Gece Hayatı

Ukrayna Odessa ve Kiev Kharkov (Ahmet)

Değerli dostlar,

Yaklaşık 10 yıldır kiev, odesa, kharkova giderim… Bizim buradaki algı gece bardan diskodan kız çıkartırım voleyi vururum diye düşünüyorsanız aman elizabet taylor ile sabaha kalkarsınız… Kiev Odesa gerçekten gece hayatı çok kaliteli ama yanınızda bir kaç kızla gitmezseniz kızlar tarafından “abaza” damgası yersiniz… Gideceğiniz mekanda Skybar , CHI , Budhabar gibi mekanlarda yanınızda kız olsun…

Gerekirse eskort kiralayın öyle gidin… Odessada geçen sene ramazan bayramında gittim, gitmezmolaydım Arkadya bölgesindeki gece kulübünde 1000 kişi varsa 800 ü Türk erkekti içeri resmen testesteron kokuyordu… Beyler ipnizi koparırcasına 3-5 kişi birleşip gitmeyin şuralara, sanıyorsunuz ki üzerinize atlayacaklar… Atlamazlar… Hatta arcadia bölgesinde o kadar Türk vardı ki , bende rusça var kadının birine birşey sordum bana sapıkmışjm gibi baktı …. Ha şeklim şemalim 10 üzerinden 9 dur yanlış anlaşılmasın…. Beyler kesinlikle Kharkova puan yaparım diye gitmeyin…. Puan alırlar, paranızı yerler gönderirler….

Eğer ukraynada ciddi bir ilişki yapabilirseniz manyak zevkli olur, arkadaş ortamlarına girebilirsiniz, lütfen kimlikle gidiliyor diye ortalığın anasını ağlatmayın…5-6 erkek ile gezmeyin…. Beyler orada en çok canımı sıkan şeyler amerikalılar, israilliler gelip puan yapıyor, neden çok kibarlar, ve para harcıyorlar… öyle kızlarla çıkıyorlarki kafayı yersiniz… Dediğim gibi burada gece eve atma olayı 2 yık önce bitti, eğer çevre ilçelerden kızlar gelmemişse şansıznız sıfır…. benim eve attığım kızların hepsi kiev dışındandı… kievli kızlar kurt…. a. Sıçarlar para harcatırlar gönderirler….

Lvive sakın puan yaparım diye gitmeyin bu işin merkezi KİEV, lviv halkı çok garip benim arkadaşlarım bile vardı şehre gelen türklerden dolayı bana bile sapık gözüyle bakkyorlardı… LVİVDE PUAN YAPANA küba turu bedava….

beyler kibar olun ve önceden altyapı yapın… gidin insanca güzelce eğlenin….

ama sakın her kıza motor diye bakmayın…

aşık olr ölürsünüz ) …

son olarak…

dediğim gibi kiev dışında eğlenecek yer yok… sevgiler..

Yorum

  • Herkese selam , 2 sefer kieve gitmiş ve bir uzun süredir bu siteyi takip eden biri olarak söylemek istediklerim ve analizlerim olacak izin verirseniz. Başarılı olan arkadaşlar kadar böyle umutsuzluk veren arkadaşlarda var.
    Bundan 5-6 sene önce gidenler mutlu ve istediklerini almış sekilde geri dönüyorlardı. Şimdi ise besbelli oralarda doygunluk var.
    Düşünün lütfen , sadece abaza milletler değil (türk hint arap azeri)neredeyse tüm yakın avrupa ülkeleride bu ülkeye turlar düzenliyor. Böyle oluncada ukraynalı bayanların doygunluğu kaçınılmaz oluyor. Eminim ukraynadaki hem bayan hem erkek vatandaşları bu durumdan çok şikayetçilerdir.
    Oranın bayanları dünyada 1 numaralı hatunlar olduğu içinde , kendi değerlerini anlama noktasına çoktan ulaştılar.
    Bizden oraya gidenleride inceleme fırsatım oldu.
    Çok fazla sayıda , hemen hemen yüzde 80 lerde bayanlara nasıl davranılacağını bilmeyen tipler oralarda cirit atıyorlar. Birde öyle bir durum oluştu ki bu ülkede, ipini koparan ya ukraynaya 4 sehire, yada pattayaya gidiyor. Amaçta eğlenmek yada muhabbet etmek değil. Ama skor olsun gözüyle bakılıyor.
    Halbuki nereye gidilirse gidilsin amaç sex değilde en başta eğlenmek olsa herşey kendiliğinden çözülecek. Ama her işin başıda kültürden geçiyor. Görmemiş , krndini geliştirmemiş , nasıl bayanlara davranılacağını bilmeyen abaza kardeşlerimiz(!) istedikleri kadar oralarda bulunsunlar , en fazla sinir olup paralarını harcayıp geri döneceklerdir. Öyle ki parasıyla yapsalar bile o bayanların içten içe nefret dolu isteksizliklerini engelleyemeyeceklerdir.
    Su akacak yolunu bulacaktır eminim.
    Sundan kesinlikle eminim, hoşgörü sahibi kendini geliştirmiş kültürlü arkadaşlar , kesinlikle istediklerini her seferinde alacaklardır.
    Bu kadar yazdım ve anafikrini söylemek istiyorum. Gerçekten kalbinde iyilik ve güzellik le oralara gidip eğlenenler kazanır. Gerisine bırak ukraynalı kızlar ben bile skor yapmalarına razı değilim. Umarım bu özeleştirim yerini bulur. Herkese saygılar..

  • Makale bilgi amacı taşımıyo türkleri ezip durmuşsun.Tamam bi çok yerde adımız çıkmış olabilir ama tutupta 1000 kişilik mekanda 800 türk var dersen bu senin nasıl salladığını ortaya koyar.Ayrıca oraya gitmeyin buraya gitmeyin skor yapamazsın diyip durmuşsun parasız diyosan o zaten bi çok ülkede zor ama parasıyla bile skor yapamazsınız diyosan boş konuşuyosun ama iyi ama kötü bi şekilde parayla işini görürsün abartmaya gerek yok

  • ahmet çok doğru bir noktaya değinmişsin maalesef madalyonun görünen yüzü böyle,öyle makaleler yazıyorlaki okuyupda bilet almamak imkansız,ben 2 kere kiev ve 1 kere lvive gittim ve gördüm, dediğin gibi en iç açıcı kiev yani azda olsa şansın var oda 2.gece yada 3. gece olur.
    Ben lvive gitmeden önce 1 kızla 6 ayda yazışmıştım o bile 2.gecede vermişti,onun haricinde 10 kızla daha yazışmıştım kısa kısa yarısı buluşmaya bile gelmedi,gelende yedi içti siktirip gitti,durum acı ama maalesef böyle milletin gazına gelip gitmeyin buralara paranıza yazık.
    ha kafa dağıtayım,bebek gibi kızlarla dans edeyim içeyim,gerçek gece hayatlarından birini yaşayacam derseniz düşünmeden gidin.
    geçen bir makalede okudum adm lvive gitmiş ruscamda var tanıştım şöyle yaptım felan diyor ama bilmiyorki lvivde rusca degil ukraynaca konuşuluyor 🙂

      • Dayı neden öyle diyorsun, tüm ukraynalılar rusça bilir. Sadece aşırı milliyetçi olanlar ( oda erkeklerden) konuşmak istemez rusçayı. Hedeftekilerin illede ukraynaca konuşana veririm diyeceğini sanmıyorum

  • Ben bu makaledeki hiçbirşeye katılmıyorum ,kharkov çok güzel gençlere yönelik bir şehirdir.
    bana bir allah’ın kulu abaza gözüyle bakmadı
    sen cool , sakin , aklı başında bir şekilde devam ettiğin sürece ordaki rahibe ile beraber olabilecek potansiyele gelirsin .
    En önemli olay ukrayna için dil’dir arkadaşlar kimse şekle şemale doğru düzgün değer vermiyor bu sene tamamiyle orada okuyacağım her geçen gün olan biteni söylerim , en nefret ettiğim şey yalan yalnış işler yapılması ve bunu halka arz ettirilmesi
    Birde diyorki parası olanı yiyorlar , yav abicim salak adamın parasınıda yerler üstündekinide elinden alırlar , bu sadece ukraynada değil heryerde olan birşey .

  • bende hiçbirşeye katılmıyorum. Ağır başlı olduğunuz sürece götüremiyceğiniz kız yok ukraynada. Sadece patron şekli takılın. Öyle dans etmekle felan kız düşüremezsin. Git direk masana davet et. Çıkarkende elini tut hiçbirşey demeden taksiye bin eve geç. Karıya sorma gelirmisin diye. Hadi eyvallah

  • Kharkiv parktan yazıyorum daha önce birkaçkez gelmiş biri olarak izlenimlerim şu …taxi olayı artık çok kolay olmuş fiyatlar yeme içmede eskiye göre pahalı TL. çok değer kaybetti GRİVNİ göre … chrsko bar mesela geçen yıl menü 175gv dolar 3tl = 25gv idi şimdi aynı menü 229grv dolar 3.52tl= 26 grv yani aynı menü 12tl artmış bu sadece basit bir yemek parası….club lere takılmadım hiç … millet yazıyordu hep casta club kalite falan diye merak ettim ilk kez gittim 200grv giriş kaliteli falan değil bence hatunlar hepsi 30 yaş üstü nerdeyse düşün yanı kaliteli mekan hesapta içerde 8 kişi vardı hepsi Türk :))) yarım saat sonra çıktım …evlere uğradım 2 gün için geldim 2 hatunla kaldı m sadece , hatunlar vasat saatlik 300tl olan mekanda bile hatun iyi değildi …gelecekler için basit bir hesap 2 gün için en az 500tl uçak ++ orta kalite 250tl otel ++taxi yemek içme 500tl ++ 1 masaj 2 tane saatlik hatun 800tl === yani en az 2000tl lik olursun 2 günde hesabınızı ona göre yapın

  • Kanka 5 yildir lviv e gidiyorum puanin kralini yapiyorum kuba turu hediyede gercekten ciddi isen ucak biletim first class olsun artik bu kiev lviv yazilari kofti herkes eline bi sise parfum.aliyor ben yakisikliyim artisim havasina giriyor sonrada imam bayildi oluyor .tecrube onemli kankiler tecrubeniz diliniz yoksa oturun oturdugunuz yerde ….

  • Benim bildigim birşey var turkiye batuma kimlikli geciş sağladı ilk zamanlar bixim 1 tl miz batumun 9 lerosu idi şimdi gurcistan para birimi olarak turkiyeyi gecti ve tokatladı resmen şimdi ukranya kimlikli geciş başladı ilk gun bizim 1 tl miz onların 10 grivnasiydı daha iki ay dolmadan 7 grivnaya düştü 2 sene sonrada ukranya parası bizden deyerli olur bir tokatta o vurur bize eee osmanlı neden bukadar küçüldü hep 250 gram yuzunden şimdi demek istedigim şu bizde vergi kalkmadık surece biz daha cok ülkeyi ayakladırırız ve bizi sollamasına yardımcı oluruz

  • arkadaşlar önce odessa ya sonra da kiev e gitmeyi düşünüyorum. Fakat arkadaş işyerinden izin alamadığı için tek gitmek istiyorum Sıkıntı olur mu tek gitmek Yardımcı olursanız sevinirim.

  • yani bu durumları Türkiyede ( bodrumda marmariste Antalyada ) yaşamadınızmı ? her gittiğiniz tatilde gollerle skorlarlamı döndünüz? :)))))…benim yurdumun komik insanı !!!!ordan her golsüz skorsuz!!! dönen kardeşim ver yansın ediyor ….şahsen bodrumda çok başıma geldi yedirip içirip s…..olup gitme olayları hemde kezbanlarımız yaptı bunu …heee ne oldu? öğrendik tarzı stili nasıl davranmamız gerektiğini tecrübe edindik …şöyle düşünelim en azından güzel yüzüne bakılır göze hitap eden birileri yapıyor bunu hemde buradaki kadar ağır faturalar gelmiyor …pozitif tarafından bakalım demi kardeşlerim arkadaşlarım

reklam