Gece Hayatı

3-10 mart 2021 kiev (Never look back)

Arkadaşlar merhabalar , sitenin uzun zamandır takipçisiyim ve cok faydasını gördüm bu yüzden bu makaleyi boynumun borcu olarak görüyorum. 3 Mart’ta kieve indim. Daha önce airbnb den 7 gün için 2200 küsür TL ye kiraladığım maidan meydanına cok yakın biryerde olan stüdyo daireye yerleştim .

gece hayatı-gece-night-girl-batumi-casio

Unutmadan yazıyım Bir haftalık covid sigortasını visitukraine.today resmi websitesi üzerinden yapmıştım, girişte soruyorlar. Yemek için arkadaşlar musafir adlı Özbek lokantası var fiyatlar makul şiddetle tavsiye ederim. Türkiye de nargile içen biri değilim ama Ukrayna nargilesine bayılıyorum az kişinin bildiği bir mekan olan zmist hookah bar var gerçekten cok kaliteli Kiev Hi-So nin takıldığı bir mekan, nargile fiyatı ortalama 330 grivnadır, mutlaka gidiniz. Uber e alternatif bolt var yedekte dursun indirin arkadaşlar ,

bolt food var hatta eve getiriyolarmıs ben denemedim ama isteyen olursa sipariş verir evine. Strip mezvusunda işe kreschatik te turistik bir mekan olan princess men cluba gittim.Sadece girişe 500 grivna aldılar(deposito değil), içeride bira 230 grivna idi, private 500, kızlara içki olayı genelde şarap içiyolar 400 civarı bişey verirsiniz , mekan kaliteli , kız Cok ve hoş .

Rhino star solomenska ya gittim bir de. Merkezden 15 dk taksiyle. Giriş 100 , deposito 500 , direk 600 veriyosunuz girerken içerde harcadıgınızdan danslar hariç kesilir, ama siz hesabı kontrol edin ben garsonu uyardıktan sonra depositoyu kesti, princess iile kalite olarak kıyaslamam ama parasına göre kotu değildi yani. Cafe dash ı herkes bilir mercimek corbası hastaları için tavsiyedir, lahmacun vs. Birçok cesit yemek vardır. Escort mevzunda ise hiç almadım arkadaşlar fiyatlar malum uçuk, iyi escortlar ise saati 150 dolardan başlıyorlar , mambayla falan ugrastım escort için ama eski mamba değil artık, hiç begenemedim kızları.Tinderdan birkaç normal arkadaş edindim.

Aman arkadaşlar belki bilmeyenler olur diye söylüyorum chatleşirken bana taksi cağır veya illa şu restaurantta buluşalım veya su adrese gel gibi mesajları asla ama asla dikkate almayın. PCR yi synevo lab. Da 990 grivnaya yaptırdım. Ertesi gün sonucu aldım . Ucaga binmeden evvel soruyolar. Bazı arkadaşlar gittiği her yeri yazmıyorlar ) saygı duyuyorum tabi kimse yazmak zorunda değil ama ben ben disco radiohall e gittim 2 gece , bunu da herkes bilmez diye düşünüyorum , çünkü Google dıgınızda cıkan bi mekan değil , giriş 200 grivna , size tavsiye ederim eğlenceli biryerdir. hiç skybar , forsage , Queen gibi clublara gitmedim gitmenin de gerekli olduğunu düşünmüyorum daha önceki yıllardaki tecrübelerimden.yani geldiğimin gecesi yazıyorum arkadaşlar biraz tabi her dönüşte oldugu gibi hüzün var , anı biriktirdik ona seviniyoruz, tek gittim bu arada. Ukrayna halkı kültürlü kendi halinde hoş bi topluluk. Bilmediğiniz yerlere cok ücra köşelere girmeyiniz arkadaşlar sonuçta orası bizim ülkemiz değil, başınıza bişey gelirse ortada kalırsınız.Biz orda turistiz ve turistliğimizi bilmeliyiz ve öyle davranmalıyız , oranın kurallarına ve ananelerine aykırı davranmamalıyız ancak bu şekilde ancak dostluk ve arkadaşlık edinebiliriz. Akıl vermek maksatlı değil tabi affınıza sığınarak yazdım.Bu arada maske mesafe falan Ukrayna’da kimsenin umrunda değil arkadaşlar dipnot olarak.55 dakika tutmuş bu makaleyi yazmam ) saygılar sevgiler , soruları olan olursa yorum kısmına yazarlarsa cevaplarım …

Yorum

  • Yazi icin eline saglik, ben de 1 ay gitmeyi dusunuyorum.

    Suan kafe-bar ortamlari nasil, sokaga cikma yasagi bulunmakta mi ? Bir de ucaga binmeden once pcr testi almak gerekiyor mu, yoksa orada mi pcr yaptirtmak mantikli sence? Ucaga binmeden pcr testi yaptirip, inince gosterince karantinaya girmen gerekmiyor diye okudum.

  • Dediğin nargile kafeyi muhakkak deneyeceğim 19 martta ordayım 🙂 nargile seven bir adam sadece nargilesi için bile gider kieve.

    • kolo bizde o tarihlerde ordayız. instadan eklersen paslaşırız farklı mekanlarda olursak burası iyi burası şuan kötü diye.

      yazılarım var tanıyorsundur belki.

      dönüşünü bekliyorum. insta berksvc

  • makale icin tesekurler en azindan şu zor gunlerde sende bir sekilde yurtdisina cikmissin dostum tebrik ediyorum biz bir ay once oradaydik , eglence konusunda radio hall bilinmedik bir club degil ben ilk kiev seyahatimde gitmistim ve makalelerde zaten arkadaslar yazmis bu mekani fakat konsept olarak ben pek hoslanmadim avlanmak icin yorucu bir mekan. sky bar , sorry babushka , fifty ve bir cok club zaten kapaliydi forsage acikti fakat universiteler kapali oldugu icin biz gitmeye gerek gormedik strip konusunda giris icin girisler normalde 250 grivna fakat calisanlar adamina gore fiyat belirliyorlar keske pazarlik yapsaydin biz hareme giris icin 250 grivna verdik, sonuc olarak pandemiden dolayi kiev eski havasinda degil ama turkiyedeki ortama kiyasla hala number one

  • Helal olsun bu mevsimde iyi gezmişsin..olay bu ya delikanlı gibi gittiğin her yeri yazmışsın,laga luga yapmadan efendi gibi makalenide döşemişsin saygı bizden..

  • Güncel makalen için teşekkürler kardeşim. Özet olmuş ama emeğine sağlık. Şubat’ta da biz gittik geldik. O zaman tabi belirsizlikler daha fazlaydı. Şu dönem biraz belirgin durumlar mevcut. Mesela 15 Nisan’a kadar Türkiye’ye dönerken PCR testi yaptıracağımızı biliyoruz (Yine uzatmazlarsa tabi) En son (5 Mart) tarihli Ukrayna Sağlık Bakanlığı açıklamasına göre halen daha Yeşil Bölge olduğumuzdan Ukrayna’ya giderken de PCR Test yaptırma zorunluluğumuz en azından şimdilik şart koşulmuyor.

    Nargile bende sevmiyorum, Türkiye’de kullanmıyorum ama sana katılıyorum Ukrayna’da güzel oluyor. Ayrıca ayrı bir artısı da oluyor 🙂 (Bu Slavlar ölüp bitiyor bu melete)

    Paraguaylı Asker mevzusunda aynen dediğin gibi hakikaten iyi olanı 100 $ min. Biraz şans biraz detaylı araştırma belki 15-20 ucuzuna denk gelir ama maksimumu da o kadar diye düşünüyorum.

    Herkes gittiği mekanları yazmıyor demişsin ama son zamanlarda gittiği mekanları yazmayan bence yok. Ben Radio Hall’e en az 6-7 kere gittim daha önceden. İlk başlarda gerçekten keyif alıyordum orada eğlenirken. Ama sonradan hem şehre uzaklığı, hem kış koşullarına uygun bir kulüp görmemem, hem konsepti hem de bir iki kere 2-3 Ukraynalıyı kafamın daha henüz güzel olmamasının etkisiyle (İyi ki) elime almamandan ötürü soğudum. Yaz için o teras kısmı açıldığında değerlendirilebilecek bir mekan ama kışın bana orası çok itici geliyor. Ben arkadaşımla Şubat’ta gittiğimde oranın açık olduğundan da emin değilim (Gizli açılıyordu açık olan yerler ve Radio Hall gizli girişe uygun bir yapı değil) . Pandemiyi Mart ayıyla beraber gevşettiler. Şubat’ta daha sıkıydı.

    Strip kulüpleri bende en az 1-2 kez deneyimlerim yaptığım seyahatlerde. Son 2’dir Harem’e gidiyorum. Dışarı da işi bilince 500 çektikleri girişe 250’e sizi alabiliyorlar. 250 Grivnaya içeri girdik biz. Girince insan geriliyor gibi oluyor burada bizi öperler diye ama o eğlenceye, o görsel şova gerçekten ödediğimiz paralar para değil. Harem son derece turistik bir mekan ona rağmen ben orada hiç üzülmedim. Dediğin gibi 10-15 dakika mesafedeki yerler belki şans yaver giderse daha bile verimli ve eğlenceli olabilir.

    12-17 Mayıs rotam ya yine Kiev olacak ya da PCR Test durumu 15 Nisan’dan sonra kalkarsa Minsk olacak.

    Umarım yazdıklarım makalene katkı olmuştur. Bir kez daha teşekkürler.

  • makalen için teşekkürler
    ben de en son 1 yıl aradan sonra 11-16 şubat arası kievde idim,senin raporunu okuyunca bazı konularda ekleme yapmak istedim, şöyle ki:
    1-airbnb’den tuttuğun daire günlük 1.150 grivnaya denk gelmiş, halbuki o fiyatın altına bile otelde kalabilirdin, her gün oda temizliğin olurdu, booking.com’u otel bulmak için düşünebilirsin.ben de bir ara dobovodan bulduğum dairelerde kalıyordum ama inan otelde kalmak daha mantıklı.
    2-paralı askerler pahalıymış demişsin, nasıl yani, daha hesaplı olan minihouse’ları bilmiyormuydun? arena’nın cafe dash tarafındaki darling clubun önünde bekleyen adamlar seni götürürlerdi isteseydin, komisyonlarını evdeki mama’dan kesiyorlar. (çekinecek bir durum değil, asıl o adamlar biz türklerden korkuyorlar) veya taksi şöförlerine de sorabilirdin.
    3-caribbean clube neden gitmedin? geçen yıl salgın yüzünden 2 dönem kapatılmış, şimdi açık ama dans pistini yemek masalarıyla kapatmışlar, diskotek değil de restoran olarak devam edebilmek için, gene de masalar arasında dans edebiliyorsun çok ısrar edersen (!), eski havasını kaybetmiş, paralı asker yoğunluğu da azalmış ama gene de radio hall’dan iyidir.
    4-erotik masaj salonlarına gidebilirdin, türkiyede olmayan bir ortam,telefon numaralarını googledan bulabilirsin.
    5-kievde gayet güzel lokantalar var, gürcü restoranlarında haçapuri veya steak-houselarda et veya italyan restoranlarında pizza yiyebilirdin,
    bir de arkadaşlar, cafe dash değil cafe “dadaş”doğrusu, baş garsonları söyledi, “da”nın üzerinde 2 işareti var, yani 2 defa “da” deyip “dada” okunuyor, ortaklardan biri erzurumlu yani dadaş, öteki ise azeri imiş.
    6-nereden aklına geldi merkeze uzak rhino star striptiz klubüne gitmek? güzelim harem, dolls, hatta daha yeni olan tootsie ve gittiğin princess varken? daha hesaplı olsun istiyorsan podildeki 007’ye gitseydin keşke.
    Ea sormuş: kafe-barlar açık ama ölü sezon olduğundan keyifsiz, hafta sonları daha iyi, sokağa çıkma yasağı falan yok, nereden çıkartıyorsun? ukraynaya girişte ocak 2021de uygulanan pcr test mecburiyeti kaldırıldı, ama bu sefer de türkiye başladı, yani 6 yaşından büyük herkes (türk veya yabancı pasaport) türkiyeye giden uçağa binmeden önce son 3 gün içinde alınmış negatif pcr test sonucu ibra etmeli, yoksa binemiyor, karantina şartı yok.
    arkadaşlar bu şartlar her gün değişebilir, o yüzden güncel bilgi almak için şunları tavsiye ederim:
    iata sitesindeki (iatatravelcentre.com) dünya haritasında gitmek istediğiniz ülkenin üzerini tıklayınca o anki şartarı yazıyor (ingilizce)
    flypgs.com (pegasus) ve thy.comda da aynı şekilde ama türkçe bilgi alabiliyorsunuz.
    ayrıca skyscanner.comda da aynı bilgiler var.
    bir de gitmeyi düşündüğünüz şehirdeki türk elçiliği veya konsolosluğundan da biz türk pasaportuna özel son durumu öğrenebilirsiniz. mesela “mfa kiev elçiliği “yazınca kiev elçiliğimizin sayfası çıkıyor, oradaki “duyurular”dan da durumu takip edebilirsiniz.
    mesela gürcistana gezi amaçlı tc pasaportuna girişler başladı ama giriş sadece uçakla, ama dönüşte sarp kapısından kara yoluyla tr’ye dönebiliyorsunuz, gürcistana girmeden önce ve girdikten 3 gün sonra tekrar pcr testi yaptırmak şartıyla.

    • Guncel bilgiler icin tesekkurler. Farkli bir ulkeden ukraynaya gidecegim, hatlar karisti o yuzden. Buradan(Hollanda) gelenler pcrla gelirse karantinaya girmeleri gerekmiyormus. PCR yoksa karantina. Pazartesi gunu ucuyorum, 1 ay kalmayi planliyorum, bakalim nasil olacak

      Minihouselar ile ilgili olarak arenadaki taksicilere ne diye sormak gerekli. Onlarda ne olarak geciyor bu evler? Internette escort sitelerine baktim ama duzgun bir site yok gibi, fake gozukuyorlar hep.

      Yakin zamanda gitmis arkadaslarin tavsiyelerine acigim. kunteper00@gmail.com danda ulasan olursa oradayken haberlesebiliriz.

      • @ea dostum hatun mevzusu ile alakalı olarak bana mail ile ulaş sana en azından telegram’da o işi yapan ajansların rumuzlarını atayım. Biraz tuzlu ama en azından resimde ne gördüysen o gelir. 4 kere denendi. Boş yapmayan, gerçekten yardım isteyene her türlü desteği veririm. Troll nicklerle boş yapan, tanımadığı bilmediği adama nasıl hitap edeceğini bilmeyen sanalcılara, gereksiz şahsiyetlere ise benden ekmek çıkmaz onlar kendilerini gayet iyi biliyor ve yazıklarımı da takip ediyor. Sen merak ettiğin istediğin konu da gerek mekan olsun gerek hatun olsun gerek farklı bir konu olsun yaz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım. ecc.ukraine@gmail.com

      • @ea: minihouse yani bordelleri şöyle bulursun: taksi şöförleri bilhassa diskotek, stripclub veya arenadan kalkanlar, sana “chef, do you want girls, massage?” filan diye sorarlar ve istersen götürürler, gidip bakarsın, beğenmezsen girmeyip geri dönersin veya “bildiğin başka bir yere daha bakalım” dersin, taksi şöförlerinin işi bu, para kazanacaklar, “tüm kiev bir genelevdir” diyenler bunu kastediyorlar. minihouse demek, normal apartman dairelerinde kaçak olarak (o yüzden tabelasız) birkaç kadını çalıştıran (birkaç farklı mafya babasına ait) evler, başlarındaki müdür de hep kadın oluyor, 1 saat kalıp çıkıyorsun, fiyatları 1.100-2.500 grivna arası, daire nezih ise genelde kızların fiziği de daha iyi oluyor. Arenanın önünde duran genç adamlar ise senle konuştuktan sonra anlaşmalı oldukları eve telefon edip seni yürüyerek götürüyorlar, beğenirsen girersin, adam komisyonunu onlardan alıyor. Hiç çekinecek bir şey değil, madem merak ettin gidip hevesini al ama benim gibi 7-8 defa gittikten sonra tiksinmeye başlayabilirsin. Eskiden istanbul karaköydeki yüksek kaldırım genelevinin önünde bekleyen dolandırıcılarla karıştırma :)) bizim memleketimizde en zor bulunan şey onlarda en çok bulunan şey. Ayrıca relaxkiev.comdaki salon ilanlarındaki telefon numaraları da bu evlere ait, oradan da arayabilirsin, eskort ilanlarındakilerin bazıları da oralarda çalışıyor. Zaten bu kızların çoğu dönem dönem kieve gelip bu ve benzeri işlerden para kazanıp tekrar köylerine dönen yerliler, anne babalarına da garsonluk falan yaptıklarını söylüyorlar. Fiziği en iyi olanlar ya stripklüplerde veya caribbean clubde, orta şeker olanlar da benzeri yerlerde çalışırken, en tipsiz olanlar da sokaklarda sürünüyor. bazıları sürekli sırf bu işi yapıyor bazıları da dönem dönem.

  • Paylasim icin tesekkürler. Daha önce 6 defa Ukrayna Kiev’de bulundum. Hem cok güzel, özgür bir sehir, hem de Slavic beauty ‘e hayranim. Ben gece eglencesi icin Coyote Ugly ve İndigo’ yu tercih ediyorum. Dürüst, kaliteli mekanlar overcharge olayi yok. Son gidisimde, Kiev merkezde yürürken, önümdeki kisi bir deste parayi düsürnüs gibi yapti. Ama ben okudugum makaleler nedeniyle görmezden geldim ve basim agrimadi . Büyük sehir, gece pek güvenli olmuyor. Gece saat 23’den sonra tenha alt gecitleri ve metroyu kullanmayin. Trafik kurallarına her zaman uyun. Yabancilari farkeden bazi rüsvetci polisler adeta bir aciginizi kolluyor. Bir de ev yerine daha güvenli oldugu icin oteli tercih edin.

    • Şubat’ta Caribbean ve Indigo takıldım ben de. Indigo geçerli bir mekandır. Masa fiyatları da pahalı değil. Giriş 200-250 arası değişiyor. Bar’da yoğunlukta sıra beklemeyi sevmiyorum. Bundan dolayı masa tercih ediyorum. Masaya genellikle kişi başı 1000 UAH istiyorlar. Cumartesi masa bulmak biraz daha zor oluyor. 2000 verince o işte halloluyor. Kızların kalitesi de bir çok mekana göre çok daha üst. Kız düşürmesi şu son gidişime kadar bana burada çok zor geliyordu. Ama şu son gidişimde gördüm ki yapılacak bir kaç şekil ile beraber esasında o kadar da zor değilmiş.

      Caribbean ise aynı tas aynı hamam. Evet paraguaylı askerlik mevzusu açısından yoğunluk azalmış ama kadın erkek oranı da önemli derece de azalmış (Bir çok mekan pandemiden dolayı eski havasında değil zaten) Hatta eğlencesi de azalmış (Nedeni dans pistine dizdikleri masa ve sandalyeler. Bunun nedeni de Restaurant lisansı sayesinde restaurant görünümde mekanı açıyor olmaları) Tek muhabbetleri Karantina dönemi açık olduğu en net bilinen bir mekanlardan birisi olması.

      Sorry Babushka’ya gittik orası kapalıydı. Gizli giriş aradık bulamadık. Ama pandemiyi turuncu bölge kuralları sebebiyle gevşettiklerinden şu an orası da açıktır diye tahmin ediyorum (Zaten çoğu yer açık, Instagram Storylere düşmeye başladı) Coyoto Ugly’ede gittim açık olduğunu duymuştum orada da gizli giriş aradım bulamadım. Gittiğim gün Perşembeydi bundan dolayı kapalı olabilir. Forsage açıktı ama hem uzaklık hemde Üniversitelilerin mekanı olması (Üniversiteler kapalıydı) tercih etmedik. Radio Hall hiç denemedik çünkü üstteki yorumlarımdan birisinde yazdığım gibi Uzaklık, İklim şartları ve mimari yapısı dolayısıyla gizli giriş yoktur yorumum üzerine denememeye karar verdim. Heaven çok yüksek ihtimalle açıktı. Yanlız bu mekan aşırı Face ve Dress-Control içerir ve kapıda kafalarına göre fiyat çekiyorlar. Çok çakırsanız ya da kafanız aşırı güzelse alınmayabilirsiniz.

      Bu arada bana bilgi vermiyor ithamında bulunanlar yazdığım yorumları okusalar makaleden bile daha net bilgiler verdiğimi görecekler. Bu ithamları yapanlar hafif tabir ile algıcılardır, hasedinden patlayanlardır. Sürekli aynı şeyleri makalede dile getirmektense direk sorulara yorum şeklinde cevap vermeyi tercih ediyorum. Olay bundan ibaret.

  • Makale için teşekkürler.

    Kiev benim ilk gittiğim Ukrayna şehri. Güzel bir şehir olmasına rağmen tek takılan biri olarak bana geceleri biraz tehlikeli geliyor. Bu nedenle uzun zamandır gitmedim.

    @newman, evleri gezdiren elemanların hala var olduğunu bilmiyordum. bu iş internetin yaygınlaşmasıyla bitti sanıyordum. :))

    Genel olarak site müdavimlerine bir sorum var. Bir dahaki Ukrayna seferimde Iqos ve beni 2-3 ay idare edecek kadar 4-5 karton heets sigara getirmek istiyorum. Sabiha Gökçen’de küçük büyük her valizi gümrük x raydan geçiriyor. iqos ve heets getirmem sorun olur mu Türkiye’ye dönüşte? Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim .

    • Hocam ben Iqos cihazı değil de arkadaşımın ricasıyla 2 karton heets getirmiştim. Şu son gidişimde olmadı ama bu. Virüs öncesi dönemde. Şu an ne gibi bir şeyle karşılaşırsınız çok fikrim yok. Şahsi fikrim heets getirmede bir problem yaşamazsınız.

  • Arkadaşlar benimde bir sorum olacak. Striptiz cluptam bayan çıkarmanın fiyatı ne kadar acaba . Bilgisi olan varsa çok memnun olurum.

    • fiyatlar otelde 2 saatliğine 8.000 grivnaydı en son 2020 başı sorduğumda. usd/grivna kuru 23den 28e yükseldiği için şimdi 10.000 grivna yani 300 euro istiyorlardır hüsam’ın yazdığı gibi. daha da fazla isteyene “fuck you” de ama içinden de, çünkü o kadar götü kalkmışsa patronun gözdesidir kesinlikle :)) dayak yemek istemezsin. mayıs 2018de kievdeki uefa şampiyonlar ligi finalinden hemen sonra aldığım dansöze “geçen ay 5.000 idi yahu” dediğimde anlatmıştı, o maçtan sonra patronlar her mekanda fiyatları 8.000e çıkarma kararı almışlar diye:)) hepsindeki a. aynı a. tabii ki ama ambiyans ve sunum farkı var, üst seviye bir striptiz kulübünde biraz da çakırkeyif olduğunda kafaya gelip kulüpten çıkartacağın dansözden alacağın zevk unutulmaz olabilir, tabii onun da senden hoşlanması lazım muamalesi açısından. rusçan varsa süper, ikiniz de ingilizce biliyorsanız o da yeterli ama seçtiğin dansözle google translate ile anlaşmaya çalışmak da olmuyor (bazı arapların yaptığı gibi), yahu sonuçta beyinde bir elektriklenme olması lazım, değil mi? tüm ukraynanın en üst seviye üç strip klübü: princess (kreşatik otel altı), tootsie (rio club yanı, aynı şirketin) ve eski ama efsane dollsdur. belki biraz pazarlık payı olabilir, ama tek masraf o değil ki, dansözle içki içmeden (400 grivna minimum) ve privat dance (500-600) yapmadan “ben bunu kaldırayım” diye gaza gelmezsin normalde. visa ile de ödeyebilirsin, paranın yarısını kulüp, yarısını da dansöz alıyor. dediğim gibi en üst seviye budur, ben mesela caribbeande 300 usd diyenlere “o fiyata klüpten dansöz kaldırırım be, onun da sadece yarısı dansöze kalıyor” dediğimde bozuluyorlar. dediğim gibi en iyi sunum striptiz klübünde danseden dansözünkidir. abddeki kulüplerde bikini üstünü çıkartmıyorlarmış, doğu avrupa ülkelerinde ise çıkartıyorlar.

      • Dostum 300 euro nedir? 2 saat paralı sex için 300 euro vereceksek Ukrayna’ya gitmenin anlamı nedir?

        • Fiyatın gerçekten yüksek olması tartışmasız ortada buna diyecek yok. Benim bu manada yurt dışını özellikle kievi tercih etmemin sebebi açıkçası oranın bana hissettirdiği farklı bir duygu var. İkinci olarak fiyat yüksek ama en azından kaliteye ulaşmak mümkün. Açıkçası ben istanbul için konuşayım 1000-1500 fiyat çeken tiplere bakınca bu parayı buraya vereceğime diğer parayı oraya vereyim dedirtiyor şartlar. Ben seçici bir tip olduğum için bu konuda başka alternatif ortaya koyamıuorum. Ama ne olacak ya sonuçta bi saatlik iş ne önemi var diyeceksek onzaman zaten sadece bu iş için oralara gitmeye zaten gerek yok. Dediğim gibi hissettirdiği duygu farklı. Zaten bizede duyguya heyecana para vermiyor muyız ? O zaman yapacak birşey yok. Ama gönül isterdiki fiyat daha makul olsun bizim para da az değerli olsun ama elden ne gelir .
          Bu arada daha önce 2 defa gittim ama çok zaman geçti .
          Mayıs ayı sonu gitmeyi düşünüyorum . Bakalım şartlar nasıl olur artık .

        • kaçırdığın nokta şu: ukraynanın her tip mekanında o iş o kadar pahalı değil, sadece striptiz kulüplerinde öyle. daha önce yazdığım bordellere gidersen 1100-2500 grivniye (35-75 euroya) işini görüp çıkarsın. onun yerine bahsettiğim stripklüplere gidersen “adamlar ne mekan yapmış, bu kaliteye bu fiyat az bile” dersin, ayrıca bu tip mekanlar ülkemizde yok, ruhsat bile alamıyorlar.

  • Merhaba başkan, makale için teşekkürler , gerçekleri yazmışsın, ve en önemlisi gerçek fiyatlar yani hayal satmamışsın, bazı arkadaşlar uyanın uykudan eski ucuz ukrayna yok, güncel arkadaş fiyatları yazmış.

  • Başkan Disco Radio Hall bilinen yer çok yazıldı çizdi bende bilgi vermiştim,yani saklanan bir yer değil yanlışın var.

  • Ben Kiev’e ilk gittiğimde (2016) strip klüpten kız çıkarmak (6 saat) 300 dolar idi ve yaklaşık 900TL ediyordu. Şu an aynı ortamın maliyeti yaklaşık 2500TL. Diyeceklerim bu kadar..

    • DİKKAT!!!!
      bugunden itibaren ukraynaya hukumeti ulkeye girecek bütün yabancı vatandaşlara pcr testi zorunluğu getirmiştir artık kırmuzı ve yeşil liste ülkeler ayırımını kaldırmıştır saglık sigortasıda cabası neyseki biz 2 ay öne gidip geldik😎 özellikle kieve gideceklere şimdiden kolay gelsin ve geçmiş olsun 😅

      • Sağlık Bakanı İnsidans oranına bakılmaksızın 48 saat önceden örneği verilmiş PCR Test sonuç zorunluluğu getirmeyi düşünüyoruz, Bakanlar Kurulunda görüşeceğiz dedi. Henüz netleşen ve kesinleşmiş bir durum söz konusu değil. Ve Kırmızı-Yeşil Bölge Listesi de bugün güncellendi (19.03) Ukrayna hükümeti tarafından kesin bir açıklama yapılana kadar şu ana kadar uygulanan kurallar aynen geçerli. Sadece Kiev (9 Nisan’a kadar) ve Lviv (28 Mart’a kadar) Katı Karantina kurallarına geri döndü. Kulüpçü arkadaşlar arka kapılardan, gizli girişlerden akmaya devam edebilirler. Yani değişen bir şey yok. Riski göze alan herkes rahatça gidebilir.

  • ukraynaya gidecekleirn dikkatine!!!
    24 mart itibariyle ukrayna hükümeti ülkeye giriş yapacak bütün yabancılara son 72 saat içinde alınmış covid-19 negatif test sonucu ibraz etme zorunluğu getirmiştir ve sağlık sigortası da istemektedir

  • 300 euro şaka mı? sizin kurlardan haberiniz var mı?? 300 euro dediğiniz paraya Türkiye de insanlar 1 ay çalışıyor, ev geçindiriyor,allah size akıl fikir versin!!!!!

  • Bir zevkimiz vardı yurtdışı gezileri, maalesef ülkenin ekonomisini bozup,sağlık sistemini sırf çıkarları ve kendileri için bitirenlere hakkımı helal etmiyorum, turizm emekçisi olarak diyorum bu senede turizm olmazsa turkiye de,çoğu otel esnaf biter,en önemlisi turizm emekçisi biter tanıdığım herkes icralık geçinemiyorumuz 2 yildir turizm işçileri mağdur,ve inanılmaz oranda doviz fırlar,eskiden yazları çalışır kışları gezerdik,simdi parasızlıktan memlekete gidemiyoruz,bize bu hale sokanlara hakkımı helal etmiyorum!!!!

    • Dostum haklısın gerçekten 2 yıldır çok zor durumdayız ben de spa işletiyorum,önümü göremiyorum ve borcum var yatırım yaptım aç kapa yalama olduk, avrupalıyı kaçırdık, elimizde ruslar kaldı turist olarak , rusya uçuşları durdurma haberleri dolanıyor bu olursa bu yıl turizmin helvasını yeriz ve dolar euro fırlar gider….Allah herkesin yardımcısı olsun,ama gerçekten ekonomi çok kötü gidiyor ve çare üretilmiyor.

      • Maalesef rusya uçuşları 1 hazirana kadar durdu, bu çok kötü oldu turizm için, doviz içinde iyi degil tabi,Allah yardımcımız olsun.