimde hepside sexle sonuçlanmadı lakin çok güzel vakit geçirtti bana sağolsun. Bana belki yaştan belki artık doymuşluktandır bilmiyorum ama şöyle bir şey var bazen gerçekten hoş bir hanımla yemeğe çıkmak kısa tatiller yapmak eğlenmek sexten daha çok keyif veriyor. Yani diyeceğim şudur ki paralı ilişkilerle hayatını sürdüren biri bile sizden gerçekten hoşlanırsa sevgili gibi birlikte olur. Şimdi bazı arkadaşlarım diyecek ki; ‘gezmeye tatile gidiyorsun yemeğe çıkarıyorsun kat ve kat fazlasını harcıyorsun’ doğru ama şükürler olsun maddi durumum buna müsait ve benim hoşlandığım tarz bu yani cash and carry benim tarzım değil. Ama sizede hak veriyorum zaman kısıtlı dil problem vs gibi sebeplerden dolayı. 43 kere thailand a gitmişim sadece bir kez pattaya ya gittim bana uymaz sevmedim sevene saygı duyuyorum o ayrı.
    Okuma sabrı gösteren herkese sevgilerimi sunarım.
    Osman Taşçı bende sevmedim seni ne yaptığını ne anlattığınıda hiç anlamış değilim ya da hangi amaca hizmet ediyorsun oda meçhul. Çok yapaysın.

  • @berksvc

    hocam hani zevkin bedeli olmaz,sitede kimileri fazla ince hesaplamalara karşı ama,
    artık tayland da ucuz değil, bilet parası olmuş minimum 2000-2500 tl, o parayı günlük harcamana bölersen, yanı başındaki kıbrıs-lipstick, insomniadaki kadınla aynı hesaba geliyor. pattayanın seninde söylediğin gibi farkı, bu paralı askerlerin seni hoşnut etmeye çalışma ihtimali (aldığı paranın hakkını vermeye çalışması) %90 ise, dünyanın geri kalanında belkide %50 den az.Sonuçta bir kelime öğrenmişler, ne istersen ” up to u ” diyorlar.

    Son gidişimde önceden facebooktan bir tanesiyle tanışmıştım. Gidincede tatilin ortalarına doğru haberleştim,buluştuk. gogoda çalıştığını falan anlattı,bu sıralarda yorulduğu için ara verdiğini,sorduğumda sadece dans ederek günlük 2000bht kazandığını,insomnida takılmaya gerek bile duymadığını falan anlattı. İnsomnianın en güzel kızından (!) veya çoğu gogodakine göre çok daha sağlam olduğu için inanmadım değil. neyse 3 gün yanımda takıldı, birlikte yedik, içtik gezdik, dolaştık,hoşumada gitti eğlendik.Para hiç konuşulmadı, tirak, tirak demeye başladı, 3. günün sonunda, arkadaşının kolundaki kolyeyi gösterip, banada böyle seni hatırlatacak bir şey alsana veya telefonunun kırılan camını gözüme sokmaya çalışmaya başlayınca,jeton düştü devam edersem bu bana epey külfetli olacak dedim, hızlıca 4000 bht verdim, kendine bir şeyler al, ben yarın gidiyorum vs.falan diyip kapıyı tam kapatmadan vedalaştım, O yüzden 1-2 haftalık tatile gidip,ilgi alakaya kendinizi kaptırmamakta fayda var, yoksa bir bakmışsınız dünyanın öbür ucuna kendinizi aylık para gönderirken bulursunuz.

  • Arkadaşlar ben 20 gün kalacağım 6 7 bin bütçem var her akşam dışarı çıkmaya ve her akşam gece kuluplerine akmak zorunda değilim genelde 1 gün eğlence 1 gün dinlenme yaparım. ard arda makina mı bu 🙂

    kalacak uygun bir yer arıyorum pattaya’da uzun süre için yanında arkadaş getirmeye ekstra ücret ödemeyecek yer önerebilirmisiniz.

    • 10 kasım- 21 kasım 2016 tarihlerinde pattayadaydım kardeşim. B2 pattaya diye bir otel var.geceliği kahvaltı almazsan 50-55 lira civarı.aşırı üks bir oda değil ama ben memnun kaldım fiyata ve yere göre çok çok makul ve getirdiğiniz kız arkadaş için parada almıyorlar. ben vermedim en azından. yer olarak tukcom un üst taraflarında kalıyor deneyebilirsiniz. ayrıca 15 gün kaldım tayladda ve hemen hemen her gece dışarıdaydım 4-5 gün şehri gezdim mekanlara uğradım her gece insomniada şişe içki içtim hatunlarla takıldım harcadığım para (uçak ve otel dahil değil) 4500 lira civarı. 10000 tl bütçeyle hergün 2 tane hatun alırsınız bence :d tabi harcamaylada alakalı.merak ettiğin bişey varsa yardımcı olabilirim

  • Sanırım buna müdahale etmenin vakti geldi. Saygıdeğer OSMAN TAŞCI şimdiye kadar fazla müdahale etmedim.
    *Kendine haz tarzın olabilir.
    *Farklı anlatım şeklin hatta
    *Herkesden farklı düşünüyor olabilirisin.

    Ama buraya giden kaliteli oraya giden kalitesiz gibi daha tanımadığın insanları katagorilere ayırmaya başladın. BUNU YAPMA
    Hatta insanların nereye gideceğine karar vermeye çalışma.
    Artık makalelerinde demeyeceğim çünkü hiç MAKALEN YOK , yorumlarında üslup farkı önemli değil ama belli bir yeri veya belli bir kesimi kötülersen yorumun yayınlanmayacak.
    Dikkatine….
    Ne kadar gezersen gez,Ne kadar okursan oku, bilgine yaraşır biçimde davranmazsan cahilsin.
    Sâdi-i Şirazi

  • Madem konu baya bi dallanıp budaklandı; ” dark side of pattaya ” diye bir bölge duymuştum daha önce. Özelliği bu bölgenin çok kalabalık olmadığı, genelde Avrupalı turistlerin takıldığı bir bölge olmasıymış.bu bölgeye hiç giden oldu mu?

    • Bende çok merak ettim şimdi bu arada 31 ocak 14 Şubat ucak biletimi THY olarak aldım Tayland’da olacağım ama hala programama karar vermedim onerilerinizi beklerim

      • arkadaşlar ben 20 mart 5 nisan 2017 arası tayland da olacam yaklaşık ondört gün kalacam otelimi şimdiden ayırtıtım ingilizcem hiç yok bu tarihlerde gidecek arkadaşlar varmı birde 14 günlük masrafı ne kadar olur otel ve ucak bileti hariç bana bilgi sunacaklara şimdiden teşekkürler.

reklam