Gece Hayatı

Pattayanın şakası olmaz.1.GÜN 3-9 TEMMUZ 2017 (Mehmet)

Merhaba arkadaşlar.

Bu benim ilk makalem. Tayland’a 4.seyahatimin ardından dilim döndüğünce sizlerle bir şeyler paylaşmak istedim. Nisan ayında ofiste pineklerken, can sıkıntısından olsa gerek son pattaya gezimin anılarını bi tazelemek maksadı ile Line Keep’e (ki tecrübeli kardeşler bilir 🙂 )yüklediğim resimleri kurcalarken;sol taraftan şeytanın verdiği yetkiyle THY Bangkok biletlerine göz atarken buldum kendimi.Kredi kartında dar zamanlar için sakladığım 2200 tl lik son kurşunumu Pattayanın hayaline feda etmiştim artık.

3 TEMMUZ PAZAR
Hanıma atılan uygun bi palavranın ardından Atatürk Havalimanı dış hatlar terminalindeyim artık. 2.tatilimde tanıştığım ve aşık olduğum Pim arkadaşla zaten hep temas halindeydik. Lakin son 1 aydır pek cevap vermiyordu bana.Bileti aldığım gün geliş tarihimi belirtmiştim. Lakin pek mandallamıyordu abla. Herneyse agalar bende ”Nasıl olsa Pattaya bakarım makarama”diye düşünürken Pim arkadaşa yazmak için elime aldığım telefonu kapatıp,uçuş için uçağa geçtim.
En arka koltuğa haylaz öğrenci kıvamında oturdum. AAA 5 dk geçmeden lap diye bi Thaili abi oturdu yanıma. Göz göze geldik. Hafifçe başını sallayıp ”merhaba gardaş”demesin mi. İşte o an en ilginç Pattaya tatlinin startını vermiş olduğumu anlamam çok sürmedi. Sonrası yolda makara filan. Lavuğun Bana ikici cümlesi ”Pattaya Bumbum” oldu. Her nekadar yok abi biznıs filan dediysem de kar etmedi.

4 Temmuz Pazartesi

Ve artık Bangkok tayım.Pasaport vize bavul filan derken tünelin sonundaki ışık görünüyordu artık.Ozi kardeşim her zamanki nezaketiyle kapıda bekliyordu beni.Oziyle kucaklaşma selam kelam faslından sonra Pattayanın yolunu tuttuk.
Arkadaşlar Pattaya bildiğiniz gibi soranlara selamları var efendim..
Herneyse otele yerleşip iyi bi kahvaltı ardından kendimi SOİ6 daki barlardan birine attım.Bu arada hayat Walking steettten ibaret değil bilin isterim.Bu barlarda sabahtan gece 2:00 ye kadar çok tatlı makara var HABERİNİZ OLSUN.Masaya çöker çökmez ruhunda kaşarlık tavan yapmış bi arkadaş partnerin var mı diye sordu.Bende yol yorgunlundan olsa gerek Yaw siktir et sen hele bi singha verde havamızı bulaLım tribine girdim.Nese abi bira geldi tabi kızın surat turşu.3. biranın ardından kapıda uzun sarı ve rastalı saçları olan asi bi manita belirdi.Göz göze geldik.Masaya yaklaştı.”Kimi bekliyon ”diye sordu.”Seniii”diye cevap vermemle dudaklarıma yapışması bir oldu.Vay anasını…
Benim enerji tavan tabi.oha lan noluyoz.?Biraz muhabbet bir iki bira derken muhabbet tam pavyon muhabbetine döndü.Hayal kırıklıkları,karşılıksız aşklar,geçim derdi derken bizim ozide gelince ohoo tayca ingilizce saat akşam 7 olmuş.Bir anda Pim geldi aklıma.Dur bi arayayım,seni özledim lan geldim memlekete dicekken bizim asi kız gece 2 de gel bar fine ödemeden aha şu köşede buluşur kaçarız dedi.Çok mantıklı geldi fikir.Vedalaşıp hazırlık için otele gittim.Odaya girer girmez Pim arkadaşa mesajı çaktım.Nerdesin filan diye.Evdeyim,arkadaşım hasta onunla kalcam dedi.tabi lavuk unutmuş benim geliş tarihimi.Ya arkladaşıda İranlı 65 yaşında bi amcayla evlendiydi.Anlıcanız kız tam para avcısı.Tamam lan dedim yarın nasıl olsa buluşuruz.geldim derim oda gelir otele.Birbirimizi seviyoz ya.Hazırlıklar bitti.Oziyle akşam yemek filan.haa bu arada arkadaşlar Taylantta Türk yemeği tribine girmeyin bence.İsaan yemekleri var abi deneyin.Ne bilim Rose Duck,TOM YANG,NOODLE var.Deniz ürünleri var.yiyin abi.Karidesin kalamarın dibine vurun.
Saat 11 civarı klasiktir işte İMSOMNİA yaya intikal ettik. abi düşük sezon eski kızlar yok. Mekan avusturalyalı dallamalara kalmış.ibneler kas gösterisi yapıyo. herneyse oziyle 2 bira attık. aaa oda ne biri abi diye seslendi. Bi baktım Bizim pink. Pink kızımız çok tatlıdır 3 yıldır tanışırız.Kanki muhabbeti. Daha önce bizim ekipten panpalarla tanışıtırdım. O yüzden pek hürmet eder sağolsun:-)
Sarıldık iki muhabbet filan Kızın müşterisi aradı,vedalaştık oflaya oflaya gitti.Zaten mekan askerlik şubesine dönüşmeye başlamıştı.Uzadık Lucifer a.
Lucifer a girer girmez bizim ozinin yüzü bi düştü. Ne oldu lan dedim.Abi yok bişey dediysede bi ibnelik vardı kesin.Ozi durup durup bana başka mekana geçelim diyordu. iyice kıllandım. La dur amk bi tuvalate gidiyim çıkarız dedim arkamı bi döndüm. oda ne Barın köşesin benim PİM ve Arkadaşı iki lavukla kucak kucağa… O an geride kalan 2 yıl, mesajlar, kahkahalar, güzel günler hepsi şöyle bi geçti gözümün önünden.. Tabi arkadaşıyla gözgöze geldik. Kızın yüzü sapsarı oldu. Pimi şöyle bi dürttü. PİM in gözleri yuvasından çıkacak gibiydi.yaklaştım. ellerimi havaya kaldırdım. onları alkışlayarak yanlarından geçtim.. Biliyordum Pim Pattaya kızıydı. Paraya ihtiyacı vardı.. Bir kızı vardı Udon Thani şehrinde. Kocası gideli yıllar olduydu. Ama asla yalan olmayacak diye anlaşmıştık..
Barın tuvaletine nasıl gittim bilimiyorum. Hayal kırıklığı, trajedi. Ulan ibne sende bok yemişin dediğinizi duyar gibiyim. Haklısınız ama sevdik be abi..
Tuvalette hacet giderirken artık aşk maşk yok diye söz verdim kendime. ilk seyahatte olduğum gibi gerillacılık oynıyacağım.

İçeri girdim tekrar tabi lavuklar ve kızlar hemen uzamış. Bende oziyi alıp çıktım. Hiç konuşmadan yürüyoruz Beach Roada doğru. Saate baktım 2 ye çeyrek var. Lan dedim SOİ 6 daki kız bekliyor hadi uzayalım hemen. neyse abi hemen moto taxi tam gaz sokağın köşesine.. AAA kız yok tabi tarfik var biraz saat 2.15 olmuş lan kız nerde? Bara gittim patrona sordum gitti dedi. Lan nereye gitii dedim.Walking strete dedi. Tüh amk..Ara dedim. Telefon numarası yok dedi ibne. Yapacak bişey yok.

Bu beden ikinci darbeyi kaldıramadı tabi. Avuçlayıp otele doğru yürümeye başladım.Kısmet değil dedim.
Biraz yürüdüm.Oziye dönüp aga sen kaç. Ben imsonmniyaya gidiyorum dedim.oziyle ayrıldık. İnsomniaya varır varmaz dedimki bu gün en leş karıyı alcam.

Teras bölümünde konuçlandım. Kesiyorum sağı solu. 3 hatun gördüm. Hemen iskeleyi kurdum. Kızın biri ilik,birinin gideri var, birinin yokluktada gideri yok.. iLİK OLANA NE İSTEDİĞİNİ SORDUM.ooohooo hatun uçmuş bi şımarık. 3000 dedi. siktir lan dedim içimden. artık aynı masadayız ama karıya ifrit oldum. Herneyse biraz muhabbet ettik tam kaçacakken içlerinden en gideri olmayanı 150 cm boy dişlek gözlerimin içine baktı ve hoşlandığım biri varsa benim için konuşabileceğini söyledi. Lan memet dedim anlatcak bi anın olsun…Var dedim.Kim dedi. Sen dedim. Kız şokkk. Belkide son 36 yıldır iş alamayan hatunun gözleri ve dişleri parladı.

Olum inanın o an kız bana bi tatlı geldiki sanırsın KLADYA ŞİFER AMK. Artık sarhoşlukmu abazalık mı bilemedim.? Laps diye yapıştı dudaklara. Tamam lan dedim ne istiyorsun.? Sen ne verirsin? dedi.Gel dedim eğlencenin durumuna göre ne istersen veririm. Anlaştık.Olum fındık tuktukta giderken elli kere sordu otel nerede diye? Artık nasıl abazaysa?Abi odanın detayına girmicem. Ama şunu söyleyebilirim ki bu Fındık kız biraz güzel olsa;o geceki aktıvitesiyle en az 5000 hakeder o kadar yani. Uzun gecenin sonunda bitap düşüp sarmaş dolaş uyuduk.. Bu arada fındığın adı NOK muş. uyumadan önce sormuştum.
(Abi yazı uzun oldu devamını yarın 2.gün diye yazsam olur mu?Olmazsa canınız sağolsun)

 

Yorum

  • bu pattaya makalelerinden yeni gidecekler bence çok iyi dersler çıkartsın,oraya gidip eğlendikden sonra oradaki kızları artık orada bırakmak gerektiği gerçeğini yine gözler önüne sermiş.
    mehmet keşke makaleyi 2 ye bölmeyip tek seferde yazsaydın çünkü düşündüğün gibi çok uzun olmamış.

  • her pattaya yazısı görünce mutlu oluyorum nedense 🙂 hatun kısmında gerçekten en önemli detay kafanın uyuşması yoksa at gibi olsa neye yarar buzdolabı varsa ruhunda 🙂 ama o abi diye bağıran pink pek bi tanıdık geldi açıkcası güzelceden bir toyotası varmı? 🙂
    Ayrıca gerçekten pattaya walking streetten ibaret değil o kadar farklı yerlerde güzel barlar var ki hele ki central festival in karşısında ara sokaktakilere derman yetmez 🙂 devamını merakla bekliyorum.

  • Bu arada en merak ettiğim hanımına ne yalan soyledin 🙂 Kopya verebilir misin 🙂 Bunun pasaportu var telefonu var … Var da var 🙂

  • Hocam inan bana bu sitedeki tüm pattaya yazılarını okudum ama bu kadar samimi ve anlatımı güzel bir yazı görmedim. Yaklaşık 1 senedir takip ettiğim siteye ilk defa yorum yazıyorum klavyene sağlık. devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Bende gitmeyi çok istiyorum tüm planları yaptım tek korkum yok denecek kadar az ingilizcem var. çoğunluk sorun olmaz google translate bile işini görür diyor ama ne bileyim yine de çekiniyorum kimseyle anlaşamazsam sap gibi kalır mıyım?

    • Çekinme kardeşim benim, onların konuştuğu ingilizceyi ben 18 yıldır bilmeme rağmen zor anlıyorum, onlar da senin kadar biliyor, çekinme baba para sende rahat ol temiz giyin traş ol, parfüm kullan, bu kadar gittiğin yer Los Angeles değil alt tarafı Pattaya bilader çekinme

  • eğlenceli bir üslubun var hocam. yazı için teşekkürler devamını bekliyoruz. bu arada anladığım kadarıyla daha önceki pattaya maceralarını bu sitede yazmışsın sanırım. onların linkini de paylaşırsan sevinirim.

  • sayin hocam yaziniz sayesinde bilgileniyoruz. arkadaşlar sizce odada dus ve küvet olmalimi yoksa sadece dus veya küvet olsa yetermi otel odasini ona gore secicemde

  • Üstad eline sağlık şuana kadar okuduğum en gerçekçi samimi ve en güzel makalelerinden birisi 🙂 1-10 nisan 2017 tarihlerinde pattaya’da olma ihtimalin var mı ? Birde şu Pim insomnia’nın meşhur bir Pim’i var sürekli aynı masada oturur önünde çeşit çeşit şişe olur ama hiç içmez zengin takılır çoğu dansçı onun masasına gider ara verdiklerinde biraz ağzı büyüktür falan olabilir mi ?

  • Boynumuza dola reyiz….diger arkadaşlarin dediği gibi cok samimi ve okumasi çok güzel bir makale olmuş, lütfen devamlarini yaz , rica ediyorum. Sanki yaşadıklarını karşımda izliyor gibi oldum….devami ve hatta devamlari mutlaka gelmesi lazim !!!

  • Bu sitede çok eğlenceli makaleler okudum ama bu gerçekten en iyisiydi, ağzına saglık dostum :=)

    Ayrıca yazılarının devamını beklıyoruz. Nisan başında gşdecegım aksılık olmazsa tabi Mehmet’in henüz söylemediği meşhur “hanıma palavra” konusunu halledebilirsem 🙂

  • Dostum eglenceli bi yazi olmus. Yuregine saglik ne diyim. Tekrar yasadim yani resmen :)) bende 2.kacamagi yaparsam ikisiyle analiz edip degerli sitemizde paylasacagim insallah.

reklam