Gece Hayatı

20-30 Eylül Pattaya – DoktorBeyin

Arkadaşlar herkese selamlar 2 gün önce pattayadan döndüm ilk kez arkadaşımla gittik soi5 de pattaya blue sky otelde geceliği 90 liradan konakladık hergece insominia ve ibarda takıldık gündüzleri havuz ve koh larn adası ve soi6 beer barlarında geçirdik tabii hergün ayak ve oil masaj yaptırdık hatunlara gelirsek clubdan 1500-2000 baht arası long time beach road dan 1000 e bulursunuz beer barlardan 1350 bar fine dahil yukardaki odalarda short time takılabilirsiniz. Insominiada 70 lik samsong rom 1100 baht absolut 2170 baht  seagram’s 100 pipers viski 1295 baht bunlar insomina fiyatları aynı içkiler ibarda 150 baht daha ucuz neyse ben her gece kız aldım kamikaze gibiydim kamagra sonlara doğru imdadıma yetişti 50 tane kutuda 1500 baht eczaneden alın kesinlikle çakması çok çünkü.

 

 

Şimdi bu makaleyi asıl yazma sebebim başımdan geçen çok ilginç bir olayı sizinle paylaşmak pattayadaki 2. veya 3. günümdü insominiada takılıyorum saat sabah 5 e geliyor gözüme 2 hatun çarptı pek kalite değillerdi yokluktan iskeleyi kurdum hemen göz göze gelince bunları VIP bölümüne çağırdım hemen pazarlığa giriştim biri fena değildi diğeri eh işte güzel olana gel dedim bu gece, bana arkadaşını paslamaya çalışıyordu pek bir anlam veremedim neyse bunu zar zor ikna ettim anlaştık ikisinide aldım ama birini arkadaşımın odaya postaladım çocukta sabahın 6 sında ne olduğunu anlamadı.

 

 

Neyse geçtik klasik duş felan başladık icraata bunla kızı doggstyle’a sokmaya çalışıyorum dönmüyo hayırdır dedim bi defosu felan mı var neyse ilk posta sonrası duşa girdi bu bende arkasından yardırdım tabii bu beni görünce havluyla arkayı felan kapatıyo iyice kıllandım tabii amk meraktan çatlıycam abi duştan çıkınca indirdim havluyu zorla ellerinide zorla tuttum aga tam çatalda dövme var hemde Türkçe :))  eniştemizin ismini yazdırmış ablam zaten  Türküm deyince tribe girmişti o zaman çakozladım mevzuyu bu dayımız bu kıza abayı yakmış her ay 1500 -2000 lira gönderiyormuş kızı Antalya’ya Fethiye’ye tatile getirmiş kız fotoları gösterdi cepten aga bu yazıyı yazıyorum ki belki burayı okurda vazgeçer bu sevdasından birde sabahın köründe bile arıyo kızı bunaltmış kız anlattı bu eniştimize paso yalan söylüyormuş mecburen kamera açacağı zaman soteye gidip konuşup sonra dalgasına bakıyormuş ezcümle yapmayın abi yapmayın kaptırmayın kendinizi yazık günah çoluk çocuğunuzun rıskını yılda birkez göreceğiniz birisine yedirmeyin kalın sağlıcakla….

Yorum

  • hahahaha evet o şekilde çok kişi var emin olabilirsin. Bizde dövmelettik birisini ama isim filan değil göktürk çe ” Türk ” yazdırdık omzuna 🙂 taylandlı kızların en büyük geçim kaynaklarından biriside bu şekilde destekçilerdir. çok cana yakın ve ilgili olma sebebpleri de budur aslında her müşteri ile bir günden fazla takılmak yakınlık kurmak ve sen geri döndükten bir süre sonra belli miktarlarda para istemek. Bunu yapmayan nerdeyse yok denilecek kadar az taylandlı hatun var.

  • ışıklar açık, kızı dogiye almışsın, çatalda “hikmet” yazıyor. konstrasyon anında sıfırlanır bende :))

  • merhabalar,
    her kızın telefonunda onlarca türk’ün profiline rastlıyoruz zaten.
    profili olsa iyi bir de bahsettiğin gibi para yollayanlar var. böyle çarpılan birini tanıyorum hatta makalesini de yayınladım.
    melek yüzlü şeytanlara karşı dikkatli olmak lazım.
    2015 yılında insomnia ‘da bir kzın ensesinde türk ismi yazıyordu.
    fazla kapılmayalım, işimize bakıp evimize dönelim herkese iyi eğlenceler.

  • İstisnasız hepsi döndüğünüzde para ister. Çok büyük aşk yaşıyormuşsunuz atmosferi yaratırlar. Pattaya’da iken ben de ayak uydururum onlara ama, dönerken daha uçakta numaraları silmeye başlarım. Orada kadından bol bir şey yok. Her gitmeme aynı kadınla olacak değilim ya. Hangi kafa ile para yollanıyor anlamıyorum. Son gittiğimdeki hatun orada logo tasarım işi yapıyordu. Dışarıda yemek yerken tanışmıştım. Bir de ben Pattaya kadınları gibi değilim, düzgün bir ailem var diyordu. Babası Bangkok’da yüksek kademeli bürokratmış anlayabildiğim kadarıyla, anneside öğretmen. Duldu tabi. Tayland’da ki şen dullardan :)) Güya hayatında son bir senedir sex yaşamamış ama, gelgelelim Antalya’da portakal, Giresun’da fındık yetiştiğini biliyordu :))) salak olmayın rica edeceğim, dalganıza bakın.

    • çok nadiren denk geliyor düzgünü fakat çok ama çok büyük bir çoğunluğu tamamen sponsor arıyor kendine. hatta sağlam bir kaynağın dediği gibi her hatunun bir gerçek sevgilisi en az 3 sponsoru varmış 🙂 Tayland ta değil de pattaya da aşk meşk işleri yalan dolan ne canı yanan adamlar gördüm tanıdım yazık günah valla

  • istanbuldan izmire gelirken akhisarda köfte harika dedi bir hatun dudaklarım ucukladı ve son 1 yıldır kimseyle olmadığını pattaya gezmeye geldiğini anlatan bi hatundu 🙂 turkıyeye dondum hergun yazıyo dırek sildim engelledim 🙂 ben izmirliyim akisarda köfte yemedım arkadas 🙂 anı yaşayın geçin

  • saf bir ingilize kardeşim diye sevgilisini yutturan kız gördü bu gözler,
    beraber yiyip içip otellerde konaklıyorlardı.
    belki de diğer tayland lı sevgililerini kuzenim diye de yutturuyordur.
    pattaya dan dönerken herşeyi silin atın telefonunuzdan.
    bir kere asla yetmez 2 kez giden iflah olmaz. gitmeye devam eder.
    büyülü bir şehir pattaya.
    selamlar.

  • Bende pattaya dan yeni geldim. Bende oranın nimetleri çok varken uzun süre takılmaya gerek olmadığının kanaatindeyim. Ama son gidişimde üç gün biriyle takıldım bizim büyük abilerimiz kıza iyi para yedirmiş biraz türkçe bile biliyordu ama benle zaman geçirirken ilk gün hariç para filan istemedi hatta bana hediye bile aldı. Yani demem o ki parasını alacağı kişileri de eğlenip takılacağı kişileri de iyi biliyor taili kızlar.

reklam