Gece Hayatı
alanya gece hayatı

Alanyada bir taşla iki kuş

Aşağıdaki yazıyı gönderen arkadaşımıza özellikle teşekkür ederiz site olarak. Neredeyse 1 yıldır, Başkent Ankarayı saymazsak ilk kez yurt içi anı alıyoruz. Sağolsun

Arkadaşlar herkes yurt dışı anılarını yazıyor bense size geçen sene alanyada başıma gelenleri anlatacağım.Güney kesimlerinde tatil yapacaksanız ve amacınız çapkınlıksa kesinlikle ultra lüks otelleri tercih etmeyin.

Yıllardır giderim güneye ekmeği her zaman düşük kalite otellerde  yedim.Benim taktiğim gider 4 gün kötü otelde kalır her türlü operasyonu yapar son üç gün süper lüks bir otele gidip yemenin içmenin gözüne vurup dönerim.Anımıza dönelim;3 yıl önce ateş ettiğim belaruslu hatundan bir msj aldım yeniden türkiyeye geldiğini ve beni görmek istediğini söylüyordu.Hemen arkadaşlarımı ayarladım bende bir tatil planı yaptım.Kıza maksimum iki gün ayırmayı planladım.

Kalan günleri kendi keyfime ayıracağımdan önce alanyada oasis adlı tatil köyüne gittik.Arkadaşlarımdan duyduğuma göre bu otelde kızlar erkekleri kendileri alıp odalarına götürüyorlarmış.Otel gerçektende 5 para etmez köpek bağlasan durmaz bir oteldi.  bir gece kalıp direk kaçtık anlatılanlarda komple yalan.

Ortalarda dolaşan 30 yaş civarındaki abaza kadınlardan başka işe yarar bişey yoktu.ardından iki günlüğüne vikingen quality otele geçtik. ben hiçbişey olmayacağını biliyodum ama yanımda götürdüğüm arkadaşlardan bilal aşırı abaza hareketleriyle bizi resmen komple bitirdi.İçti içti herkese asıldı hatta gece gezmesi için gittiğimiz bara alınmamamıza neden oldu.Barın önünde 2 tane fıstık gibi hatunu ayak üstü ayarlamamıza rağmen arkadaşın taşkın hareketleri yüzünden içeri alınmadık.tabi en olmaycak şey oldu ve  aramızda tartışma çıktı.

alanya gece hayatı
alanya gece hayatı

Ertesi gün küs takıldık otelde.Baktım olacak gibi değil bol miktarda alkol alıp sazı elime aldım. benim asla elimi sürmeyeceğim orta yaşlarda bir hatunu bizim bilale ayarladım.ertesi gün otelden ayrılacağımız için o gece operasyon olması ve bilalin diğer otelde taşkınlık çıkartmaması gerekiyodu.Ancak karı o  gece bilale vermedi.Bende bilale sen en iyisi bu otelde kal bende diğer otele gidip 2 gün hatunla takılayım dedim.Benim hatununda yanında ablası vardı 3 sene önce bilal ablasına ateş etmişti ama  yeni hatun daha çok ilgisini çektiği için gelmemeye karar verdi.

Ben o gece ulaşlar otele geçtim.Otel tek bay almıyo zor güç bela sevgilim geliyo falan filan diyerek içeri girdim.Çapkın arkadaşlara bu oteli öneririm ama alırlarmı bilmem.Otele girdim baktım bizim hatun geldi direk boynuma yapıştı.Odaya çıktık ablası bilal gelmediği için gıcıklık yapmaya başladı discoya gidelim diye tutturdu ben tabi ateş etmek peşinde oldugumdan discoya gitmek istemediğimi söyledim.bizim hatunun ablasını sepetledim kızla icraata başlıycaz tak tak kapı çaldı ablası geldi.tabi ben içimden hala bilale sövüyorum.

Mecbur açtık kapıyı bizim hatun sen dinlen ben 2 saate gelirim dedi.Otelde takılıyım dedim disco turuyla herkes alanyaya gitmiş otelde de kimse yok.Sinirden odaya gittim söylemesi ayıp birde alet kaldırıcı içmiştim.İçimizde patladımı.Odaya çıktım 2 saat geçti bizim hatun gelmedi.Uyuya kalmışım sabaha karşı kapım çalındı baktım bizim hatun.Saate baktım 4 olmuş kız ayakta uyuyo geldi sarıldı yattı istedim vermedi.

Buyur burdan yak sinirden ölecem.Neyse sabah uyandık sonunda istediğimi aldım.3 sene önce bu kız direk porno yıldızıydı gözümde.3 senede hem kız biraz yaşlanmış hem ben tam hızlı dönemlerimi geçirmişim açıkcası çok memnun kalmadım.Otel desen zaten yemekler falan kötü geldiğime pişmanın kısacası.Neyse denize indik gün geçti öğle yemeğinde sempatik 1.55 boyunda tatar-çinli tarzında bir kız selam verdi geçti.

Arkadaş hep sarı uzun boylu hatunlar bide şöyle bişeye binmek lazım diye düşündüm.Neyse gün geçti ben odama çıktım.Benim odanın alt çaprazında balkonda at gibi bir karı iki tane tipsiz rus erkeği açmışlar viski içiyolar.Balkonda durdum onları izliyorum karıyla kesişiyorum.Kız çocuklardan biriyle öpüştü.sonra diğeri  gitti kızın sütyenini falan açıp dekolteli olarak fotosunu çekti.Ne ayaklar anlamadım.

Kızın sevgilisi adımı sordu.Adım alex dedim.biraz güldük falan sevgilisini gösterip bu seni seviyor falan dedi.Yine güldük sonra diğer sarhoş ne bakıyosun falan dedi.Bende gider yaptım.Sonra arkadaşları bebeyi sakinleştirdi.Erkekliğe bok sürmemek adına biraz balkonda durup içeri geçtim.Duş alıp dışarı çıktım baktım kız yalnız oturuyo.bana seda sayan gibi kokulu öpücük attı.Hemen odaya çağırdım güldü olmaz dedi.

Sevgilinmi diye sordum güldü.Sarhoş tekrar geldi sonra ben içeri geçtim.Üzerimi giyindim yemeğe indim kızı gördüm arkasında sıraya girdim sanki biraz önce öpücük atan o değilmiş gibi.tanımamazlıktan geldi.Yalnız kızı görmeyin beyler.1.75 boy var topuklu ayakkabıyı giymiş kız 1.85 resmen kule gibi esmer yüzde doksan ukraynalı bir afet.Masaya oturdum animasyoncular geldi abi tek erkek sensin gece discoya gel dedi.

Benim hatun bu gece gidiyo gelmem dedim.bizim hatunda yemege indi  yemegimizi yedik ablası hadi siz odaya gidin dedi yolladı.2 posta daha bindim.Kıza benlemi kalıcaksın odanamı gidiceksin dedim.gece 3 de otobüs gelip götürecekmiş.Birazdan odaya gider uyurum dedi.O zaman biraz erken git ben discoya gidicem dedim.Eeee sap döner keser döner tavuk döner horoz gömer.Senmisin bir gece önce beni bırakp discoya giden.

Slavlar çok anlayışlı kız tamam dedi sarıldık öpüştük gitti.Ben hemen aşağı indim.Animatörleri buldum.Bir iki soru sordum gelsem sıkılırım  ya yalnızım dilde yok falan dedim.Gel abi  takılırsın dediler.Gelirim ama yanınızdan ayrılmam dedim.Bebeler tamam dedi.Servise bindik oooo resmen karı pazarı.İçe içe gidiyolar servisi sallıyolar.Bir tane kız çok sakinsin  dedi.Arkadaşım yok dedim.

Eziği oynadım baktım yanında arkadaşlarıda var sabahki çinlide(kız aslında rus tabi) arkadaşıymış beni aralarına aldılar haa haa hiii hhiii gittik discoya.Alanyada istanbul discoya gittik cennet buraymış dedim.Ne hatunlar var ne hatunlar.Animatör geldi çinli için abi bunlara takılma vermezler bunlar müslüman türk dedi.

Çocugun sözünü dinledim uzak durdum.Nasıl oldu anlamadım bizim çinliye hafif hafif danslar cilveler falan ama pistte herkes birbirine yazıyo.Neyse oturduk kız bana bir viski kola ısmarlarmısın dedi.Ben anlamamazlıga geldim.bir kaç kere söyledi en son animatörü çağırdı söyledi.Çocuk dediki abi ben bunun arkadaşını götürcem haberin olsun .meğer piç ilk başta beni kızdan uzak tutmaya çalışıyomuş kendi kızını alırım diye.kıza viskiyi ısmarladım amaan boşver cimrilik yapma dedim.kız ilk yudumu içti ben sex istiyorum dedi. kız gece boyunca oda numarasını söyledi.

Pistte ne eğlendim anlatamam kız ufacık bişey kucagıma cıkıyo öpüşüyoruz bütün disco bizi izliyo.Sevgilim değil bişeyim değil o kadar rahatımki sıfır kıskançlık sonsuz eğleniyorum.Bu arada balkondaki hatunun yanındaki bebeler içki komasına girdi.bir baktım kız bebeleri yollamış otelden iki tane daha fıstık bulmuş uzaktan bana öpücük atıyo gel diye işaret ediyo.Ulan ne yapıcağımı şaşırdım bendeki hatun farklı tarz bişey, birde 3 tane viski içti sex kesin diğer hatunda tank gibi.Kafam iyice karıştı amaaan dedim beni isteyeni isteyim bizim ufaklığın yanında kaldım.

Gece bitti servise bindik en arakaya.Başladık yiyişmeye.Animatörler alkış tutuyolar abi yavaş burda olmaz diyolar.millet izliyo benim umrumda değil neyse otele geldik.Kızla erol taş gibi güle güle sapıkça kahkahalar atarak işi bitirdik.Bu kadar ufak bir kızdan bu kadar zevk alacağım aklıma gelmezdi.Yazımın sonunda şunu söyleyim taylanda batuma gitmeye gerek yok arkadaşlar tabi oralarda güzel yerler ama yüzbinlerce rus hatun ülkemizi ziyarete geliyor dandik otellere gidin kızlara abaza gibi yaklaşmayın bonkör olun karşılığını alacaksınız.İyi otele gelenler yalnız olmaz yalnız olsalar yaşları geçkin olur.Kötü otelde yalnız gelen genç kız çok olur.Ben hiç götürmedim ama genç çocuklu dul çok olur.Özellikle bu çocuklu karılardan çok iş alıyorlar haberiniz olsun

NOT: Tüm bu süreçte bilalle hep telefonda konuştuk,bizim erkek karıya tek posta gitmiş sonra bitmiş uğraşmışlar olmamış.Otele sövüp duruyodu yemeklere şap atıyolarmış.Bu seferde telde başımın etini yedi anlıycağınız.En son  gün  sadece salata yemiş içki falanda içmemiş.otelden çıkmadan üç posta çakmışta rahatlamış 🙂

*************************************************************************************************

Alanya tavsiyelerini ve Hikayesini sitemize gönderen Alex isimli müdavimimize Teşekkürü bir borç biliriz. Sizde makale göndermek isterseniz lütfen gecehayati.biz@gmail.com adresine mail atınız.

Yorum

  • Alanyada one cikan klupter summer garden roben hood james vs. summer garden en buyuk mekan olarak en iyi disko icerisinde herilkeden kizlari bulmak mumkun 🙂 fiyatlar cep yakiyor ( biz animator oldugumuz icin bize icki bedavaydi + turislerimiz sise acinca bizlerde ordan iciyorduk ) genelde diskoda kiz ayarlamak biraz zor dil ve tercube gerekiyor icerde o kadar abaza varki kizlar korkuyor. otelinizde begendigimiz kizi dosko turuna cagirin %90 gelecektir zaten. Gelmezse animatorlerden yardim isteyin onlar getirir 😀 dikkat edelim animatorler kizi elinizden almasin 🙂 diskoda kiza bi icecek ismarlayin ve dans edin ilk baslarda normal dans edin kizin tepkisini olcun kiz eger rus ise niraz yanasin yakin dans iyidir 😀 tekrar oturdugunuzda rus kiza gul almayi unutmayin sakin ama dikkat etmeniz gereken en buyuk sey gul sayisi tek haneli bir rakam olmasi genelde 3-5 isi bitiriyor 😀 rus kizlarin kalbine giden yolda gul buyuk bir etkiye sahip tahmin edemiceginiz bir etki birakiyor 🙂 eger kiz avrupali ise avrupali kizlar inanin bana ruslardan daha kolay 😀 😀 iskandinav ulke kizlari bikac defa danstan sonra opusmeye basliyor ve cok guzel oluyorlar:D avrupali kizlar icin tek yapmaniz gereken sey ozguven ve dans becerisi 😀 genelde gece yattiktan sonra ertesi gun tanimazlar sizi tek geceliktir ama ruslar ertesi gunde sizi istiyecektir 🙂

  • alanyada first class otel,club hotel ulaşlar kemerde meder oteli öneririm.büyük ama ucuz otelleri tercih edin.pahalı otelden iş çıkmaz. dogancan arkadaş üstüne alınmasın ama animatörlere dikkat edin elinizden karıyı alabilirler.Otele gelen karıların hepsini kendi malı zannediyorlar.animatörlere yalakalık yapmayın dakkiada anlarlar paso daşşak geçerler.Kafa dengi animatörlerle beklentisiz kaynatırsanızda her türlü faydasını görürsünüz.kızlara nazik olun çiçek verin gülümseyin rus erkekleri ayı olduğu için sempatiklik iş yapar

  • yok hakisin alex arkadasim 🙂 ole hisediyoruz bazen 🙂 ben kafa dengi animatorum ama musteri memniyeti cok onemli 🙂 turkbeyy arkadasim kiz aylari cok zor cunku genelde yasli alman turistler geliyor ben sadece yazin calisiyorum bu yuzden kislari kharkovda universite okuyorum ..

  • buyuk otellere gitmeyin diyorum arkadaslar ama bu yaz ben sueno sidede calisacagim. nedeni tabikide maas 🙂 otel%70 rus %30 turk mudurlerin dedigine gore yapilan rezervasyonar yolunuz duserse yardimci olurum 🙂

  • Arkadaşlar kararsız kaldığım bir konu var. Alanya bölgesinde büyük otelde mi kalmak daha iyi uygun? Eğer öyle ise büyük otelin ucuzu mu yoksa pahalı ve kalitesinde mi? 2 sene önce alanyaya gitmiştim ancak rusca isveççe vs bilen bazı çoçuklar manitaları götürüyordu apartta kalmıştım ufaktı ve pek yaramadı. Gece klupleride kapısı falan erkek kaynıyordu.

    Diğer bir konu ben alanya ile yurt dışı arasında kararsız kaldım ve sitede yunanistan bulgaristan hırvatistan vs balkan ülkeleri hakkında çok fazla makale yok. Alanya mı önerirsiniz yoksa bu tarz gece hayatı olan balkan ülkeleri mi

  • emre hocam eğer yabancı dilin varsa,mali durumun iyi ve kız ayarlamak konusunda kenidine güveniyorsan bazı balkan ülkelerine gidebilirisin(sırbistan,hırvatistan,yunanistan) fakat amaç sadece eğlenceyse oraya gitmeye hiç gerek yok çünkü bizim akdenizde bunlar var.her türlü ülkeden insanlar yazın ülkemizin güneyini ziyaret ediyorlar.senin yerinde olsam alanya veya kemerdeki 4 yıldızlı büüyük otellerde kalırdım fakat oteli ve zamalamayı iyi seçmelisin çünkü bazı otellerde çocuklu,yaşlılar ve gurbetçi müşterilerden ibaret.zaman konusunda mayısın sonu ,ağustos un sonu ve eylül ün başlarında gideceksin çünkü o zaman daha çok az türk müşteri ve okullar açıldığı içinde çocuklu aileler gelmiyor. ben kemerde 5 yıldızlı bir otelde (kemer wish justiano) kalmıştım ağustos un 31-06 eylül arasında müşterilerin çoğu genç rus ve ukraynalı dan oluşuyordu.sadece bir kaç türk vardı.

  • emre hocam temmuzun 8-17 de kuzenimle alanyada 4* yıldızlı büyük bir otelde kalacağız fakat kuzenimin eğlenceye ilgisi ve dinlenme amaçlı geleceği için kızlarla yalnız takılmak istemiyorum.hocam iyi derecede ingilizce ve orta seviyede rusçam var eğer orada bizimle takılmak istiyorsan paslaşabilriz.

  • Marmaris te tanıdığın tur operatör ü varsa Otel falan farketmez adam seni jiGolo yapar isterse birde İçmeler marmaris arası çalışan minibüs lere takıl ben bir kez iş çıkarmıştım

  • Marmaris’te çok çeşitli aktivite ler vardır (yat turu, disco turu, hamam turu, Aquapark türü, Safari turu, rafting turu, vs. Vs.) Sizi otelinizden alıp tekrar geri getirirler işte bu turları organize eden otelleri paylasmis tur operatörleri vardır bunlar otelleri kendine mesken tutar tabi yabancı turistlere tur satmak için acayip derecede turistler le samimi olurlar. Bizim yabancı turist bacılarımızda napsın (çoğu otelden çıkmaya bile korkar) bu abilerimizin sözünden dışarı çıkmaz. Alabildiğine götururler, sezon sonuna doğru bıkkınlık gelmeye başladı mı sana bana servise başlarlar. En bakmaya kıyamadıgın, doyamadigin hatunları bu abilerimiz sıraya dizer. Bu abilerimizin gönlünü hoş tutup bir kaç tur satın aldın mı sana da düşer bilmem anlatabildim mi?

  • Cem hocam peki bahsettiğin bu bıkkınlık zamanı hangi ay yada hangi aralıkta? Birde özellikle tavsiye ettiğin tur var mı? Hani bu bunu kaçırmayın gibi…

  • Genelde ağustosun sonu eylül ün başı gibi disco turu en yüksek ihtimalle olayı bitirme imkanı sağlar diğer turlar da sizin dil ve becerilerinize kalmış

  • @cem hocam dil derken sadece Rusçayımı kstediyorsun acaaba?

    @leonardo1983 hocam şifreli yazılar şikayet edildiği için okumaya kapattık. İlginiz için teşekkürler.

  • 2 kişiyiz orta derecede rusca biliyoruz ve iyi dans ediyoruz.Bütcemiz 2 kisi ıcin toplamda 2000 tl eglenecegimiz ve ruslerın cok oldugu bir otel tavsiye edermisiniz

  • Yaa arkadaşlar tek kelime rusça bilmiyorum ve iki sap tatile gittik gittiğimiz otelin adı oasis peach clup. Bi gidince Otel görün haa Otel görün derken Ukraynalı ve rusların hepsi sanki o otele gelmiş dersiniz. Bakın ben otelin diskosunda eğlenirken size Yeminlen söylüyorum kendileri gelip teklif ediyorlar. Misal ben sabah birini akşam birini götürüyodum. Öyle fazla yakışıklı biride değilim. Gidin oasis beach clup otele. Kızlar size gelsin. Ruscayıda bosver in. Android telefonlarda uygulama olarak rusça mevcut indirin karşılıklı olarak konuşun. Aslında gerek bile yok ama neyse. Bana edilen tekliflerden ben bıktım artık düşünün yani. ? sabah sex akşam sex yuh dedim artık . Yeminlen s**** ağrıdı

  • çok atış serbest yazı olmuş,
    hiçbir şey çıkmaz gençler, otelin çalışanı, animatörü falan değilseniz, boş yere gider gelirsiniz. oralarda harcayacağınız paranın yarısına, odessa, bulgaristan burgas, karadağ budva…takılın, rahat edin.
    türkiyenin güney sahilleri malum tiplerle dolu…
    ha sadece deniz turizmi yapacaksanız gidin bari…

  • Memo kardeşim yasadiklarini tahmin edebiliyorum o otelde bende cok yasadim oyle seyler insan hangisini sikecegini sapitiyor iki defa gittim oasis beach e artik boku cikti oranin odalar rezalet yemek keza oyle heryer lagim kokuyor otel 3000 kisi kapasiteye sahip 2000 sapla ayakta durmaya calisiyorbizim gibi arkadaslarin bu oteli dile getirmesi revasta oldugunu gosteriyor fakat durum icler acisi bizim kekolar allahin abazalari bir avucluk amcik icin birbirleriyle kavga ediyor oyle boyle degil masa sandalye havada ucusuyor en ufak bir guvenlik yok tovbe bir daha gitmem erkek oldugumdan utandim orda… o kavga esnasinda iki hatunla oturuyoruz diskonun onunde olayi sordu dedim biri turk biri alman dedim gruplu kavga ediyorlar turkun kiz arkadasina alman sarkmis oda vurmus olay buyumus dedim ! Halbuki iki grupta turk orda kendi gotumu kurtardim turkler boyle dedim kadinina sahip cikar hatunlar mest oldu sozume …neyse arkadaslar o oteli listenizden cikarin keyfiniz kacmasin…. tavsiyem sea life buket mukemmel 🙂 bir gece iki hatunla yatip 3ncu hatunu lobiy barda geri cevirdim barmenle haber yolladi kacpara istiyor diye döndüm kadina no money enerjim bitti dedim ibnelik olsun diye ayaga kalktim musluk acma hareketi yaptim su kalmadi dedim kahkahaya boguldular geldi opustu benimle elimi arasina soktu sirilsiklam okey dedim oglen odama gel oda noyu yazdim oglen geldi gonlunu yaptik hatunun bana kolye alip gelmisti odaya.. kesfedilmemis bir oteldir sap pek olmaz sansiniz fazla olur.

  • Yok kardesim 2010,2012 oasis beach!2013 te sea life buket ex ismi aska buketti sonrasinda 4 kez yelken blue life yeni ismi grand park kemer, kaplan paradise bunlarin potansiyeli cok guzel .

  • Şu son yorumlar beni hakikaten güldürdü ,efendim neymiş sabah sex akşam sex ulan hadi gitmesem belki inanacağım,2012 yılından beri her sene oasis beach e gitmişim en son geçen sene gittim.doğrudur otelin çoğu rus ve az sayıda ukraynalı ve azerilerden oluştuğu,geri kalanlarda bizim türk apaçiler, o hotelde kaldığım sürede hiç türk kezbanı görmedim bile.ilk gittiğim seneler hakikaten eğlence olarak güzeldi ve çoğu genç kesimden oluşuyordu ama bu eğlence rusça bilene eğlence sayılır ve ingilizce orada hiç bir boka yaramıyordu,ne tipler görmüştüm bizim apaçilerin vucudu sarkmış son kullanma tarihleri çoktan bitmiş rus maturelere sulanmaları, tabi genç ruslarıda rusça bilen çakal azeri apaçiler götürüyordu demekki sabah sex akşam sex bu maturelerle oluyordu özür dilerim kusura bakma kardeş,bu otelin hersenesi bu anlattığımdan ibaretti taki geçen seneye kadar çünkü oteli tadilata almışlar ve iki ayrı otele dönüştürüyorlardı en son gittiğimde bende zaten bir saat dayanıp oteli değiştirmiştim.değil bu otele gitmek aklınızdan bile geçirmeyin derim,malesef bu sene bize akdenizden hiç ekmek çıkmayacak ben bile daha tatile çıkamadım çünkü antalyada çalışan arkadaşım bu sene burada eğlence konusunda hiç beklentin olmasın türk iran ve arap müşterilerle dolu antalya,size tavsiyem varsa imkanınız yurtdışında yaz tatili yapın.

  • ben bu pazartesi gidecegim. Civarda olacak arkadaslar varsa beraber takilalim. 15 senedir Londrada oturuyorum. Umarim faydasini gorurum.

  • Merhabalar gece hayatı insanları, 20 Nisan da Alanya ya bir arkadaşımla gideceğiz. Güzel bir otel ve otele dışarıdan kız getirebileceğimiz hangi otel var. Sadece almaya da. Mesajımı görn olursa lütfen cevap versin.

    • 2 kez gittim. Otel kalitesiz ama dışarıdan muhtemelen hatun sokarsın. First Klas mıydı neydi adı öyle bir şey. Kalite bekleme.